Waarvoor dank. Moet jij niet naar Magnolia kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:04 schreef ScottTracy het volgende:
Raar dat hier zoveel mensen niet weten wie Roef Ragas was. Is toch wel algemene kennis. En: het is nog 16!!! delen tot de reset, niet 15. Ik blijf niet aan de gang hé.
Nee, al vaak genoeg gezien en toch op dvd. En daarbij was ik zonet nog het concert voor Diana aan het kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Moet jij niet naar Magnolia kijken
Volgende keer vraag ik alle vier de namenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Not the nine o'clock news.
Rowan Atkinson, Mel Smith, Pamela Stevenson en dinges. Griff Smith Jones?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:14 schreef Berkery het volgende:
Volgende keer vraag ik alle vier de namen![]()
Oh ja! Ik zat nog met Reece Jones in mijn hoofd, maar dat is weer die bodyguard van Diana.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Berkery het volgende:
Griff Rhys Jones, naar verder [afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:19 schreef qonmann het volgende:
Die Duitse 9/11 handlanger ?
Berkery +1quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:20 schreef Berkery het volgende:
Mohammed Atta
Alleen de achternaam had ik nog wel goed gerekend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:22 schreef qonmann het volgende:
alleen de voornaam zou niet genoeg zijn geweest ..:)
Atta..wel eens een doc. op de Duitse TV over gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen de achternaam had ik nog wel goed gerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |