Ok hier ook even mosterd na de maaltijd
![]()
vv1 erg leuk, die schreewende kleuren geven het "too loud" lekker weer. De compo vind ik erg gaaf. Het enige wat ik aan deze foto jammer vind is de pandaogen.
vv2 dit vind ik niet echt een bandfoto, het is een leuke architectuur foto waar toevallig wat mensen (in de weg) zitten. Bovendien vind ik de uitgebeten witte pakken erg storen
vv3 hele andere insteek. Ik vind de compo leuk, maar de persoon op de voorgrond een beetje tam.
vv4 zou uit de tijd van granny kunnen komen. Ik vind de opzet leuk, maar denk dat die in landscape beter uit had gekomen. Dan had de kijkrichting wat groter kunnen zijn, en je kader van de arm wat meer kader geweest en niet midden in de foto gehangen.
vv5 weer die schreeuwende kleuren, dat vind ik toch wat beter passen hier, de compo is ook erg lekker, dit is mijn favo uit het stel
sb1 nope sorry, het zal misschien heel artistiek zijn, maar zo'n afgehakt hoofd doet het voor mij niet
sb2 aardige foto van de jongen, maar omdat ie er toch maar alleen op staat zou ik liever de achtergrond vaag zien.
sb3 dit vind ik een mooie foto, heerlijke lucht erachter. tikkie donkere personen, ken nét
![]()
sb4 lekkere schreeuwerige kleuren, vind ze wel een beetje in het midden zitten, meer lucht zou ik denk ik mooier vinden, maar verder past ie goed
sb5 foto uit granny's tijd. Leuk gedaan, zwart/wit en korrel past hier goed
sb6 Kijk als je het dan hebt over too loud for granny kan ik me hier wat bij voorstellen
![]()
heel goed!
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.