Argumenten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef Agiath het volgende:
Iedereen die religieus is is ook gewoon dom.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef Agiath het volgende:
Iedereen die religieus is is ook gewoon dom. gebrainwashed/geindoctrineerd
Zoals??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef MouzurX het volgende:
Gelovigen zijn ook gewoon dom met al hun stomme regeltjes waar de ongelovige ook last van heeft.![]()
Dat bedoel ik dus....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:24 schreef MouzurX het volgende:
Slotje? aangezien dit toch een domme discussie wordt met alleen maar gebash..
En terecht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:29 schreef MouzurX het volgende:
Je lokt alleen maar een discussie uit die al in tien miljoen andere topics is gevoerd en waar al net zoveel tegen en voor argumenten zijn gegeven ....bovendien zijn er denk ik al minstens 10 topics in klg hierover van de laatste paar maanden.
De meeste mensen geloven het niet, maar daarbij is het geloof aangepraat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:31 schreef Bernard0s het volgende:
Wat een uberzielig topic dit. Religie of niet, iedereen moet zelf weten wat hij/zij wel of niet gelooft. In mijn ogen is iedere religie goed, zolang het maar niet tot extremisme leidt.
Voor een groot deel wel ja, maar dat wil niet zeggen dat een religie fout hoeft te zijn. Het probleem met ongelovigen is; is dat ze eerst iets moeten zien voordat ze iets geloven, nogal een naieve gedachte vind ik zelf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:32 schreef Birra het volgende:
[..]
De meeste mensen geloven het niet, maar daarbij is het geloof aangepraat.
Nee, heilig in iets geloven voordat je het gezien hebt, dat is intelligentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:34 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel ja, maar dat wil niet zeggen dat een religie fout hoeft te zijn. Het probleem met ongelovigen is; is dat ze eerst iets moeten zien voordat ze iets geloven, nogal een naieve gedachte vind ik zelf.
Als een religie je iets verbiedt, dan is het een foute religie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:34 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel ja, maar dat wil niet zeggen dat een religie fout hoeft te zijn. Het probleem met ongelovigen is; is dat ze eerst iets moeten zien voordat ze iets geloven, nogal een naieve gedachte vind ik zelf.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Nee, heilig in iets geloven voordat je het gezien hebt, dat is intelligent
Mijn religie verbied mij niks hoor. Oke, niet vloeken en doden enz. Is dat nou zo moeilijk om vol te houden? Voor mij niet. Ik denk altijd maar zo; Als er niks is na het leven, waarom leven we dan? En hoe kan het dat alles zo logisch in elkaar zit op de wereld? Is dat toeval? Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef Birra het volgende:
[..]
Als een religie je iets verbiedt, dan is het een foute religie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |