Nee gewoon af en toe een compleet topic (de text) sturen dan denken ze dat ze weer ff aandacht hebben gehad en dan blijven ze weer een tijdje bezigquote:Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef Addict89 het volgende:
Nee. Die moet je alleen maar meer negeren, daar kunnen ze niet tegen.![]()
gewoon auto message van: "hey, alles goed? hier wel" zijn ze weer ff bezigquote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee gewoon af en toe een compleet topic (de text) sturen dan denken ze dat ze weer ff aandacht hebben gehad en dan blijven ze weer een tijdje bezig.
Of iets als Program E er aankoppelen (AI die aan de hand van een database instaat is conversaties te voeren, al is het niet op hoog niveau maar dat zullen dat soort mensen toch niet door hebbenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
gewoon auto message van: "hey, alles goed? hier wel" zijn ze weer ff bezig
geweldig proggiequote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of iets als Program E er aankoppelen (AI die aan de hand van een database instaat is conversaties te voeren, al is het niet op hoog niveau maar dat zullen dat soort mensen toch niet door hebben.)
.
[afbeelding]
Dat soort mensen heb ik godzijdank niet in mijn lijst. het is een "ben je er????" en dan houdt het op want natuurlijk reageer ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:52 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dan gaan mensen niet lopen zeiken van 'ja je staat online, dus waarom zeg je niets' of zeuren wanneer ik niet binnen 10sec reageer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |