Die winks ook jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:19 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Buzzer en winks heb ik ook uitstaan ja, welke mongool dat verzonnen heeft![]()
Dat is ook sneu inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef TherAngelina het volgende:
Of of of. Van die mensen die álles in hun MSNnaam zetten. "Anders is je telefoon even gestolen..." > "Ik mag jou niet
." > "Aan de zuip." > "Burp." > "Ik ben verliefd." > "Lachen joh, zo'n rel met Jelle." > "TV kijken." > "Houd je bek
!!" > "Met school bezig."
En echt een paar minuten ertussen hè.
waar heb je anders een chatprogramma voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:29 schreef Apfel. het volgende:
Vroegah had je mensen die gesprekken onderling hielden in hun msn naam en zich steeds aan en af gingen melden
Dat is ook vervelend jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Noodly het volgende:
Tevens heb ik vooral een hekel aan de geluiden bij aanmelden en verzenden van een bericht. Dat sommige mensen die functie aan hebben [afbeelding] en dan ook in een gesprek waar constant in gepraat wordt zodat je 10 x per minuut van dat irritante geklingel hoort.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:37 schreef MetalSonic het volgende:
ik haat die mensen die zetten van "anders"
ANDERS HOUD JE FF KEIHARD JE BEK
Achja, soms als ik wat gedronken heb, wil ik nog al eens mijn naam veranderen. Ik kom dan de volgende dag liever niet online met zo'n naamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet eerst kijken of de kust veilig is?
Maar intussen droom jij stiekem van je eerste breezah in je lijstquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef DemonRage het volgende:
Daar schijnen zelfs programmaatjes voor te zijn om dat snel te kunnen. Veel gebruikt door blije breezahsletjes
Me too.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, die willen aandacht.
Zelfde als buzzeren![]()
![]()
.
Gelukkig heb ik zowel die aanmeldschermpjes als de buzzeroptie uitstaan.
Anders snap jij het even niet.quote:
Nee, dat is handig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:08 schreef Ronaldsen het volgende:
-offline weergeven is kansloos, zet het dan gewoon uit
Vind het wel handig, weet je meteen waar iedereen uithangt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef TherAngelina het volgende:
Of of of. Van die mensen die álles in hun MSNnaam zetten. "Anders is je telefoon even gestolen..." > "Ik mag jou niet
." > "Aan de zuip." > "Burp." > "Ik ben verliefd." > "Lachen joh, zo'n rel met Jelle." > "TV kijken." > "Houd je bek
!!" > "Met school bezig."
En echt een paar minuten ertussen hè.
Da's juist handig. Weet je meteen wanneer je wel online moet komen (bepaald persoon komt online) of niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:08 schreef Ronaldsen het volgende:
-offline weergeven is kansloos, zet het dan gewoon uit
"Al bijna 8 jaar op Fok"quote:-slotje, kansloos
Mee eensch!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:18 schreef Bupatih het volgende:
"Al bijna 8 jaar op Fok"
Dá's pas kansloos! [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |