Leuk joh.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:07 schreef BenSherman het volgende:
Ik luister vnl. Black Sabbath, Warning en Forsaken.
quote:
Heb er een maand of 8 geleden nog mee opgetreden in Alphen a/d Rijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef BenSherman het volgende:
[..]denk dat er weinig mensen in dit topic gehoord hebben van forsaken, dus dat is een goeie aanbeveling.
Ben ik eens serieus...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind het een nuttige post, zeik die jongen niet zo af.
ok, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heb er een maand of 8 geleden nog mee opgetreden in Alphen a/d Rijn
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef BenSherman het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een trieste kneus.
Dat ik persoonlijk Forsaken kenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef BenSherman het volgende:
[..]
ok, maar wat wil je daarmee zeggen?
Goed zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:53 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moet altijd headbangen op The Gathering - Strange Machines.
Je weet verder wel dat Black Sabbath van Black Sabbath het ultieme doom metal headbang nummer is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:53 schreef Heatseeker het volgende:
Laat hem toch lekker op Strange Machines headbangen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Je weet verder wel dat Black Sabbath van Black Sabbath het ultieme doom metal headbang nummer is?
Onzin is de andere kant op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:53 schreef Heatseeker het volgende:
Tuurlijk, zie Stoner central voor meer liefhebbers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef Seam het volgende:
Hier mensen bekend met Ufomammut? Erg logge zware doom
Eerste plaat van DOOM:VS was erg sterk, die 2e viel behoorlijk tegen eerlijk gezegd.quote:
leuk voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat ik persoonlijk Forsaken ken(en de band ook persoonlijk ken, zatte backstage tafarelen und so)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |