priemende tieten en bijna zoenende dames is toch nauwelijks te overtroeven...quote:
Da's misschien wel handig, jahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is goed, maarre... moet er geen voorsteldatum komen... of iig een tijdsspanne bekend zijn waarbinnnen jij aanwezig kunt zijn
Dát is de header, niet de lay outquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
priemende tieten en bijna zoenende dames is toch nauwelijks te overtroeven...![]()
Als één van mijn zinnen halverwege niet meer lekker loopt geef ik meestal gewoon op en maak het af met zelf verzonnen woorden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's misschien wel handig, jah![]()
Ik ga als het een beetje meezit vanavond mijn treinkaartjes regelen, dus dan zal ik eensch een wilde post doen over mijn aanwezigheidsspan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát is de header, niet de lay out![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je mag nog wél op de meet komen, hoor![]()
da's wel ver...quote:
quote:
Indrinken voor de meet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
Fuck... en ik moet nog steeds boodschappen doen, en ff zorgen dat ik goed eet want er moet vanavond serieus bier getankt worden
Ja, met de autoquote:
Dorpsfeest/meet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. het jaarlijkse 2-daagse dorpsfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |