Hoihoiquote:
Dank jequote:
Zo'n beetje.quote:
denk het niet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Dus we zien je vanavond posten vanaf een nieuwe pc?![]()
ach jongen tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt nogmaals.
Lastigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denk het niet....![]()
maar dan omdat het écht verstandiger is om niet te lang achter de computer te zitten...
krampaanvallen..![]()
het is altijd zooo vervelend, dat werk ertussendoor...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi buuv![]()
Het was trouwens "meldt nogmaals" omdat ik tussendoor toch nog wegmoest![]()
Yesch, dus schiet 's op met het organiseren van de DGK SC MINIMEETquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is altijd zooo vervelend, dat werk ertussendoor...![]()
maar je komt een paar weken naar Nederland?
Roep maar een plaats en een datum...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yesch, dus schiet 's op met het organiseren van de DGK SC MINIMEET![]()
dat laat ik over aan de leiders van de kliekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yesch, dus schiet 's op met het organiseren van de DGK SC MINIMEET![]()
i rest my casequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roep maar een plaats en een datum...
again?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kekke shit, vanavond nieuws in FB over eventuele nieuwe Fok! layout.
Utrecht Stairway?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roep maar een plaats en een datum...
Is goed, maarre... moet er geen voorsteldatum komen... of iig een tijdsspanne bekend zijn waarbinnnen jij aanwezig kunt zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Utrecht Stairway?
Datum lijkt me meer een groepsbeslissing![]()
Hehehe, "groep"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |