quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Was al met o.v maar zelfs lopen werd lastig![]()
Doe je toch ook alquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan op een mierenhoop gaan liggen zeker![]()
![]()
![]()
In het COS discussietopic kun je ook al niet meer komen als het zo doorgaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remedie: niet meer komen
Welke locks? Jij moet die andere kaart er inknallen. Het is 1 september!!quote:
Ik kijk er af an toe, maar het is slecht voor je humeur.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet ik je nu serieus, nemen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welke locks? Jij moet die andere kaart er inknallen. Het is 1 september!!![]()
Mietjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan op een mierenhoop gaan liggen zeker![]()
![]()
![]()
Mieren in de broekquote:
Lobbie, Lobbnie.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
Dus ik herken je in de COS aan je zwarte outfit?![]()
En voor je haarquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk er af an toe, maar het is slecht voor je humeur.
Jawel hoor, het was volgens mij ook een beetje cynische opmerking.......niet op de persoon. Althans, zo kwam het op mij over.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
In het COS discussietopic kun je ook al niet meer komen als het zo doorgaat![]()
Ik kijk alleen de filmpjes op youtube en daar word ik al lichtelijk depressief vanquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk er af an toe, maar het is slecht voor je humeur.
De COS is niet het probleem......die kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Lobbie, Lobbnie.....![]()
Tuurlijk ben ik 'All Black', zeker als jij dat wenst.![]()
Maar Please Baby Jesus, verlos ons van de COS.
Een beetje bijten tijden de sex okee!quote:
Neuh, daar ben ik inmiddels wel achter. Huub en Lieke fans en humor? Dun gezaaidquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel hoor, het was volgens mij ook een beetje cynische opmerking.......niet op de persoon. Althans, zo kwam het op mij over.
Ik verplaats mij in mijn veel te strakke skipak naar de COS... voor jouquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Lobbie, Lobbnie.....![]()
Tuurlijk ben ik 'All Black', zeker als jij dat wenst.![]()
Maar Please Baby Jesus, verlos ons van de COS.
Welles!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De COS is niet het probleem......die kan er niets aan doen.
Ze zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde....er is nog hoopquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik inmiddels wel achter. Huub en Lieke fans en humor? Dun gezaaid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |