Was al gemeld.quote:
pijnlijk ja dat ALWEER een speler van WillemII naar AZ gaat. Het is opmerkelijk dat ie voor AZ kiest waar hij minder speelminuten lijkt te krijgen dan wanneer hij naar Ajax zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Was al gemeld.
En niet opmerkelijk eerder pijnlijk.
Nee, iedereen is blij dat hij is opgerot. Alsof je last van hem zou hebben als hij alle wedstrijden op de bank zat. Dat je iemand met een kutmentaliteit uitjouwt, ok, maar waarom Lindenbergh? Heeft zich altijd correct opgesteld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen gunt hem ook wel die transfer hoor denk ik.![]()
Nee, maar grappen maken moeten toch wel kunnen, ik kon er wel om lachen i.i.g.
Werd hij uitgejouwd dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, iedereen is blij dat hij is opgerot. Alsof je last van hem zou hebben als hij alle wedstrijden op de bank zat. Dat je iemand met een kutmentaliteit uitjouwt, ok, maar waarom Lindenbergh? Heeft zich altijd correct opgesteld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
pijnlijk ja dat ALWEER een speler van WillemII naar AZ gaat. Het is opmerkelijk dat ie voor AZ kiest waar hij minder speelminuten lijkt te krijgen dan wanneer hij naar Ajax zou zijn gegaan.
Sportweek.quote:'Ajax-spits Huntelaar was dicht bij deal met Manchester United'
Datum: 31-aug-2007 22:59
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt, vrijdagavond om 00.00 uur, gonst het van de geruchten. Klaas-Jan Huntelaar was bijna op weg naar Manchester United, meldt Sportingo.com. Nadat United-coach Sir Alex Ferguson naast aanvallers Adriano en Nicolas Anelka greep, richtte hij zijn pijlen op de topscorer van de Nederlandse eredivisie. De 24-jarige spits zou dicht bij een ‘last-minute deal’ zijn met de United. (MB)
Ben toch niet gewend dat Sportweek dat zomaar overneemt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
Dat van KJH is gewoon een stom engels gerucht.
quote:It appears, however, that another world-class striker may be heading to United and that is Klaas Jan Huntelaar (various). The 24-year-old Ajax and Holland goalscorer is said to be very close to signing a last-minute deal and, given his CV, it would greatly appease Red Devils fans keen to see a front-man arrive before it is too late.
Ja erg uit de losse pols lijkt me. Er staat op sportweek dan ook al "was"quote:
Baki denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:44 schreef F1Bas het volgende:
En wie zou El Hamdaoui bij ons uit het elftal moeten spelen?
?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:45 schreef Bananenman het volgende:
Zagreb de gekste! Al goedkope vliegreisjes gespot iemand?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Voor de mensen die naar Zagreb willen. Germanwings vliegt vanaf Koln naar Zagreb.
4 oktober heen, 5 oktober terug voor ¤153.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |