quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het een beetje triest. Snap niet dat je als supporter van een club je eigen speler zo kan afzeiken, terwijl hij nooit moeilijk heeft lopen doen. Hij was niet goed genoeg, maar daar moet je degene op aanrekenen die hem koopt en opstelt. Hij heeft gewoon naar eer en geweten en zonder gemor voor jullie club gespeeld, en bovenal op de bank gezeten. Gun hem gewoon de transfer en laat het verder doen.
ja Marokkaans spellen op de late avond is niet alles.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef BobbyHill het volgende:
El Hamdaoui
En dat denk ik ook. Nog geen basiskwaliteit, maar wel een veelbelovende speler. En niet duur.
Iedereen gunt hem ook wel die transfer hoor denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het een beetje triest. Snap niet dat je als supporter van een club je eigen speler zo kan afzeiken, terwijl hij nooit moeilijk heeft lopen doen. Hij was niet goed genoeg, maar daar moet je degene op aanrekenen die hem koopt en opstelt. Hij heeft gewoon naar eer en geweten en zonder gemor voor jullie club gespeeld, en bovenal op de bank gezeten. Gun hem gewoon de transfer en laat het verder doen.
niet de enige kansen die ajax mistquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:58 schreef Longmen het volgende:
Die Eldahouir (o.i.d.) die naar AZ is gegaan die zei net dat Ajax ook belangstelling voor m had. Gemiste kans.
opmerkelijk.quote:El Hamdaoui: Ik kon ook naar Ajax en PSV
ALKMAAR - Direct na afloop van de met 3-0 gewonnen competitiewedstrijd tegen Excelsior presenteerde AZ vrijdag Mounir El Hamdaoui. De spits komt over van Willem II en gaat spelen met rugnummer 24. „Ik kon ook naar Ajax en PSV maar ik denk dat AZ het beste bij mij past”, zei hij. „Ze spelen mooi combinatievoetbal en hebben een fantastische trainer.”
Louis van Gaal was blij met de vervanger van de naar PSV vertrokken Danny Koevermans. „El Hamdaoui is een spits die complementair is aan de andere drie spitsen van AZ. Hij kan anderen laten scoren maar haalt ook zelf een hoog gemiddelde, denk ik. Hij krijgt de tijd om zich in het elftal te spelen.”
Van Gaal wilde de competitie hoe dan ook in met vier goede aanvallers. „Concurrentie is goed. Nu kunnen de spitsen elkaar scherp houden. Vorig seizoen raakten onze aanvallers geblesseerd. Dat brak ons toen op.”
Ik dacht de eerste gemiste kans in jarenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:08 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
niet de enige kansen die ajax mist
Was al gemeld.quote:
pijnlijk ja dat ALWEER een speler van WillemII naar AZ gaat. Het is opmerkelijk dat ie voor AZ kiest waar hij minder speelminuten lijkt te krijgen dan wanneer hij naar Ajax zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Was al gemeld.
En niet opmerkelijk eerder pijnlijk.
Nee, iedereen is blij dat hij is opgerot. Alsof je last van hem zou hebben als hij alle wedstrijden op de bank zat. Dat je iemand met een kutmentaliteit uitjouwt, ok, maar waarom Lindenbergh? Heeft zich altijd correct opgesteld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen gunt hem ook wel die transfer hoor denk ik.![]()
Nee, maar grappen maken moeten toch wel kunnen, ik kon er wel om lachen i.i.g.
Werd hij uitgejouwd dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, iedereen is blij dat hij is opgerot. Alsof je last van hem zou hebben als hij alle wedstrijden op de bank zat. Dat je iemand met een kutmentaliteit uitjouwt, ok, maar waarom Lindenbergh? Heeft zich altijd correct opgesteld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
pijnlijk ja dat ALWEER een speler van WillemII naar AZ gaat. Het is opmerkelijk dat ie voor AZ kiest waar hij minder speelminuten lijkt te krijgen dan wanneer hij naar Ajax zou zijn gegaan.
Sportweek.quote:'Ajax-spits Huntelaar was dicht bij deal met Manchester United'
Datum: 31-aug-2007 22:59
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt, vrijdagavond om 00.00 uur, gonst het van de geruchten. Klaas-Jan Huntelaar was bijna op weg naar Manchester United, meldt Sportingo.com. Nadat United-coach Sir Alex Ferguson naast aanvallers Adriano en Nicolas Anelka greep, richtte hij zijn pijlen op de topscorer van de Nederlandse eredivisie. De 24-jarige spits zou dicht bij een ‘last-minute deal’ zijn met de United. (MB)
Ben toch niet gewend dat Sportweek dat zomaar overneemt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
Dat van KJH is gewoon een stom engels gerucht.
quote:It appears, however, that another world-class striker may be heading to United and that is Klaas Jan Huntelaar (various). The 24-year-old Ajax and Holland goalscorer is said to be very close to signing a last-minute deal and, given his CV, it would greatly appease Red Devils fans keen to see a front-man arrive before it is too late.
Ja erg uit de losse pols lijkt me. Er staat op sportweek dan ook al "was"quote:
Baki denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:44 schreef F1Bas het volgende:
En wie zou El Hamdaoui bij ons uit het elftal moeten spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |