abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52853894
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:35 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]

Auw!
Stakkers.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52853934
quote:
"Lindeberg aangeslagen door reactie fans"
Amsterdam 21:38

Kersverse spartaan Olaf Lindeberg vertoond zich de komende tijd niet meer in de Ajax arena als wij de preses mogen geloven. De talentvolle voetballer heeft naar eigen zeggen genoeg van de "geweldadige sfeer rondom zijn persoon" Hij claimt dat mensen teveel aan hem trekken en vele clubs wilden hem inlijven afgelopen zomer!

Olaf: "Mijn tijd bij Ajax was geweldig, ik heb geweldige jongens leren kennen waar ik vriendschappen mee heb gesloten zoals je dat normaal in films doet, deze groep jongens was een hecht genootschap, toen Tom problemen had met de sfeer in de kleedkamer besloten we dat het anders moest, Edgar (Davids red.) zorgde de dag na de uitspraken van Tom direct voor een geurkaas en bloemen in de kleedkamer maar helaas mocht dat niet baten, Tom had al besloten te gaan voetballen bij een andere club, iets wat voor mij persoonlijk een groot verlies bleek en mijn besluit om hogere stap te maken in mijn voetbalcarriere kracht bijzette. Ik heb totaal geen spijt van mijn keuze en Ajax houdt altijd een plek in mijn hart, ooit hoop ik weer Rood wit te worden zoals in de periode van mijn grote (persoonlijke) successen!

Supporters van Ajax reageerden ontdaan op het besluit van Olaf om te vertrekken maar de meesten van hun wisten het te anticiperen en zagen ook in dat een talent als Olaf gewoonweg niet te houden was, helaas zijn de meningen over Van Geel minder vriendelijk wat tevens oorzaak van de rellen rondom en in de Arena waren. Een ooggetuige meldt: "Mensen schreeuwden dat de pakken een stelletje raddraaiers en huichelaars zijn, complete chaos!"
Ook schijnen er meldingen van kanibalisme en verkrachtingen te worden gedaan!
pi_52853998
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
pi_52854078
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
Verzonnen natuurlijk. Aangezien hij niet eens de naam van Lindenbergh goed kan schrijven
pi_52854102
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Verzonnen natuurlijk.
Ik was dan ook benieuwd van welke site dit kwam
pi_52854129
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52854145
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik was dan ook benieuwd van welke site dit kwam
Ik dacht al hehehe
pi_52854181
quote:
Mitea en Manucharyan gebroken na vertrek Lindenbergh
van onze verslaggever

Het vertrek van Olaf Lindenbergh naar Sparta laat diepe wonden achter in de selectie van Ajax.
Op de training kregen zowel Mitea als Manucharyan last van ontstoken traanbuizen.
Beiden schijnen erg onder de indruk te zijn van het afscheid van Olaf Lindenbergh.
Bekend was dat Olaf een soort vader voor Mitea en Manucharyan was.

Niet alleen Mitea en Manucharyan waren geemotioneerd vanwege het vertrek.
Ook Leonardo kon het niet geloven dat een van de sterkhouders van de selectie zomaar voor het sluiten van de transfermarkt van de hand werd gedaan.

Leonardo zichtbaar aangeslagen vanwege het vertrek van Lindenbergh
pi_52854275
hehe, na de teleurstelling komt de spot en het sarcasme bovendrijven.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52854340
whaha
pi_52854394
Die van Sjimz vind ik dan wel weer erg leuk hehe
pi_52854774
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:

[..]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:30:36 #88
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52855223

Geinig die verzonnen berichtjes!
pi_52855662
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
die lachende kut kop van fontein ook.
lollig
pi_52855774
Ik vind het een beetje triest. Snap niet dat je als supporter van een club je eigen speler zo kan afzeiken, terwijl hij nooit moeilijk heeft lopen doen. Hij was niet goed genoeg, maar daar moet je degene op aanrekenen die hem koopt en opstelt. Hij heeft gewoon naar eer en geweten en zonder gemor voor jullie club gespeeld, en bovenal op de bank gezeten. Gun hem gewoon de transfer en laat het verder doen.
Woo-loo-loo!
pi_52855990
Die Eldahouir (o.i.d.) die naar AZ is gegaan die zei net dat Ajax ook belangstelling voor m had. Gemiste kans.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52856101
El Hamdaoui
En dat denk ik ook. Nog geen basiskwaliteit, maar wel een veelbelovende speler. En niet duur.
Woo-loo-loo!
pi_52856115
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het een beetje triest. Snap niet dat je als supporter van een club je eigen speler zo kan afzeiken, terwijl hij nooit moeilijk heeft lopen doen. Hij was niet goed genoeg, maar daar moet je degene op aanrekenen die hem koopt en opstelt. Hij heeft gewoon naar eer en geweten en zonder gemor voor jullie club gespeeld, en bovenal op de bank gezeten. Gun hem gewoon de transfer en laat het verder doen.
pi_52856164
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef BobbyHill het volgende:
El Hamdaoui
En dat denk ik ook. Nog geen basiskwaliteit, maar wel een veelbelovende speler. En niet duur.
ja Marokkaans spellen op de late avond is niet alles.
Hij is talentvol idd, en hier heb je meer aan dan een Luque lijkt me. Maar ja de naam van Gaal heeft m doen besluiten voor AZ te kiezen....
pi_52856187
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

zie m nu pas
pi_52856239
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef BobbyHill het volgende:
Iedereen gunt hem ook wel die transfer hoor denk ik.

Nee, maar grappen maken moeten toch wel kunnen, ik kon er wel om lachen i.i.g.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52856265
Ik gun het hem 100%, gouden jongen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52856304
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:58 schreef Longmen het volgende:
Die Eldahouir (o.i.d.) die naar AZ is gegaan die zei net dat Ajax ook belangstelling voor m had. Gemiste kans.
niet de enige kansen die ajax mist
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_52856322
quote:
El Hamdaoui: Ik kon ook naar Ajax en PSV
ALKMAAR - Direct na afloop van de met 3-0 gewonnen competitiewedstrijd tegen Excelsior presenteerde AZ vrijdag Mounir El Hamdaoui. De spits komt over van Willem II en gaat spelen met rugnummer 24. „Ik kon ook naar Ajax en PSV maar ik denk dat AZ het beste bij mij past”, zei hij. „Ze spelen mooi combinatievoetbal en hebben een fantastische trainer.”

Louis van Gaal was blij met de vervanger van de naar PSV vertrokken Danny Koevermans. „El Hamdaoui is een spits die complementair is aan de andere drie spitsen van AZ. Hij kan anderen laten scoren maar haalt ook zelf een hoog gemiddelde, denk ik. Hij krijgt de tijd om zich in het elftal te spelen.”

Van Gaal wilde de competitie hoe dan ook in met vier goede aanvallers. „Concurrentie is goed. Nu kunnen de spitsen elkaar scherp houden. Vorig seizoen raakten onze aanvallers geblesseerd. Dat brak ons toen op.”
opmerkelijk.
pi_52856342
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:08 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

niet de enige kansen die ajax mist
Ik dacht de eerste gemiste kans in jaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')