Hier begint school volgende week.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef naatje_1 het volgende:
mijn boeken zijn binnenmwoa, over 2 weken begin ik wel met kaften
*dan is de school nog niet begonnen btw*
Vind iedereen kaften hier echt zo erg? In het begin is het even uitvogelen hoe het ook alweer moest, maar daarna gaat het redelijk snel. Ach, mij maakt het echt niet uit, ik kaft ze gewoon en heb gezien dat de boeken er daardoor beter uit blijven zien. Stelletje luilakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:15 schreef RoosterBrood het volgende:
kaften is het moelijkste en het saaiste van het hele schooljaar, daarom doe ik het nietje kan best netjes met je boeken doen, werkschriften daarin tegen kun je mee donderen. Aan het einde van jaar weer inleveren gaat ook te makkelijk bij ons op school, ze tellen alleen hoeveel boeken je heb, en hoeveel er op het lijstje staan. Als dat klopt, is het goed, ze kijken niet binnenin, maakt niet uit of de helft van de bladzijdes volgeklad zijn of wat dan ook. Dus dat is nog een rede om niet te gaan kaften
luiwammes!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef Luuucy93 het volgende:
Maandag moet ik mijn rooster alweer ophalenEn heb mijn paps en mams even heel lief aangekeken en heb nu rekbare boekenkaften (een 'stoffen boeken jasje'). Lekker makkelijk, maar wel prijzig...
Oh dus door jou moesten we bij Van Dijk die irritante boekenkaften scannen en sorteren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef Luuucy93 het volgende:
Maandag moet ik mijn rooster alweer ophalenEn heb mijn paps en mams even heel lief aangekeken en heb nu rekbare boekenkaften (een 'stoffen boeken jasje'). Lekker makkelijk, maar wel prijzig...
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn boeken zijn van mezelf, dus ik kaft ze niet. En het is nou niet te zeggen dat je die dingen zoveel gebruikt op het HBO.
De boetes zijn wel voor eigen rekening.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef Hagelkaas het volgende:
Het wordt betaald door de regering dit jaar, who gives a shit
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:51 schreef dvr het volgende:
Dit meisje biedt een boeiende inkijk in het kaften:
en niet alleen in het kaften
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:51 schreef dvr het volgende:
Dit meisje biedt een boeiende inkijk in het kaften:
en niet alleen in het kaften
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |