dat is alleen met links, ook mooiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:59 schreef Ruubstar het volgende:
sterf!
goed gezien! +1 voor jouquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat is alleen met links, ook mooi
heb je van mij dikkopquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef Zwans_Klok het volgende:
secretaresseaardgasgeweerreserves
Hey, das niet met de bovenste regel gedaanquote:
Je faalt al bij de eerste letter. Leuke poging daarentegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef teknomist het volgende:
Zuiper.
Er stond niet bij in de OP dat het alleen over QWERTY-toetsenborden mocht gaan. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je faalt al bij de eerste letter. Leuke poging daarentegen.
Je hebt een AZERTY toetsenbord?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Er stond niet bij in de OP dat het alleen over QWERTY-toetsenborden mocht gaan. Mijn excuses..
Nee joh, ik wilde alleen kijken of iemand het gelijk door had.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef Zwans_Klok het volgende:
[..]
Je hebt een AZERTY toetsenbord?
Whehe, okquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee joh, ik wilde alleen kijken of iemand het gelijk door had..
eetwiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef Dreammaster het volgende:
etui
wijsneusquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Er stond niet bij in de OP dat het alleen over QWERTY-toetsenborden mocht gaan. Mijn excuses..
Dat zie ik dan maar als een compliment, poepert.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |