Jij bent toch al?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:41 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook.
We moeten eerst in ondertrouw om de datum vast te leggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
wat een toepasselijke datum
en was er nog plaats om te reserveren? of moeten jullie nu op een heel oncourant tijdstip zoals 08.08 uur in de ochtend ?
have funquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:46 schreef NanKing het volgende:
En ik ga nu gaan want anders kom ik te laat.je allemaal
.
ja geringd hè, niet getrrouwdquote:
Wat leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:41 schreef NanKing het volgende:
Whehehe.
Idd ik ga volgend jaar trouwen
Op 8 augustus om precies te zijn.
Ik had de OP nog niet gelezenquote:
dan zou ik er nog niet zo zeker van zijn dat je op 8-8-08 gaat trouwen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
We moeten eerst in ondertrouw om de datum vast te leggen.
De getuigen moeten dus eerst hun geboorteuitreksels opvragen, dat hebben we vorige week gevraagd, en als we die hebben kunnen we naar 't stadhuis.
Target is een hippe winkelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef liefie_ het volgende:
targetik heb een vestje van target van toen ze mn bagage kwijt waren haha
Ik heb ook een broek gekocht die eigenlijk te strak isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef liefie_ het volgende:
zal ik dan ook maar ff zeggen wat voor leuke dingen ik voor mezelf gekocht heb? (behalve de dingen die ik moest hebben voor morgen) kralen (heeeeeel veel)en een doos om ze in te doen, kaarsjes, een boek, een truitje (maar 10 euro!)
en ik had een geniaal turquaas achtig jurkje gezien maar ze hadden nog maar een maat en die was eik net een maat te klein voor me... maar hij zit nog in mn hoofd!
zal ik m kopen onder het motto ik moet toch op dieet? nee dat is stom want ik val nooit af ik kom alleen aanmaar hij was wel geniaal
maar (als ik me goed herinner) hebben ze daar toch alles! van blenders tot fietsen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Target is een hippe winkelIk heb denk ik minstens de helft van alles dat ik hier heb gekocht bij target vandaan. En daarvan minstens driekwart in de uitverkoop
't Is goeie kwaliteit, goeie pasvorm, shirtjes die ik vorige zomer gekocht heb zien er nog prima uit (maar dat kan ook komen omdat ik ze niet in de droger gooi) en de spijkerbroeken zitten erg lekker, vooral die ene allernieuwste
Target rules.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |