Met zijn voeten nog beter, alleen wordt hij nog niet goed aangespeeld. Maar dat gaat vanzelf beter, heeft wat tijd nodig..quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef Jnk18 het volgende:
Die Berg zal veel kopgoals maken dit seizoen als je ziet hoe sterk hij is in de lucht. 2x heel sterk ingekopt! in Groningen kunnen ze tenminste nog scouten!
Matthijs ruilen tegen Kennedy?quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef Jnk18 het volgende:
Die Berg zal veel kopgoals maken dit seizoen als je ziet hoe sterk hij is in de lucht. 2x heel sterk ingekopt! in Groningen kunnen ze tenminste nog scouten!![]()
Je ziet vaker dat een verdedigende wissel verkeerd uitpakt... Toch een punt en belangrijke doelpunten voor Berg (nieuwe spits in een andere omgeving).quote:Op zondag 2 september 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:
Die wissel (svedik <--> Lindgren) van Jans was kut.. Ging daarna gelijk stukken minder.
Man wat baalde ik van die gelijkmaker.
quote:Overigens bleef trainer Ron Jans van FC Groningen zondagmiddag niet lang genoeg in Amsterdam om zijn visie op de wedstrijd te kunnen geven tijdens een persconferentie. Nadat hij een half uur had gewacht op trainer Henk ten Cate van Ajax, stuurde Jans zijn voorlichter op onderzoek uit. Die kwam terug met de boodschap, dat Ten Cate eerst nog even een sigaretje wilde roken. Voor Jans was de maat toen vol: 'Ik ga naar huis; de groeten allemaal', zei de trainer terwijl hij de perskamer verliet.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:53 schreef Cruoninga het volgende: Ik durf zelfs te stellen dat de kansen van FC Groningen in de Arena nu groter zijn dan wanneer er vanmiddag 'gewoon'; van De Graafschap was gewonnen. Omdat de logica in deze sport zelfs nog een trap na krijgt wanneer zij al op sterven na dood is. En eveneens om de wat simpelere reden dat de spelers nu weer bij de les zijn. Hopelijk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |