abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53247362
Komt er ook een TIFO-actie ofzo?
  maandag 17 september 2007 @ 17:23:02 #227
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53248029
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Van Harris van FCGforum.nl:
[..]

[..]

[..]

[..]
Henk heeft het er maar druk mee. Zaterdag stonden er ook al een aantal mooie artikelen over Fiorentina in het DvhN.

Cupkoorts!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 17 september 2007 @ 18:18:42 #228
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53264844
Tim Matavz heeft met de beloften tegen Heerenveen gescoord.
Er is met 1-1 gelijkgespeeld.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53264927
Ah... Matavz dus, ik herkende hem niet... Was overigens wel een mooie goal, ondanks een dekkingsfoutje van het centrale duo van Heerenveen.
pi_53265073
Jammer dat Matavs niet mag uitkomen in de Uefa-cup met Groningen, hadden we misschien wel wat aan kunnen hebben nu de rest in de lappenmand ligt.
Ik las overigens dat bij jullie die nieuwe Braliliaan Henrique het doelpunt maakte..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53265162
Klopt. Wordt een heule goeie!

Denk dat ie donderdag misschien al wel bij de selectie zit. Verbeek was zeer tevreden.
pi_53265391
Ach, in het beloftenelftal mag hij nog wel eens tegen Groningen scoren. Als het daar maar bij blijft.!
pi_53265516
pi_53266498
pi_53266627
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Whehe. Wie zijn er hier al aan het oefenen?
That's all folks!
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:02:08 #237
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53267096
Ik. Ajax è merda effettivamente.
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:02:26 #238
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53272726
quote:
Jans nog twee jaar langer bij FC Groningen
18 september, 15:58 uur

FC Groningen gaat ook na dit seizoen nog twee jaar verder met trainer Ron Jans. Beide partijen bereikten hierover overeenstemming. Jans is de langstzittende trainer in het betaalde voetbal bij één en dezelfde club. De 48-jarige coach is bij de Trots van het Noorden bezig aan zijn zesde seizoen.

Tot nu toe werd het contract tussen FC Groningen en Jans doorgaans met één seizoen verlengd. Dit keer is er een nieuwe tweejarige verbintenis tot stand gekomen. Algemeen directeur Hans Nijland licht de nieuwe overeenkomst toe: “Wij zijn heel blij dat we Ron Jans nog langer aan ons hebben weten te binden. Buiten dat hij op het veld uitstekende resultaten boekt, past Jans met zijn uitstraling volledig bij deze club. Zijn vakmanschap en presentatie sluiten perfect aan bij de wensen van FC Groningen. Jans is inmiddels uitgegroeid tot een boegbeeld van de club en hij vertegenwoordigt FC Groningen op een voortreffelijke wijze. Wij zijn nog lang niet op elkaar uitgekeken en de wetenschap dat een bijzonder trainer én mens nog minimaal twee jaar in Euroborg werkt, geeft ons een geruststellende gedachte.”

Ook Jans ziet meer dan voldoende perspectief om FC Groningen ook na dit seizoen nog minimaal twee jaar trouw te blijven. “Hoewel ik al aan mijn zesde seizoen bezig ben, zitten we nog steeds midden in de ontwikkeling van de club. Voorlopig zie ik dat proces nog niet tot stilstand komen en ik wil dan ook graag onderdeel blijven uitmaken van die vooruitgang. Ik heb vertrouwen in de mensen die bij de club werken en ik werk prettig met hen samen. Ik heb altijd gezegd dat we een fantastische periode beleven en dat er ooit een moment zal komen waarop ik weg ga. Dat zou op een goed moment moeten zijn en niet als het onverhoopt minder gaat. Dat station ben ik nu echter gepasseerd. Ik merk dat ik verknocht ben geraakt aan deze club en de vele geweldige supporters.”

Jans geeft hiermee indirect aan waarom hij nu voor twee jaar heeft bijgetekend en dus niet voor een verlenging van één seizoen. “De ontwikkeling van FC Groningen zal nog niet stoppen. We hebben met elkaar de ambitie om nog beter te worden. Dat valt niet altijd direct aan de stand op de ranglijst af te lezen. De organisatie van deze club wordt echter steeds beter en dan is de kans om sportieve successen te boeken ook groter. We waren al bezig om elke dag te verbeteren en daar blijven we mee doorgaan.”

Jans werd eind oktober 2002 aangesteld als de opvolger van Dwight Lodeweges. Hij was speler van de Groningse club tussen 1982 en 1984. De in Zwolle geboren oefenmeester loodste de Trots van het Noorden de afgelopen twee seizoenen naar Europees voetbal. Jans coachte 191 officiële wedstrijden van FC Groningen. Hiervan won hij er 75, speelde 43 keer gelijk en verloor hij 73 duels. Op de eeuwige ranglijst van wedstrijden als hoofdtrainer van FC Groningen staat Jans op de derde plaats, achter Theo Verlangen (271 duels) en Hans Westerhof (236).
bron: www.fcgroningen.nl
pi_53272945
Vet

geweldig nieuws
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:15:27 #240
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53273014
Jammer.
pi_53273279
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:15 schreef The_Verve het volgende:
Jammer.
Ik ben er juist erg blij mee. Met Jans weet je wat je in huis hebt. Hij kent de club en is een goed uithangbord. Bovendien doet hij het meer dan uitstekend, heb alleen soms wat op zijn wissels aan te merken. Als je de reactie van Jans leest zie je dat hij zich duidelijk thuis voelt bij de club, maar misschien nog wel belangrijker is het feit dat hij denkt meer sportieve resultaten te kunnen behalen.
quote:
“De ontwikkeling van FC Groningen zal nog niet stoppen. We hebben met elkaar de ambitie om nog beter te worden. Dat valt niet altijd direct aan de stand op de ranglijst af te lezen. De organisatie van deze club wordt echter steeds beter en dan is de kans om sportieve successen te boeken ook groter. We waren al bezig om elke dag te verbeteren en daar blijven we mee doorgaan.”
Als je ziet waar we vandaan komen vind ik het nog iedere dag ongelooflijk om te zien hoe gezond de club is. Maar Groningen wil nog steeds doorgroeien en Jans denkt dus dat dat mogelijk is en wil zijn steentje bijdragen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee, sterker nog, ik juich het toe.
Ook Jans leert nog iedere dag bij, die wordt ook steeds beter.

Bovendien zou ik niet weten welke haalbare trainer hem wel niet zou moeten opvolgen op dit moment.
Ik ben blij dat hij heeft bijgetekend.!
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:52:53 #242
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53273813
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ben er juist erg blij mee. Met Jans weet je wat je in huis hebt. Hij kent de club en is een goed uithangbord.
Dat uithangbord-verhaal vind ik inmiddels zo'n cliché. Net of andere Eredivisietrainers het imago van hun clubs naar de kloten helpen. We weten inderdaad wat we in huis hebben, maar om daarom nou altijd op save te spelen. Contract voor het leven dan maar?
quote:
Bovendien doet hij het meer dan uitstekend, heb alleen soms wat op zijn wissels aan te merken.
Hij kan gewoon niet wisselen.
quote:
Als je de reactie van Jans leest zie je dat hij zich duidelijk thuis voelt bij de club, maar misschien nog wel belangrijker is het feit dat hij denkt meer sportieve resultaten te kunnen behalen.
En dat denk ik dus niet. Voor nog een stapje omhoog heb je een trainer nodig die wél iemand durft te passeren en nieuwelingen meteen vanaf het begin van het seizoen durft in te passen.
quote:
Als je ziet waar we vandaan komen vind ik het nog iedere dag ongelooflijk om te zien hoe gezond de club is. Maar Groningen wil nog steeds doorgroeien en Jans denkt dus dat dat mogelijk is en wil zijn steentje bijdragen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee, sterker nog, ik juich het toe.
Ook Jans leert nog iedere dag bij, die wordt ook steeds beter.
Dat de FC staat waar we nu staan zie ik grotendeels als de verdienste van Nijland. Hiermee wil ik niet zeggen dat Jans geen aandeel in het succes heeft overigens. Maar ik vind wel dat het Jans-effect al een tijdje is uitgewerkt. Ik had daarom volgend seizoen graag eens een ander gezicht voor de groep gezien.
pi_53273910
Ruilen?
pi_53274133
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:52 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dat uithangbord-verhaal vind ik inmiddels zo'n cliché. Net of andere Eredivisietrainers het imago van hun clubs naar de kloten helpen. We weten inderdaad wat we in huis hebben, maar om daarom nou altijd op save te spelen. Contract voor het leven dan maar?
uitgewerkt. Ik had daarom volgend seizoen graag eens een ander gezicht voor de groep gezien.
Jans is toch wel een spraakmakende trainer in Nederland, hij is toch wel populair in de rest van het land en straalt wel degelijk wat uit vind ik.
En ja, ik denk dat we voorlopig nog op ''save'' moeten spelen. De resultaten van de afgelopen jaren zijn gewoon fantastisch te noemen en ik vind dat jans daar zeker zijn bijdrage aan heeft geleverd.
Een contract voor het leven, nee.! Maar laat hem voorlopig nog maar even zitten, hij doet het uitstekend en ik zie geen enkele reden waarom hij vervangen zou moeten worden.
Welke andere trainer die zoveel beter is heb jij dan in gedachte?
quote:
Hij kan gewoon niet wisselen.
Dat is niet altijd zijn sterkste punt nee.
quote:
En dat denk ik dus niet. Voor nog een stapje omhoog heb je een trainer nodig die wél iemand durft te passeren en nieuwelingen meteen vanaf het begin van het seizoen durft in te passen.
Ik denk dat er wel degelijk betere resultaten behaald kunnen worden, zeker nu Jans steeds beter spelersmateriaal tot zijn beschikking heeft. Hij heeft het de afgelopen jaren gewoon erg goed gedaan imo, en zo bijzonder was het materiaal echt niet hoor. De nieuwelingen staan er dit seizoen toch ook direct? Stenman basisplaats, Berg basisplaats. Alleen Luciano niet, maar daar kan ik nog inkomen al had hij wmb ook zijn kans wel mogen krijgen.
Nogmaals, ik zou niet weten welke trainer hem zou moeten opvolgen op dit moment.
quote:
Dat de FC staat waar we nu staan zie ik grotendeels als de verdienste van Nijland. Hiermee wil ik niet zeggen dat Jans geen aandeel in het succes heeft overigens. Maar ik vind wel dat het Jans-effect al een tijdje is
Tuurlijk is het ook de verdienste van Nijland, maar toch ook zeker van Jans.
Het seizoen dat we 5e werden vind ik toch een geweldige prestatie, en dat kan je zeker niet alleen op het conto van Nijland schrijven. Jans heeft het imo gewoon prima gedaan.

Nee, ik ben blij dat hij voorlopig nog blijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 18-09-2007 17:14:14 ]
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:22:44 #245
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53274621
Ik ben eigenlijk wel voor een frisse wind.
pi_53274638
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:22 schreef Grulez het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor een frisse wind.
Waarom?, en wie heb je dan in gedachten?
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:25:22 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53274689
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:05 schreef venomsnake het volgende:

De nieuwelingen staan er dit seizoen toch ook direct? Stenman basisplaats, Berg basisplaats.
enfin, maar wie hadden daar dan moeten staan?
Was niet zo moeilijk voor Jans deze keuzes.

Ik heb verder vrij weinig op je verhaal aan te merken. Ben blij met het verlengen van Jans. Zie zo snel geen trainer die hem kan opvolgen. (misschien Gall??)

Wisselen is niet zijn sterkste punt, maar meestal horen we die klaagzang alleen bij een verliespartij of een gelijkspel.
Naar ik mij kan herinneren zijn de wissels die ons echt een partij hebben gekost de wissel bij Twente uit en Ajax uit. Verder wisselt hij af en toe wat te laat, dat is een gebrek aan lef en durf.

Maar net als de FC groeit Jans mee. Hij staat goed voor de groep en werkt goed met zijn groep. Er komt nauwelijks een wanklank daar vandaan.
ook knap.
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:26:54 #248
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53274718
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Waarom?, en wie heb je dan in gedachten?
Op de waarom vraag gaat Prosac in, maar de tweede vraag is idd een lastige. Dat zou een reden kunnen zijn hem te behouden, al is dat wel erg conservatief.
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:27:38 #249
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53274740
oh ja over trainers die nou niet bepaald een uithangbord zijn voor een club.
(en dan niets afdoend aan hun eventuele kwaliteiten)

Verbeek (ruwe bolster, past niet echt bij Heerenveen)
Maaskant (wtf happened, zeiken op je eigen club)
ten Cate (zeikwijf)
van Hanegem (karikatuur van zichzelf zo onderhand)
pi_53274746
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:25 schreef Prosac het volgende:

[..]

enfin, maar wie hadden daar dan moeten staan?
Was niet zo moeilijk voor Jans deze keuzes.
Tja, hij had ook voor Nijland kunnen kiezen in het openingsduel tegen NAC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')