Blijkbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:14 schreef Brechtje het volgende:
Dus je wilt aandacht?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef SlimShady het volgende:
je hebt echt de meest schattige username!
Wéhhh...Albér, Brechtje en Poedelienogwat in een threesomequote:
Wat doe je hier dan op FOK!? Ga werken, schobbejak!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef retuow82 het volgende:
Je mag best mijn werk overnemen, ik moet nog 21 aanbiedingen maken van machines waar Indiers bij mij om aan het zeuren zijn...
En wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:28 schreef werkeend het volgende:
he brechtje, neuken?
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:33 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ga iets leuks doen met Brechtje! Trouwens ik woon ook in Dordrecht. Samen iets leuks doen?
Kan ik wel doen. Heb alleen één voorwaarde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Btw ik zoek iemand die mij gitaarles kan geven
Watquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:39 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Kan ik wel doen. Heb alleen één voorwaarde.
Indiers kunnen heel goed wachten hoor, alles wat je aanbiedt aan die lui is toch te duur. Ik zit dagelijks met ze aan de lijn en net voor het weekend heb ik daar gewoon geen zin meer in. Komende maandag mogen ze weer aan mijn hoofd gaan zeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan op FOK!? Ga werken, schobbejak!![]()
Als je het niet erg vindt dat ik naakt speel, want ik kom met mijn vingers niet bij de laatste snaar (daar is Jaap Stam namelijk voorquote:
Wordt um nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat ik naakt speel, want ik kom met mijn vingers niet bij de laatste snaar (daar is Jaap Stam namelijk voor).
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef Deceit het volgende:
ga shoppen
Hier in Sterrenburg niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Nee.
Waait het bij jullie ook zo
kan ik je via msn lerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik wil gitaar leren spelen.
Ohhquote:
hier in Wenen is het 26 graden en zonnetjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Nee.
Waait het bij jullie ook zo
Ken ik!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:49 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ohhik heb in sterrenburg 1 gewoont
eddingtonweg
Oh dat ken ik wel jaquote:
Jaloers dat jij niet wordt uitgenodigd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:48 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Verkapt geestelijk-gehandicapten-meet-in-Dordrecht topique.
WHEHEquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:52 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel ja
Ik ken ook mensen die daar vlakbij wonen
Jij ken zeker ook wel die Stephenquote:
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Even searchen en je was er ook wel achtergekomen.
Kom je naar huize heslinga mieg0ltje?
Ja pas om 6 uurquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:58 schreef blueskin1978 het volgende:
Ga werken
Is brechtjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik ben bang voor Yvonne, dus ik kom niet![]()
Whehehe jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:57 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jij ken zeker ook wel die Stephendie in tattooshop werkt
die woont daar ook ergens
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:01 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Is brechtjedochter van Yvonne
Ga werkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:14 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik verveel me heel erg![]()
Ik heb me bonsaiboompje ook al water gegeven voor vandaagen nu heb ik niks meer te doen
SterrenBURG.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:01 schreef MouzurX het volgende:
"vogelbuurt" "sterrenbuurt 1 2 3"...
zeg.. echt orgineel zijn ze bij jullie niet he?![]()
Ja bij de zuilenburg woon hijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Whehehe ja
Ik wist niet dat ie hier ergens woonde joh, maar ik ken hem wel
Die had mijn tongpiercing gezet geleuf ik!
Hoe is het in je Sterrenburg, Brechtje, joúw eigen Sterrenburg? Donker of inmiddels al goed opgerekt?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:01 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Is brechtjedochter van Yvonne
Vogelbuurdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef BlackRhino het volgende:
En Stadspolders! Crabbehof, Krispijn, centrum, Wielwijk, de Staart, Dubbeldam, Oudelandshoek, ZuidhovenVergeet ik nog wat?
Jij prutser! Ga maar een LOI-cursus Nederlands doen in je vrije tijd.quote:
Reeland, zeehavenlaan enz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef BlackRhino het volgende:
En Stadspolders! Crabbehof, Krispijn, centrum, Wielwijk, de Staart, Dubbeldam, Oudelandshoek, ZuidhovenVergeet ik nog wat?
Dat zou ik ook wel willen weten.............quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:03 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hoe is het in je Sterrenburg, Brechtje, joúw eigen Sterrenburg? Donker of inmiddels al goed opgerekt?![]()
Idd ja.. Daar gaat iedereen tenminste nog normaal met elkaar om.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:23 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Je woont zeker in een dorp
Hier in Dordrecht ook wel hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd ja.. Daar gaat iedereen tenminste nog normaal met elkaar om.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
MrBlueCat zegt:
Hoi
Rianne zegt:
heej
MrBlueCat zegt:
ik zag je topic op Fok dat je je verveelde
Rianne zegt:
Rianne zegt:
ohh
MrBlueCat zegt:
Uhm, ben jij de zus van tamara?
MrBlueCat zegt:
Rianne zegt:
jaaa
MrBlueCat zegt:
die foto >> ken ik
Rianne zegt:
ik ben zus ja
MrBlueCat zegt:
hahaha ik heb tamara ook in mn lijst
Rianne zegt:
hoe ken jij tamara
MrBlueCat zegt:
van hyves
Rianne zegt:
vi a paul?
MrBlueCat zegt:
waaah dit is toevallig
Rianne zegt:
oh egt
MrBlueCat zegt:
ik open je venster, en zie ineens die foto die tamara ook heeft
MrBlueCat zegt:
LOL
MrBlueCat zegt:
lachuh
OMG
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:28 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Hier in Dordrecht ook wel hoor
Ver van watquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
edit: Dordrecht is trouwens helemaal niet zo ver
NIET OM JEZELF MEE OP TE HANGEN MAAR HET MAG WEL!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Chowi het volgende:
GA BUITEN SPELEN MET DE KINDEREN UIT DE BUURT. HIER HEB JE EEN SPRINGTOUW.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Chowi het volgende:
GA BUITEN SPELEN MET DE KINDEREN UIT DE BUURT. HIER HEB JE EEN SPRINGTOUW.
vraag martijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:37 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Check Checkik heb me sig. aangepast
Verveling is een gebrek aan intelligentie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:14 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik verveel me heel erg![]()
Ik heb me bonsaiboompje ook al water gegeven voor vandaagen nu heb ik niks meer te doen
DAT IS OOK EEN SUGGESTIE, MAAR NIET MIJN INTENTIE OFZO. VOOR JE HET WEET HEB JE EEN NOTE AAN JE BROEK HANGEN.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef tonks het volgende:
[..]
NIET OM JEZELF MEE OP TE HANGEN MAAR HET MAG WEL!
Dat was om duidelijk te maken dat ik het je toeriep!quote:
ALTIJD ZO BEHULPZAAM, CHOWI?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
DAT IS OOK EEN SUGGESTIE, MAAR NIET MIJN INTENTIE OFZO. VOOR JE HET WEET HEB JE EEN NOTE AAN JE BROEK HANGEN.
HET IS WEL ERG CRU MAAR HET ZOU KÚNNEN, INDERDAAD. IK DOE VERDER NIETS, IK GEEF ALLEEN EEN SPRINGTOUW EN VERDER ZIET ZE MAAR WAT ZE ERMEE DOET.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
ALTIJD ZO BEHULPZAAM, CHOWI?
ZE ZOU MET EEN SPRINGTOUW OOK KUNNEN BUNGEEJUMPEN TOCH?!
niels.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:44 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Wil hij niet, en jacob kan het niet![]()
Dat heb je toch zojuist gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:48 schreef avw1982 het volgende:
Ik verveel me ook. Mag ik hier nu ook posten?
Scherp hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:52 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Dat heb je toch zojuist gedaan![]()
Maar mag wel
ja, je mag ook een sateprikker uit je keukenlade halen en die in je oog stekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:48 schreef avw1982 het volgende:
Ik verveel me ook. Mag ik hier nu ook posten?
Ja die ken ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |