6 uur nadat jij je tanden hebt gepoetst en alweer wat hebt gegeten, merk je niks meer van die mint smaak. Dan gaat het om het zelf reinigend vermogen van je mond en het leefklimaat voor de bacteriën. Heb niet het idee dat een standaard tandpasta daar echt aan mee werkt (zeep met krijt met een mint smaakje om het te masceren).quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:27 schreef Zwans_Klok het volgende:
paradontax
Zoute rommel.
Ik poets altijd m'n muil met een of andere laffe mintsmaak, qua smaak dus, werkt prima.
Hoe kan je ook een prettige geur uit den bakker verkrijgen door zout
Die mintsmaak boeit me ook niet, ik mag hopen dat ik niet de hele dag met mintsmaak in m'n mond loopquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:30 schreef frenkck het volgende:
[..]
6 uur nadat jij je tanden hebt gepoetst en alweer wat hebt gegeten, merk je niks meer van die mint smaak. Dan gaat het om het zelf reinigend vermogen van je mond en het leefklimaat voor de bacteriën. Heb niet het idee dat een standaard tandpasta daar echt aan mee werkt (zeep met krijt met een mint smaakje om het te masceren).
Probeer het maar, die smaak kom je wel overheen en na een paar maanden wil je niks anders meer.
krijg je van zo'n ding geen braakneigingen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:37 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.beterpoetsen.nl/images/halita%20tongschraper.jpg en dan je ff vermannen gewoon
hey, je vriendin pijpt jou toch ook?quote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef roburt het volgende:
[..]
krijg je van zo'n ding geen braakneigingen?
Uit de OP:quote:Op maandag 3 september 2007 11:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Geen alcohol drinken voor je slapen gaat. Op de een of andere manier is dat een prima voedingsbodem voor bacteriegroei achterop je tong.
quote:Ik poets 2 of 3 x per dag m'n tanden, rook niet, drink niet en drink weinig koffie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |