Nou gewoon. Dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil godverdomme nog steeds weten wat er nou in die kop omgaat.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil godverdomme nog steeds weten wat er nou in die kop omgaat.
Maar ja de tijd zal het leren.
Heheheheheheh... Ach ja, komt vast nog wel...!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Me kind wilde niet bewegen gisteren. We kregen nog net geen middelvinger, maar in gedachten zag ik hem/haar hem naar ons opsteken
.
Gaaf he... Dat heeft bij ons bijna een weekend geduurd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:45 schreef k_i_m het volgende:
En daarna heb ik 2 uur lang alleen maar uit kunnen brengen "mên, wat raar"
Goftehr!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
iemand nog dingen gedaan gisteren of vandaag?.
Oeh! Wat voor dingen hebben we het dan over A?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan ook dingen gaan doen binnenkort. Ik kreeg een mailtje.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heeft R één van haar vele bewonderaars naar jou doorgesluist?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Ah, dát soort dingen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Het ding heeft een model figuur en grote jesters. Zou je daar leuke dingen mee kunnen doen?
Da's een bekende.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik zei vroeger altijd tegen mijn vrienden dat ik "nog dingen moest doen" als ik geen zin had om af te spreken.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik zei vroeger altijd tegen mijn vrienden dat ik "nog dingen moest doen" als ik geen zin had om af te spreken.
Zo doe ik het altijd J.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef Jarno het volgende:
Jezelf ziek melden maar dan via Correct naar huis rijden is zeker not-done he?
O!quote:
K.Stadquote:
Ik werk alleen in Amsterdam J.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zit ik hier met allemaal Amsterdammerts ofzo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |