Ga jij 's even snel tegen de zuster zeggen dat ze je kamerdeur weer vergeten zijn op slot te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef Vlindur het volgende:
"hahhahaha'
Sukkel.![]()
Kon je niks originelers bedenken?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef De-Boswachter het volgende:
Whehhe, ik vind het wel een geinig verhaaltje...... beetje ongeloofwaardig, dat wel.....
Whehhe, ik vind het wel een geinig verhaaltje...... beetje ongeloofwaardig, dat wel.....
Van MIJ ???quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef Antal het volgende:
sorry.. maar dat is wel heel erg lomp van je..
Ik dacht dat de Tour in juli al afgelopen was...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Tour de France.
Tot 7 september,
niet DE tour de france.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Tour in juli al afgelopen was...![]()
Joh, en dat zonder dat ie naar buiten kan ? Dan zou ik toch eens m'n huis van ongedierte gaan ontdoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon een lulverhaal, want als katten geen eten krijgen kunnen ze dat echt wel zelf vangen.
Laatst waren we de brokjes een keer vergeten te kopen vrijdag, zaterdag niet meer aan gedacht dus dat beest had 2 en een halve dag geen brokjes. Heeft ie gewoon zijn eigen eten gevangen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |