Yo inderdaad de eerste wedstrijden voor de beker alleen de reserves en jonge gasten laten spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Absoluut en toen deden we ook te lang mee in de beker, gewoon stoppen met die onzin prijsjes en helemaal voor de competitie gaan!
Kan de nieuwe trainer mooi een team naar zijn hand vormen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef andre347 het volgende:
En wat nou als we kampioen worden, dat loopt de helft van het team leeg
Dat team loopt toch wel leeg volgend jaar. Daar heeft de ranglijst niets mee te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef andre347 het volgende:
En wat nou als we kampioen worden, dat loopt de helft van het team leeg
Rijkaardquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:52 schreef Wooldoor het volgende:
En dan eens een trainer die langer dan 3 jaar de tijd krijgt.
Precies, de pareltjes zijn volgend jaar verkocht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat team loopt toch wel leeg volgend jaar. Daar heeft de ranglijst niets mee te maken.
quote:Juventus wil Maduro overnemen
Geplaatst op 31-08-2007 16:49 door Timo Wisse
Het bestuur van Juventus heeft gisterenavond met de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro gesproken. Voor de verdedigende middenvelder zou een vierjarig contract klaarliggen, dat meldde het Italiaanse Tuttosport.
Het contract van Maduro loopt nog tot medio 2008 bij de Amsterdamse club. Volgens de Italiaanse krant zou hij geen problemen hebben met een overstap van Ajax naar Juventus. Afgelopen jaar had de middenvelder het niet erg naar zijn zin bij Ajax, hij was niet en vorm en kreeg daardoor weinig speeltijd van Ajax-coach Henk ten Cate. Dit seizoen kreeg de in Almere geboren Ajacied al meer speeltijd van Ten Cate en dat doet de 22-jarige speler goed.
Juventus zou echter nog altijd wel een optie zijn, omdat er nog altijd veel concurrentie is op de plek waar Maduro speelt. Juventus zou ongeveer drie miljoen euro over hebben voor de 12-voudig international.
quote:Ajax-fans kunnen gratis naar UEFA Cup
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 31 augustus om 14:10
Het eerste thuisduel van Ajax in de UEFA Cup mag door alle seizoenskaarthouders van de club gratis worden bijgewoond. De Amsterdammers kregen zojuist te horen dat Dinamo Zagreb uit de koker is gerold.
Ajax begint met een uitwedstrijd in de Kroatische hoofdstad, op 20 september, waarna op 4 oktober de return volgt in de Arena. De club kan alle steun in het thuisduel goed gebruiken, waardoor men heeft besloten seizoenskaarthouders gratis binnen te laten.
“Het bestuur en de directie bewonderen de steun van de supporters die ook in moeilijke tijden onvoorwaardelijk achter ons staan,” zegt directeur Maarten Fontein, doelend op de desastreuze uitschakeling voor de Champions League, afgelopen woensdag tegen Slavia Praag.
”Daarom bieden wij onze seizoenkaarthouders de mogelijkheid de eerste thuiswedstrijd voor de UEFA Cup in de Amsterdam Arena gratis bij te wonen. Het is juist nu van belang om het team met zijn allen te steunen. Wij rekenen op uw komst.”
In hoeverre de achterban zit te wachten op een dergelijk initiatief is nog maar de vraag. Gisteren werd er op diverse fansites opgeroepen tot scherpe maatregelen binnen de club. Sommigen gingen zelfs zo ver dat de site ‘uit de lucht’ werd gehaald en dat het ontslag van coach Henk ten Cate werd geëist .
Inderdaad. Die krappe 30.000 tegen Praag waren een aanfluiting.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef PLAE@ het volgende:
Eigenlijk snap ik niet zo dat mensen een gratis Uefa-cup duel toejuichen.
Ze naaien zichzelf alleen maar meer. Ik zou niet weten waarom je daar zelf zo blij mee moet zijn.
Voer liever iets lagere prijzen in zodat het standaard vol zit bij zulke gelegenheden.
Ajax heeft denk ik meer behoefte aan een gedisciplineerde trainer. De kwaliteiten om kampioen te worden zijn er altijd wel. Er zijn alleen veel spelers, Emanuelson om maar even een voorbeeldje te noemen, die wat stricter aangepakt moeten worden. Je ziet vaak dat een team dat niet zijn volledige potentieel benut baat heeft bij een strengere trainer, neem als voorbeeld HSV.quote:
Gebeurt niet, kunnen ze nu niet meer makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is geen gearriveerde vedettequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Luis Suarez kwam ook voor het geld.
Alsof Davids in zn eentje van Praag had gewonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geweldig zeg. Complimenten onwaardig. Als ie gewoon z'n scheenbeschermers aan had gedaan zaten we nu in de CL.
We draaide vorig jaar een rampzalig seizoen tot dat Edgar er bij kwam en volgens mij hebben we toen geen wedstrijd meer verloren waarin hij speelde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof Davids in zn eentje van Praag had gewonnen![]()
Een type Adriaanse/Van Gaal dus..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ajax heeft denk ik meer behoefte aan een gedisciplineerde trainer. De kwaliteiten om kampioen te worden zijn er altijd wel. Er zijn alleen veel spelers, Emanuelson om maar even een voorbeeldje te noemen, die wat stricter aangepakt moeten worden. Je ziet vaak dat een team dat niet zijn volledige potentieel benut baat heeft bij een strengere trainer, neem als voorbeeld HSV.
Ja t was vast beter gegaan, maar t was allemaal te matig om er vanuit te gaan dat het met Edgar wel goed was afgelopen.... Ik wil ook niet afhankelijk zijn van één speler...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
We draaide vorig jaar een rampzalig seizoen tot dat Edgar er bij kwam en volgens mij hebben we toen geen wedstrijd meer verloren waarin hij speelde.
We moeten gewoon vooruit kijken, natuurlijk is het zwaar klote dat we weer geen CL spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja t was vast beter gegaan, maar t was allemaal te matig om er vanuit te gaan dat het met Edgar wel goed was afgelopen.... Ik wil ook niet afhankelijk zijn van één speler...
Met Edgar hebben we het zwaar laten liggen in Waalwijk btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |