de keeper is geen wereldtop maar had gewoon de avond van zijn leven, als je een bal op de doellijn huizenhoog overknalt praat ik over onkunde, Stam en Huntelaar deden alles goed, alleen toverde die keep twee formidabele reddingen uit de hoge hoed...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat dwing je af en dat is niet gebeurd...
Velen praten over een wereldkeeper maar laten we het niet overdrijven...
Wat heeft Alves dat Huntelaar niet heeft?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi, Huntelaar weg welkom Alves
Die heeft een accoord met AZquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi, Huntelaar weg welkom Alves
Bosz zei ook dat Lee niet zou komen, van Geel was er zeker van dat die knakker van Espanyol zou tekenen, volgens Koeman was Koevermans geen optie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem dan de moeite om effe wat te kopiëren, dan zie je namelijk meteen dat het dikke onzin is:
[..]
KJH naar City.
Och, ze hebben een betere staan van dienst dan de spitsen van Slavia, dus nóg een reden om Dinamo te vrezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als ze zo goed waren speelden ze wel bij Lecce, Porto of Brugge vind je niet?
Scorend vermogen, voetballende kwaliteiten, Fysiek etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heeft Alves dat Huntelaar niet heeft?![]()
En daarom won Praag terecht, daar was 110% passie en strijd. Maar goed dat is al 6 topics herhaald geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de keeper is geen wereldtop maar had gewoon de avond van zijn leven, als je een bal op de doellijn huizenhoog overknalt praat ik over onkunde, Stam en Huntelaar deden alles goed, alleen toverde die keep twee formidabele reddingen uit de hoge hoed...
Mak an hè. City,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem dan de moeite om effe wat te kopiëren, dan zie je namelijk meteen dat het dikke onzin is:
[..]
KJH naar City.
Ajax laat hem nooit gaan. Ze gaan net zo lang dwarsliggen op alle mogelijke manieren todat het 12 uur is. Daarnaast mag Klaas niet meer in de CL spelen voor MU, dus dat is al een stuk minder interessant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bosz zei ook dat Lee niet zou komen, van Geel was er zeker van dat die knakker van Espanyol zou tekenen, volgens Koeman was Koevermans geen optie.![]()
Ja ok, maar een voetballer die bijv, 6 jaar geleden bij Lecce voetbalde hoeft nu niet meer zijn kwaliteiten te hebben die had hij toen hij bij Lecce voetbalde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ze hebben een betere staan van dienst dan de spitsen van Slavia, dus nóg een reden om Dinamo te vrezen.
Die passie en strijd doen het hem, met een iets betere mentaliteit zou Ajax al veel verder zijn. Maar goed, veel jongens zijn al tevreden als ze überhaupt bij Ajax spelen, maar daar begint het pas! Door de strijd die op het veld wordt geleverd, moet men de supporters trots zien te maken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
En daarom won Praag terecht, daar was 110% passie en strijd. Maar goed dat is al 6 topics herhaald geloof ik.![]()
Dat huntelaar niet heeft gescoord in Slavia was omdat die keeper een wereldredding had. Hij gaf een schitterende assist op Suarez waaruit de 1-1 kwam en fysiek staat hij zeker wel zijn mannetje hij bikkelt en is niet bang om een overtreding te maken. Dus ik vind het onzin om huntelaar te verkopen en dan Alves trug te halen op dit moment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Scorend vermogen, voetballende kwaliteiten, Fysiek etc.
Dat was ook de grote vooruitgang van Sneijder afgelopen jaar. Hij liep opeens voorop in de strijd en ging tot het randje. Soms er nog wel over ook, maar liever dat dan zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die passie en strijd doen het hem, met een iets betere mentaliteit zou Ajax al veel verder zijn. Maar goed, veel jongens zijn al tevreden als ze überhaupt bij Ajax spelen, maar daar begint het pas! Door de strijd die op het veld wordt geleverd, moet men de supporters trots zien te maken!
Ligt eraan welke kwaliteiten je belangrijk vind bij een spits, vind je het fijn als een spits de winnende goal maakt of steeds veel wedstrijden droog staat en een hattrick scoort tegen heracles?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat huntelaar niet heeft gescoord in Slavia was omdat die keeper een wereldredding had. Hij gaf een schitterende assist op Suarez waaruit de 1-1 kwam en fysiek staat hij zeker wel zijn mannetje hij bikkelt en is niet bang om een overtreding te maken. Dus ik vind het onzin om huntelaar te verkopen en dan Alves trug te halen op dit moment.
En reken maar dat Zagreb minstens zoveel inzet en passie zal gebruiken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die passie en strijd doen het hem, met een iets betere mentaliteit zou Ajax al veel verder zijn. Maar goed, veel jongens zijn al tevreden als ze überhaupt bij Ajax spelen, maar daar begint het pas! Door de strijd die op het veld wordt geleverd, moet men de supporters trots zien te maken!
Huntelaar heeft al vaak genoeg bewezen om ook op belangrijke momenten te kunnen scoren. En ik zou mijn geld niet zetten op een speler die pas 1 goed seizoen heeft gespeeld. Als Huntelaar volgend jaar vertrekt zou idd Alves een goede vervanger zijn. Maar dat betekend niet dat je nu meteen Huntelaar moet verkopen om Alves te halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kwaliteiten je belangrijk vind bij een spits, vind je het fijn als een spits de winnende goal maakt of steeds veel wedstrijden droog staat en een hattrick scoort tegen heracles?
Waak nu maar voor onderschatting namen zeggen niets. Huntelaar is ook nog geen naam in het buitenland...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ok, maar een voetballer die bijv, 6 jaar geleden bij Lecce voetbalde hoeft nu niet meer zijn kwaliteiten te hebben die had hij toen hij bij Lecce voetbalde.
Maar een spits die een slecht seizoen draait aan laten modderen vind ik ook niks, time will tell!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar heeft al vaak genoeg bewezen om ook op belangrijke momenten te kunnen scoren. En ik zou mijn geld niet zetten op een speler die pas 1 goed seizoen heeft gespeeld. Als Huntelaar volgend jaar vertrekt zou idd Alves een goede vervanger zijn. Maar dat betekend niet dat je nu meteen Huntelaar moet verkopen om Alves te halen.
Vandaar alle geruchten mbt Juve en MU.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waak nu maar voor onderschatting namen zeggen niets. Huntelaar is ook nog geen naam in het buitenland...
Als 21 goals voor een slecht seizoen staan, dan hoop ik dat Luque en Suárez een slecht seizoen draaien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar een spits die een slecht seizoen draait aan laten modderen vind ik ook niks, time will tell!
Ja, maar denk jij dat een gemiddeld volger van Juve veel weet van KJH?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar alle geruchten mbt Juve en MU..
Hij speelt net een paar wedstrijden in een heel nieuwe aanval. Gun die jonge wat tijd en als blijkt dat hij op de helft van het seizoen niet presteerd kun je altijd kijken naar een vervanger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar een spits die een slecht seizoen draait aan laten modderen vind ik ook niks, time will tell!
Zoek de statistieken eens na op hoeveel keer hij 3 en 4 goals per wedstrijd maakte en hoeveel echt belangrijke goals Huntelaar scoorde, dat valt vies tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar alle geruchten mbt Juve en MU..
[..]
Als 21 goals voor een slecht seizoen staan, dan hoop ik dat Luque en Suárez een slecht seizoen draaien.
Daarom zeg ik ook dat de tijd het wel zal leren, hopelijk pakt Suarez het allemaal goed op!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij speelt net een paar wedstrijden in een heel nieuwe aanval. Gun die jonge wat tijd en als blijkt dat hij op de helft van het seizoen niet presteerd kun je altijd kijken naar een vervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |