Ja je kunt natuurlijk veel beter allemaal tweederangs spelers kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef toma het volgende:
[..]
en als zo'n talentje mislukt heb je al t geld in een putje gegooid
dat is pas een geniaal beleid
je kunt beter spelers binnenhalen die constant presteren en op net iets boven het niveau van Ajax presteren. Geen talentjes waar de hele wereld achteraan zit waar je zo'n 30 miljoen aan kwijt bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja je kunt natuurlijk veel beter allemaal tweederangs spelers kopen
Al blijer dan afgelopen zondag in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:54 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij kijkt er niet echt gelukkig bij.![]()
Als hij een week langer had gewacht, kon hij naar PSV en dus CL spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:54 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij kijkt er niet echt gelukkig bij.![]()
Maar wie weet kon hij wel meer verdienen bij Ajax dan bij PSVquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij een week langer had gewacht, kon hij naar PSV en dus CL spelen.
Henk had wel het gevoel dat Wesley weg zou gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:29 schreef kevin6188 het volgende:
Het gevoel van Henk zei ook dat we kampioen gingen worden en CL gingen spelen.
Idd, die zal balen zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij een week langer had gewacht, kon hij naar PSV en dus CL spelen.
Daarom is t ook maar een middelmatige aankoop. Luque kiest voor t geld. Hij kon naar Betis (dacht ik) maar toen hij het het salaris van Ajax hoorde, koos hij ajax...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar wie weet kon hij wel meer verdienen bij Ajax dan bij PSV![]()
quote:Edgar Davids revalideert op eigen kosten
Het voetballen zonder scheenbeschermers tegen Go Ahead Eagles komt Edgar Davids ook letterlijk duur te staan. De Nederlander liep een beenbreuk op en moet drie maanden revalideren. Daarvoor gaat hij op eigen kosten naar Atlanta voor zijn herstel.
Henk ten Cate complimenteert zijn ervaren middenvelder. “Het is het eigen initiatief van Edgar om naar Amerika te gaan en om het zelf te bekostigen. Dat tekent zijn professionaliteit.”
Luis Suarez kwam ook voor het geld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daarom is t ook maar een middelmatige aankoop. Luque kiest voor t geld. Hij kon naar Betis (dacht ik) maar toen hij het het salaris van Ajax hoorde, koos hij ajax...
Ik weet nog iets wat nog veel professioneler wasquote:
Geweldig zeg. Complimenten onwaardig. Als ie gewoon z'n scheenbeschermers aan had gedaan zaten we nu in de CL.quote:
Dat betwijfel ik, met Davids erbij had je in ieder geval een felle gemotiveerde ploeg. Dat verschil van vorig seizoen de eerste seizoenshelft zonder Davids en de tweede met Davids was echt groot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof Davids de held van Ajax is, ook met hem waren we genadeloos afgegaan!
Maar voor hetzelfde geld krijgt Davids in de 23e minuut uit frustratie rood en verliezen we nog kanslozer met 4-0...!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, met Davids erbij had je in ieder geval een felle gemotiveerde ploeg. Dat verschil van vorig seizoen de eerste seizoenshelft zonder Davids en de tweede met Davids was echt groot.
Dat zegt niemand. Het is gewoon te debiel voor woorden dat ie moet revalideren door zijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:30 schreef BoNi het volgende:
Omdat iemand één stomme beslissing maakt zijn alle daaropvolgende beslissingen ook direct stom...?
Wedden dat 9 van de 10 spelers lekker op kosten van de club zouden gaan revalideren?
Klopt, plus het feit dat het nog om een van de meest ervaren spelers uit de selectie gaat die in principe het voorbeeld moet geven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Het is gewoon te debiel voor woorden dat ie moet revalideren door zijn eigen schuld.
Dat klopt, maar dat hij vervolgens op eigen kosten gaan revalideren vind ik wel een net gebaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Het is gewoon te debiel voor woorden dat ie moet revalideren door zijn eigen schuld.
Dat is dan eigenlijk nog triester dat 1 speler een team de winst geeft of afneemt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, met Davids erbij had je in ieder geval een felle gemotiveerde ploeg. Dat verschil van vorig seizoen de eerste seizoenshelft zonder Davids en de tweede met Davids was echt groot.
Davids lost de ontstane situatie inderdaad als een heer op. Dat neemt niet weg dat hij Ajax zeer ernstig benadeelt op dit moment. je kunt het missen van de Champions League absoluut voor een deel aan Davids toeschrijven en dat is onvergeeflijk voor zo'n ervaren speler.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat hij vervolgens op eigen kosten gaan revalideren vind ik wel een net gebaar.
tsjah dan kan je toch zeggen dat je Alle thuis wedstrijden van de UEFA cup 2007/2008 gratis hebt mogen kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:22 schreef Jasza het volgende:
Wtf gratis naar Ajax-Zagreb, zogenaamd nu ineens zijn het geen geldwolven zeker
Alleen de Competitie boeit mij op dit moment, volgend jaar MOET er CL worden gespeeld!!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, missen van de CL is ongelofelijk kut maar we moeten gewoon vooruit kijken en vertrouwen houden, maar er is nog genoeg te winnen. Competitie, Uefa-Cup en de beker, daar teken ik ook voor aan het eind van het seizoen hoor
Dat moest dit jaar ook alquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen de Competitie boeit mij op dit moment, volgend jaar MOET er CL worden gespeeld!!!!!
Precies. Kampioen worden is de enige manier om het debacle van woensdag enigzins goed te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen de Competitie boeit mij op dit moment, volgend jaar MOET er CL worden gespeeld!!!!!
Absoluut en toen deden we ook te lang mee in de beker, gewoon stoppen met die onzin prijsjes en helemaal voor de competitie gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |