Nu zie ik Colin niet snel meer zo´n breakdance move doen op het veld, maar 2 hattricks moeten te doen zijn...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Moet te doen zijn met Colin tegenover hem.
Dat zou te gek zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef kevin6188 het volgende:
En Davids is over drie weken terug, zei hij ook nog. Edje zelf was lekker spraakzaam op het vliegveld.
Heitinga is dan ook een van de weinige die wel die strijdmentaliteit laat zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heitinga werd verdomme boos dat de supporters boos waren.![]()
Ja, en 9 van de 10 keer win je van Kopenhagen, en 9 van de 10 keer schiet Huntelaar de pingel binnen, en 9 van de 10 keer maak je dat extra doelpunt tegen Willem II, en 9 van de 10 keer.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de tweede pot tegen Slavia ook voornamelijk domme pech was in combinatie met die fantastische keeper van de Tsjechen die gewoon twee zekere doelpunten uit zijn doel houdt... 9 van de 10 keer vliegen die ballen erin...
Ze hebben een oud-spits van Lecce, oud-spits van FC Porto en Benfica en een oud-spits van Club Brugge.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat iedereen nu meteen weer uitgaat van het negatieve. Zagreb won over 2 wedstrijden ook maar net van FK Khazar Lenkoran. De wedstrijden tegen Bremen heb ik niet gezien dus geen idee of die het moeilijk hebben gehad, een uitslag zegt niet zoveel.
Op hun eigen site zie ik dat ze meer keepers dan aanvallers in de selectie hebben, lijkt me ook niet zo'n gezonde verdeling.
Hij moet nodig poepen zo te zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Voor die persoon die hier een aantal dagen geleden vroeg om een digitale elftalfoto voor een wedstrijd.
[afbeelding]
Colin zakte voor de wedstrijd al door het ijs, zo te zien
Sommigen hier zijn van mening dat Ajax vorig jaar net aan de CL winst heeft gemist geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, en 9 van de 10 keer win je van Kopenhagen, en 9 van de 10 keer schiet Huntelaar de pingel binnen, en 9 van de 10 keer maak je dat extra doelpunt tegen Willem II, en 9 van de 10 keer.......
Zo lust ik er nog wel een paar.
OMG. Behalve KJ en Stam kijkt iedereen alsof ze achterlijk zijn. Zit niks geen concentratie of pit in...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Voor die persoon die hier een aantal dagen geleden vroeg om een digitale elftalfoto voor een wedstrijd.
[afbeelding]
9 van de 10 keer maakt AC milan niet in de 89e minuut een goal!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommigen hier zijn van mening dat Ajax vorig jaar net aan de CL winst heeft gemist geloof ik.
Ach als ze zo goed waren speelden ze wel bij Lecce, Porto of Brugge vind je niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze hebben een oud-spits van Lecce, oud-spits van FC Porto en Benfica en een oud-spits van Club Brugge.
Niet verkeerd, dacht ik zo.
Nee al in de 20ste minuut!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
9 van de 10 keer maakt AC milan niet in de 89e minuut een goal!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
9 van de 10 keer maakt AC milan niet wel in de 89e minuut een goal!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEE!
je verliest gewoon kansloos omdat je in 2 fucking wedstrijden maar liefst 1 HELE goal maakt!! Nee, dat is knap zeker???
Dat ze doelkansen gehad hebben zegt niet, ze scoren niet, dus ben je kansloos hoor!
Dat dwing je af en dat is niet gebeurd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de tweede pot tegen Slavia ook voornamelijk domme pech was in combinatie met die fantastische keeper van de Tsjechen die gewoon twee zekere doelpunten uit zijn doel houdt... 9 van de 10 keer vliegen die ballen erin...
Mooi, Huntelaar weg welkom Alvesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
Volgens de BBC Transfer D-Day pagina is Huntelaar in Manchester.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/6971774.stm
Neem dan de moeite om effe wat te kopiëren, dan zie je namelijk meteen dat het dikke onzin is:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
KJH naar City.quote:1240: Manchester United manager Sir Alex Ferguson says he will not be making any new signings today. That must mean Klaas Jan Huntelaar is heading to City then and suggests 501Bowler didn't actually see Benni McCarthy shaking hands with United chief executive David Gill.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
Ach we hadden ook gewoon pech dat die keeper nu de wedstrijd van zijn leven speelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat dwing je af en dat is niet gebeurd...
Velen praten over een wereldkeeper maar laten we het niet overdrijven...
Naar Manchester City, broodje aap lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |