Ik heb het idee dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Jongens, jongens! Jullie begrijpen dat ik dit verzin hè?
En iemand die meer doelpunten maakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef stefmans het volgende:
Nu doet iedereen weer alsof Ajax niets voorstelt. Maar als we gewoon voetballen zonder al die zenuwen winnen we gewoon van Zagreb. Maar we moeten gewoon een resultaat neer zetten in de eerste wedstrijd en het dan in de 2de wedstrijd gewoon uitspelen.
We kunnen wel voetballen we hebben alleen iemand nodig die meer rust in het team brengt.
Ik kende ook niemand van Slavia Praag en Kopenhagen, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric of vinden we dat dat een lastige ploeg is omdat de hele wereld nu opeens Ajax kan verslaan?
Ach met Suarez en Huntelaar heb je gewoon 2 killers. En ze spelen pas 4 wedstrijden samen? Gun het wat tijd en dan gaat het vanzelf lopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En iemand die meer doelpunten maakt.
Yup.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat trouwens dezelfde ploeg als waar we toen in 1998/1999 in de poule zaten (Croatia Zagreb)?
Ik ben geen Huntelaar fan dus eigenlijk super sceptisch over het doelpuntverloop de komende tijd..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach met Suarez en Huntelaar heb je gewoon 2 killers. En ze spelen pas 4 wedstrijden samen? Gun het wat tijd en dan gaat het vanzelf lopen.
Bosko Balaban.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric of vinden we dat dat een lastige ploeg is omdat de hele wereld nu opeens Ajax kan verslaan?
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben geen Huntelaar fan dus eigenlijk super sceptisch over het doelpuntverloop de komende tijd..
20 September en 27 september, meen ik. Eerst uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zijn de speeldata? Speelt Ajax eerst thuis of uit?
Nou, als die trend zich doorzet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.
20 september en 4 oktober, volgens mij eerst uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zijn de speeldata? Speelt Ajax eerst thuis of uit?
Maar in 4 wedstrijden scoort Huntelaar in 1 wedstrijd en dat is zijn probleem...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef StarGazer het volgende:
Dinamo Zagreb....eigenlijk interesseert het mij gewoon niet...
Verder speelt Davor Vugrinec er nog, die ook in Serie A speelde en oud-PSV'er Georg Koch is de doelman.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Balaban, Sokota, Koch, Vugrinec, Etto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric
Zeiden we twee weken geleden ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef stefmans het volgende:
Nu doet iedereen weer alsof Ajax niets voorstelt. Maar als we gewoon voetballen zonder al die zenuwen winnen we gewoon van Zagreb. Maar we moeten gewoon een resultaat neer zetten in de eerste wedstrijd en het dan in de 2de wedstrijd gewoon uitspelen.
We kunnen wel voetballen we hebben alleen iemand nodig die meer rust in het team brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |