Ik heb het idee dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Jongens, jongens! Jullie begrijpen dat ik dit verzin hè?
En iemand die meer doelpunten maakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef stefmans het volgende:
Nu doet iedereen weer alsof Ajax niets voorstelt. Maar als we gewoon voetballen zonder al die zenuwen winnen we gewoon van Zagreb. Maar we moeten gewoon een resultaat neer zetten in de eerste wedstrijd en het dan in de 2de wedstrijd gewoon uitspelen.
We kunnen wel voetballen we hebben alleen iemand nodig die meer rust in het team brengt.
Ik kende ook niemand van Slavia Praag en Kopenhagen, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric of vinden we dat dat een lastige ploeg is omdat de hele wereld nu opeens Ajax kan verslaan?
Ach met Suarez en Huntelaar heb je gewoon 2 killers. En ze spelen pas 4 wedstrijden samen? Gun het wat tijd en dan gaat het vanzelf lopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En iemand die meer doelpunten maakt.
Yup.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat trouwens dezelfde ploeg als waar we toen in 1998/1999 in de poule zaten (Croatia Zagreb)?
Ik ben geen Huntelaar fan dus eigenlijk super sceptisch over het doelpuntverloop de komende tijd..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach met Suarez en Huntelaar heb je gewoon 2 killers. En ze spelen pas 4 wedstrijden samen? Gun het wat tijd en dan gaat het vanzelf lopen.
Bosko Balaban.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric of vinden we dat dat een lastige ploeg is omdat de hele wereld nu opeens Ajax kan verslaan?
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben geen Huntelaar fan dus eigenlijk super sceptisch over het doelpuntverloop de komende tijd..
20 September en 27 september, meen ik. Eerst uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zijn de speeldata? Speelt Ajax eerst thuis of uit?
Nou, als die trend zich doorzet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.
20 september en 4 oktober, volgens mij eerst uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zijn de speeldata? Speelt Ajax eerst thuis of uit?
Maar in 4 wedstrijden scoort Huntelaar in 1 wedstrijd en dat is zijn probleem...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef StarGazer het volgende:
Dinamo Zagreb....eigenlijk interesseert het mij gewoon niet...
Verder speelt Davor Vugrinec er nog, die ook in Serie A speelde en oud-PSV'er Georg Koch is de doelman.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Balaban, Sokota, Koch, Vugrinec, Etto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric
Zeiden we twee weken geleden ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef stefmans het volgende:
Nu doet iedereen weer alsof Ajax niets voorstelt. Maar als we gewoon voetballen zonder al die zenuwen winnen we gewoon van Zagreb. Maar we moeten gewoon een resultaat neer zetten in de eerste wedstrijd en het dan in de 2de wedstrijd gewoon uitspelen.
We kunnen wel voetballen we hebben alleen iemand nodig die meer rust in het team brengt.
Dat ben ik met je eens, maar iedereen doet of we nu ineens van ieder ploegje zomaar even verliezen en dat is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zeiden we twee weken geleden ook.![]()
sorry heb er geen vertrouwen meer in, te vaak op onze bek gegaan
Ik denk helemaal niemand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het met transfernieuws, komt er nog wat aanwaaien in Amsterdam voor de deadline denken jullie?
Ik denk aan Pranjic bijvoorbeeld...
Er komt niets meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het met transfernieuws, komt er nog wat aanwaaien in Amsterdam voor de deadline denken jullie?
Het is echt een verpauperde betonkolos. Maar je wilt daar dus echt niet spelen, geloof me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt me een gezellige stadion..![]()
[afbeelding]
Nee, niemand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Zagreb is geen ploegje, die zijn gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar iedereen doet of we nu ineens van ieder ploegje zomaar even verliezen en dat is gewoon niet waar.
Werder Bremen was dan ook niet meer het Werder van vorig seizoen, maar goed, Ajax is vaak op zijn best in lastige wedstrijden, aan die gedachte hou ik me maar vastquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:07 schreef Longmen het volgende:
Kampioen en beker winnaar van Kroatië ga er maar aan staan...
Werder had er maar moeilijk mee in de 3e voorronde CL...
Werder Bremen 5-3 Dinamo Zagreb 2-1 3-2
Neuh mag blijven zitten, geen financiële gevolgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef TheVulture het volgende:
1e ronde exit in de UEFA-Cup lijkt me ook exit Ten Cate....
Dat zei Jaakke ook in Praag. Kreeg hij nog een symbolisch bedrag - 50 kroon, omgerekend anderhalve euro, voor een nieuwe nr 10quote:
Ach, allemaal als en achteraf praten. Belangrijkste vind ik gewoon de kutmentaliteit, als je ziet hoe Slavia speelt met het hart, dat missen we! We moeten willen winnen, ten koste van alles, de supporters moeten trots zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, als er gewoon op veel vlakker wat slimmer was gehandeld was het allemaal heel anders gelopen.
Aankopen/verkopen: Sneijder is te laat verkocht en dus hadden we geen tijd voor een vervanger. Kan wel zo zijn dat ze geen keuze hadden voor dat geld, maar fout is het. Nu hebben we gewoon geen kwaliteit genoeg. FOUT!
Davids: domme loser! geen scheenbeschermers FOUT!
HtC: Colin ipv VD Wiel FOUT!
Etc, etc. Het is gewoon allemaal aan te wijzen waar het fout ging, en dat maakt het allemaal zo erg. Verlies je van een betere tegenstander, kan gebeuren. Maar door zelf overal domme fouten te maken roep je het over jezelf af.
En das wanbeleid, klaar.
Het ging me er meer om dat iedereen nu meteen weer uitgaat van het negatieve. Zagreb won over 2 wedstrijden ook maar net van FK Khazar Lenkoran. De wedstrijden tegen Bremen heb ik niet gezien dus geen idee of die het moeilijk hebben gehad, een uitslag zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder speelt Davor Vugrinec er nog, die ook in Serie A speelde en oud-PSV'er Georg Koch is de doelman.
En daarbij, hoeveel spelers kende jij van Slavia Praag?
Heitinga werd verdomme boos dat de supporters boos waren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, allemaal als en achteraf praten. Belangrijkste vind ik gewoon de kutmentaliteit, als je ziet hoe Slavia speelt met het hart, dat missen we! We moeten willen winnen, ten koste van alles, de supporters moeten trots zijn!
Achteraf, maar allemaal zaken die anders hadden gekund. Ok, het vertrek van Sneijder was dan voor het publiek onverwacht, maar je kan mij niet vertellen dat je daar geen rekening mee houdt als er al voorzichtig rond de 20 geboden werd eerst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, allemaal als en achteraf praten. Belangrijkste vind ik gewoon de kutmentaliteit, als je ziet hoe Slavia speelt met het hart, dat missen we! We moeten willen winnen, ten koste van alles, de supporters moeten trots zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |