Tegen betere ploegen is Ajax meestal ook beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Blawh het volgende:
Zagreb lijkt me een betere ploeg dan Slavia. Dus wie zei nu dat Ajax meer punten kon pakken in de UEFA cup?
Larissa had wel leuk geweest. Griekenlandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Beter dan fokking Larissa of IK Start. Dat was bijna net zo erg als een oefenduel van het Nederlands Elftal
![]()
Nee joh, we zijn veel beter, dat doen we zo wel even.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien werkt het motiverend voor de ploeg, dat zou kunnen.
"Waar ligt dat, Dinamo?"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef Glenn-Micra het volgende:
Effe met mijn pa bellen, kijken of ie het ziet zitten om naar Dinamo te gaan
0 - 0 en 1 - 0, en dan eruit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
Ajax tegen Dinamo Zagreb dus.
Inderdaad dit is echt loodzwaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Blawh het volgende:
Zagreb lijkt me een betere ploeg dan Slavia. Dus wie zei nu dat Ajax meer punten kon pakken in de UEFA cup?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Ten Cate: 'Loting met mogelijkheden'
Hm?
Als Trainer van Ajax kan je nu eenmaal niet gaan zeggen: 'Ik denk dat we eruit vliegen tegen Zagreb.'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Ten Cate: 'Loting met mogelijkheden'
Hm?
Amen zeg, PSV VERSLAAT INTER MILAAN, AJAX BEHAALT GELIJKSPEL NA MOEIZAME WEDSTRIJD, AZ WINT MET GEMAK THUIS!, Godverredomme, waar blijft AJAX-BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een kutdag, kutkater, kutdroom, kutajax....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Who cares nog? Echt, ik zal wel weer gaan kijken enzo, maar eigenlijk heb ik al geen zin meer in dit seizoen.
Veel elke 2 weken leuk PSV nieuws uit de CL lezen en knullig Ajax geneuzel in de UEFA cup.
Kunnen we niemand omkopen bij de FIFA ofzo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |