UEFA-beker 2007/2008: Loting eerste rondequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef Panic_A het volgende:
Eerst een hoop bobo gebrabbel natuurlijk.
Het is Colinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die spelers mogen wat mij betreft wel gehaald worden maar niet voor een grote rol zoals Collin die nu vervult, deze jongens zijn leuk om 20 minuten voor tijd in het veld te zetten om ze eventjes lekker te laten proeven aan het grote spel of om nog een goal extra te scoren bij de toch al imposante uitslag, niet om te gebruiken als pinchhitter of als een echte basisspeler! Dát is wat er goed fout zit in deze selectie, hij is gewoon niet waterdicht en dat bespeeld een tegenstander, als je niet langs Vermaelen komt dan ga je toch langs Collin?
Gratis drank ook, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
Haha gratis toegang voor scc-houders eerste Uefa-Cup wedstrijd![]()
ow stond al in de op.
Dat verandert de zaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gratis drank ook, heb ik me laten vertellen.
Misschien werkt het motiverend voor de ploeg, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef BoNi het volgende:
Pittige tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |