abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 11:30:23 #126
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52886518
Dat is onbegrijpelijk ja, vreselijk voor Susan en de kindjes
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 september 2007 @ 12:58:19 #127
163650 Greys
pi_52888010
Het lijkt me ook zo moeilijk dat zij niet even ontzettend hysterisch kan gaan zitten gillen en huilen, omdat ze sterk moet zijn voor haar kinderen. Pfoeh....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52888930
Nou, als ik van de familie of vrienden was, zou ik toch zeker met haar naar een stuk strand gaan om eens even goed tegen de wind in te gaan krijsen hoor. Of iets dergelijks. Voor zulke emoties maak je ruimte, omdat je wel moet denk ik.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 september 2007 @ 14:00:33 #129
163650 Greys
pi_52889388
Ik hoop dat ze inderdaad die gelegenheid krijgt. Het loopt storm met mensen bij haar thuis nu natuurlijk, zijn broers en andere familie. Linda de Mol was er de gehele vrijdag, hoorde ik op tv. Maar zou je als moeder je kinderen dan even alleen kunnen laten om eens zelf helemaal je verdriet te kunnen laten gaan? Het lijkt me in elk geval echt vreselijk moeilijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 september 2007 @ 19:11:29 #130
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52897220
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:32 schreef Ole het volgende:

[..]

ik qoute deze expres
Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 september 2007 @ 19:16:27 #131
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52897316
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:34 schreef Ole het volgende:
en anders ben je echt triester dan ik dacht doc
Want? Omdat ik het geen big deal vind dat mensen in hun vrije tijd best een paar keer per jaar coke gebruiken? Omdat ik uberhaupt het idee heb dat iemand van de 42 aan een hartprobleem sterft als er verder niets over hartproblemen bekend is bij een dergelijk persoon het door iets dergelijks kan komen?

Wat is het probleem met mijn opmerking?

Als bij mijn beste vrienden zou overkomen op die leeftijd - die ook liefhebbend echtgenoot zijn, geweldige vaders en serieus met hun vak bezig - dan zou ik verdomde verdrietig zijn, tot hulp proberen te zijn vor zijn gezin, hun ouders proberen te troosten en aan degene die bij het overleiden ook waren vragen of ze die avond dan toevallig coke gebruikt zouden hebben. Juist in zo'n situatie waar het noodlot zo toeslaat zoek je verklaringen. En dit is een heel redelijke verklaring als over eerder hartfalen niet bekend is...

[ Bericht 27% gewijzigd door Doc op 02-09-2007 19:23:20 ]
  zondag 2 september 2007 @ 19:37:33 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52897779
Omdat je blijft hameren op een speculatie die op amper iets is gebaseerd. En het topic daarmee een totaal nutteloze kant op trekt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 september 2007 @ 20:19:08 #133
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52898753
jammer dat er niet over mogelijke oorzaken gesproken mag worden en dat sommige oorzaken volledig taboe zijn (waarom eigenlijk?)

wat is het nut van dit topic eigenlijk? alleen ach en wee roepen (heb ik gedaan) en wat was-ie geweldig (wat ik van hem gezien had vond ik prima werk en hij kwam mij over als een integer persoon) en daarna niets (oei, daar ging ik dus fout in ) ? weet ik dat ook weer ...
pi_52898993
waarom bijt je je zo vast, Doc?

dit soort topics hebben geen nut verder dan ach en wee en jeetje inderdaad, maar waarom nu ineens deze uitgezocht om door te drammen over mogelijk 'eigen schuld, dikke bult' of wat je er ook mee wil zeggen?

als je een vrouw was zou ik zeggen dat het zeker de tijd vd maand is bij je
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52899057
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Doc het volgende:
wat is het nut van dit topic eigenlijk?
Een In Memoriam topic vanaf het moment dat het net bekend was dat hij overleed. Puur om het te melden en een mogelijkheid voor mensen om er iets over kwijt te kunnen, een condoleance, een herinnering, een mening, een anekdote enz. De manier waarop er nu over de mogelijke doodsoorzaak gespeculeerd wordt, zonder enige aanwijzing, bevalt mij niet zo. Maar ook dat staat ieder vrij hoor. Niets is taboe lijkt me.
pi_52899104
Bizar is dat Roef een monoloog zou gaan spelen komend jaar op basis van een tekst van Jeroen Brouwers: Datumloze Dagen. Speciaal voor hem geschreven, de twee waren goed bevriend. Brouwers heeft er uiteindelijk ook een roman van gemaakt die Roef afgelopen donderdag bij de drukker heeft opgehaald. Hij belde Brouwers meteen, maar zal het dus nooit gaan spelen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 september 2007 @ 20:43:13 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52899420
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
waarom bijt je je zo vast, Doc?

dit soort topics hebben geen nut verder dan ach en wee en jeetje inderdaad, maar waarom nu ineens deze uitgezocht om door te drammen over mogelijk 'eigen schuld, dikke bult' of wat je er ook mee wil zeggen?
Ik maak vanaf het begin duidelijk dat ik een mogelijke factor "coke" absoluut NIET zie als "eigen schuld dikke bult" (met redenen waarom ik dat vind) ... maar goed ik zal er over ophouden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 september 2007 @ 20:51:02 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52899653
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Een In Memoriam topic vanaf het moment dat het net bekend was dat hij overleed. Puur om het te melden en een mogelijkheid voor mensen om er iets over kwijt te kunnen, een condoleance, een herinnering, een mening, een anekdote enz. De manier waarop er nu over de mogelijke doodsoorzaak gespeculeerd wordt, zonder enige aanwijzing, bevalt mij niet zo. Maar ook dat staat ieder vrij hoor. Niets is taboe lijkt me.
Zoals ik hierboven aangaf: "Juist in zo'n situatie waar het noodlot zo toeslaat zoek je verklaringen. En dit is een heel redelijke verklaring als over eerder hartfalen niet bekend is."

Vandaar dus. Maar zoals ik gemerkt heb is iets waar ik blijkbaar een neutrale connotatie bij heb als oorzaak, bij de meerderheid hier van de posters hier als veel te controversieel gezien wordt -waarom eigenlijk?-, en zoals ik zei zal ik er daarom mee ophouden.
pi_52899753
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven aangaf: "Juist in zo'n situatie waar het noodlot zo toeslaat zoek je verklaringen. En dit is een heel redelijke verklaring als over eerder hartfalen niet bekend is."

Vandaar dus. Maar zoals ik gemerkt heb is iets waar ik blijkbaar een neutrale connotatie bij heb als oorzaak, bij de meerderheid hier van de posters hier als veel te controversieel gezien wordt -waarom eigenlijk?-, en zoals ik zei zal ik er daarom mee ophouden.
Ik vind het toch wel erg speculatief. Het kan een verklaring zijn maar er zijn nog heel veel andere.
Het is toch niet zo gek dat drugsgebruik als controversieel wordt gezien? Gelukkig maar zou ik zeggen. Maar we weten het helemaal niet, of hij dat deed en hoe veel en vaak enz.

Ik vind die speculaties op zich niet zo gepast als iemand nog niet eens is begraven maar dat is mijn mening.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 september 2007 @ 21:45:04 #140
163650 Greys
pi_52901659
Hij stond bekend als ontzettende workaholic. Misschien had hij stress, had hij zorgen, weten wij veel. Misschien is er helemaal geen echte oorzaak aan te wijzen, hield zijn hart er 'gewoon' mee op, ook dat komt voor, helaas. Dat gehamer op 'misschien was het wel coke' kan dan afgedaan worden als 'ik bedoel er niets rots mee, ik zoek gewoon een verklaring', maar dat wordt vast ook door zijn liefhebbende vrouw en kinderen en familie gedaan. Die vragen zich nu elke seconde vast af 'waarom'? En die kenden hem vast beter dan wij...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 september 2007 @ 22:20:20 #141
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52902983
Als ik hierop reageer raakt deze discussie daarover verder off-topic. Ik heb een aparte discussie over geopend elders: Recreatief drugsgebruik (maar ik ga nu slapenn ).
  maandag 3 september 2007 @ 01:07:36 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_52907326
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Doc het volgende:
Als ik hierop reageer raakt deze discussie daarover verder off-topic. Ik heb een aparte discussie over geopend elders: Recreatief drugsgebruik (maar ik ga nu slapenn ).
Je maakt naam!
Vader Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft zelfmoord gepleegd.

Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 3 september 2007 @ 10:13:52 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_52911303
Ik las het vrijdagavond en ik schrok ervan. Helemaal toen ik zaterdag zo'n boekje bij de Kampioen las waar zowel van zijn nieuwe toneelstuk als dat van Jos Brink informatie in aanwezig was. Hoe raar kan het gaan.

Overigens vind ik bovenstaande discussie echt te laag voor woorden. Over de doden niets dan goeds vind ik ook wat overdreven, maar uit het niets met zulke aantijgingen komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52912061
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:16 schreef Doc het volgende:

Als bij mijn beste vrienden zou overkomen op die leeftijd - die ook liefhebbend echtgenoot zijn, geweldige vaders en serieus met hun vak bezig - dan zou ik verdomde verdrietig zijn, tot hulp proberen te zijn vor zijn gezin, hun ouders proberen te troosten en aan degene die bij het overleiden ook waren vragen of ze die avond dan toevallig coke gebruikt zouden hebben. Juist in zo'n situatie waar het noodlot zo toeslaat zoek je verklaringen. En dit is een heel redelijke verklaring als over eerder hartfalen niet bekend is...
Ik had je, in het geval van mijn man, alle hoeken van de kamer laten zien en je de vriendschap voorgoed opgezegd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 3 september 2007 @ 11:25:53 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_52912555
En als aanvulling op shmoopy: als je het niet overleefd had, dan zou ik over coke begonnen zijn want je gaat natuurlijk niet zomaar dood
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 september 2007 @ 11:47:24 #146
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52912985
quote:
Op maandag 3 september 2007 10:59 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik had je, in het geval van mijn man, alle hoeken van de kamer laten zien en je de vriendschap voorgoed opgezegd.
Inderdaad dat zou mijn reactie ook zijn, je weet alleen niet in hoeverre dit normaal is in de vriendenkring van doc, wie weet doen ze dat in zijn omgeving regelmatig.
Maar goed, ik zie ook niet in waarom je op zo'n moment dit naar voren zou moeten brengen, om zelf een antwoord te krijgen?
Om je gelijk te halen?
Dat is toch helemaal niet waar de weduwe mee bezig is, die moet verder met 2 kinderen en dit soort gespeculeer over drugs kan alleen maar kwaad doen en voegt niets toe.
be nice or go away
pi_52913161
Doc je bent een sukkel!

Je roept iets maar je maar kan niets onderbouwen.
Dus omdat er hij mogelijk op het toilet is gestorven zou er wel eens harddrugs in het spel kunnen zijn?!
Als ik dit zo hoor dan kan je beter een stukje voor de Prive gaan schrijven i.p.v. je onsamenhangende post hier neer te zetten!
Mensen zoals jij zijn in mijn optiek te triest voor woorden.... je hebt het naast de acteur ook over een man en vader van een gezin jackass!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 3 september 2007 @ 12:00:39 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52913226
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Doc het volgende:
Een topic hierover, misschien beter daar verder gaan ipv hier het topic verder te vullen met dit vage zijlijntje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 3 september 2007 @ 12:32:35 #149
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_52913794
En hó maar weer, het punt is duidelijk lijkt me.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_52913848
triest..... veels te jong.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')