Want? Omdat ik het geen big deal vind dat mensen in hun vrije tijd best een paar keer per jaar coke gebruiken? Omdat ik uberhaupt het idee heb dat iemand van de 42 aan een hartprobleem sterft als er verder niets over hartproblemen bekend is bij een dergelijk persoon het door iets dergelijks kan komen?quote:Op zondag 2 september 2007 04:34 schreef Ole het volgende:
en anders ben je echt triester dan ik dacht doc![]()
Een In Memoriam topic vanaf het moment dat het net bekend was dat hij overleed. Puur om het te melden en een mogelijkheid voor mensen om er iets over kwijt te kunnen, een condoleance, een herinnering, een mening, een anekdote enz. De manier waarop er nu over de mogelijke doodsoorzaak gespeculeerd wordt, zonder enige aanwijzing, bevalt mij niet zo. Maar ook dat staat ieder vrij hoor. Niets is taboe lijkt me.quote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Doc het volgende:
wat is het nut van dit topic eigenlijk?
Ik maak vanaf het begin duidelijk dat ik een mogelijke factor "coke" absoluut NIET zie als "eigen schuld dikke bult" (met redenen waarom ik dat vind) ... maar goed ik zal er over ophouden.quote:Op zondag 2 september 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
waarom bijt je je zo vast, Doc?
dit soort topics hebben geen nut verder dan ach en wee en jeetje inderdaad, maar waarom nu ineens deze uitgezocht om door te drammen over mogelijk 'eigen schuld, dikke bult' of wat je er ook mee wil zeggen?
Zoals ik hierboven aangaf: "Juist in zo'n situatie waar het noodlot zo toeslaat zoek je verklaringen. En dit is een heel redelijke verklaring als over eerder hartfalen niet bekend is."quote:Op zondag 2 september 2007 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Een In Memoriam topic vanaf het moment dat het net bekend was dat hij overleed. Puur om het te melden en een mogelijkheid voor mensen om er iets over kwijt te kunnen, een condoleance, een herinnering, een mening, een anekdote enz. De manier waarop er nu over de mogelijke doodsoorzaak gespeculeerd wordt, zonder enige aanwijzing, bevalt mij niet zo. Maar ook dat staat ieder vrij hoor. Niets is taboe lijkt me.
Ik vind het toch wel erg speculatief. Het kan een verklaring zijn maar er zijn nog heel veel andere.quote:Op zondag 2 september 2007 20:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven aangaf: "Juist in zo'n situatie waar het noodlot zo toeslaat zoek je verklaringen. En dit is een heel redelijke verklaring als over eerder hartfalen niet bekend is."
Vandaar dus. Maar zoals ik gemerkt heb is iets waar ik blijkbaar een neutrale connotatie bij heb als oorzaak, bij de meerderheid hier van de posters hier als veel te controversieel gezien wordt -waarom eigenlijk?-, en zoals ik zei zal ik er daarom mee ophouden.
Je maakt naam!quote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Doc het volgende:
Als ik hierop reageer raakt deze discussie daarover verder off-topic. Ik heb een aparte discussie over geopend elders: Recreatief drugsgebruik (maar ik ga nu slapenn).
Ik had je, in het geval van mijn man, alle hoeken van de kamer laten zien en je de vriendschap voorgoed opgezegd.quote:Op zondag 2 september 2007 19:16 schreef Doc het volgende:
Als bij mijn beste vrienden zou overkomen op die leeftijd - die ook liefhebbend echtgenoot zijn, geweldige vaders en serieus met hun vak bezig - dan zou ik verdomde verdrietig zijn, tot hulp proberen te zijn vor zijn gezin, hun ouders proberen te troosten en aan degene die bij het overleiden ook waren vragen of ze die avond dan toevallig coke gebruikt zouden hebben. Juist in zo'n situatie waar het noodlot zo toeslaat zoek je verklaringen. En dit is een heel redelijke verklaring als over eerder hartfalen niet bekend is...
Inderdaad dat zou mijn reactie ook zijn, je weet alleen niet in hoeverre dit normaal is in de vriendenkring van doc, wie weet doen ze dat in zijn omgeving regelmatig.quote:Op maandag 3 september 2007 10:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik had je, in het geval van mijn man, alle hoeken van de kamer laten zien en je de vriendschap voorgoed opgezegd.
Een topic hierover, misschien beter daar verder gaan ipv hier het topic verder te vullen met dit vage zijlijntje.quote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Doc het volgende:
Als ik hierop reageer raakt deze discussie daarover verder off-topic. Ik heb een aparte discussie over geopend elders: Recreatief drugsgebruik (maar ik ga nu slapenn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |