Snif..." Pappa? Wat doe je nou?..."quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt vreselijk ja![]()
Denk dat wij ons dat niet eens half kunnen voorstellen.
Dat gevoel dus...niet te bevattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afschuwelijk als je je probeert te verplaatsen in de schoenen van zijn vrouw en knderen. Zit je gezellig te eten met het gezien, stopt je geliefde man/papa plots met leven.
ril
quote:Volgspot
Zondag 2 september
23.00 uur, Radio 2
In Memoriam: Roef Ragas
In verband met het overlijden van Roef Ragas op donderdag 30 augustus, zendt NCRV’s Volgspot komende zondag- op maandagnacht tussen middernacht en 1 uur een herhaling uit van het foyergesprek dat Hijlco Span 8 mei 2006 met hem had.
Roef Ragas was toen te gast naar aanleiding van de lunchvoorstelling Bob, Bob, Bob en Bob. Een voorstelling over vier mannen die continue bellen, bellen en praten, maar steeds verder vereenzamen. Met Hijlco Span sprak Ragas onder meer over hoe zijn auditie voor de Toneelschool in Arnhem hem van een enigszins snobistische man tot een nederig mens maakte. Verder vertelde hij over zijn bijzondere band met zijn broers Bas en Jeroen. Ook zei hij niet de illusie te hebben als acteur te beklijven. Hij haalt een quote aan van Ellen Vogel; ‘Er is niets dooier dan een dooie acteur’.
Roef Ragas werd 42 jaar.
Daar zal hij weinig van merken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef shmoopy het volgende:
en dan je 2 kinderen niet meer zien opgroeien.![]()
Yep.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:09 schreef Greys het volgende:
Dan schaam je je ineens dat je zelf nog liep te mekkeren over kleine onbelangrijke dingetjes vandaag... Ik wel, tenminste.
Ik hoor net dat hij uiteten was met Hans Kemna (Nederlandse acteur en verbonden aan Toneelgroep Amsterdam), toen hij tijdens een toiletbezoek niet goed werd en in elkaar zakte. Aanwezige artsen konden niets meer doen en hij overleed terplekke.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afschuwelijk als je je probeert te verplaatsen in de schoenen van zijn vrouw en knderen. Zit je gezellig te eten met het gezien, stopt je geliefde man/papa plots met leven.
ril
Ik hoor het net ook, bij Boulevard. Nog steeds afschuwelijk, maar mijn geschetste tafereel is gelukkig (sic) geen bewaarheid geworden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoor net dat hij uiteten was met Hans Kemna (Nederlandse acteur en verbonden aan Toneelgroep Amsterdam), toen hij tijdens een toiletbezoek niet goed werd en in elkaar zakte. Aanwezige artsen konden niets meer doen en hij overleed terplekke.
Ja, die acteur is Hans Kesting volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor het net ook, bij Boulevard. Nog steeds afschuwelijk, maar mijn geschetste tafereel is gelukkig (sic) geen bewaarheid geworden.
Kemna is trouwens toch meer bekend als casting director dan als acteur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |