Ze hebben twee kinderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat zij getrouwd waren.
Heftig.
Las laatst nog een interview in de Linda geloof ik, met Susan. Zij bleef maar praten over dat zij toch wel de meest geweldige man had die er bestond. Ze kon gewoon niet over hem stoppen met praten, zo verliefd waren zij na al die jaren nog steeds. Geloof dat ze al iets van 17 jaar bij elkaar waren. Zielig voor haar en de kids zeg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat zij getrouwd waren.
Heftig.
Veel te jong inderdaad...quote:
Dat hoopte ik eigenlijk stiekem ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef vencodark het volgende:
Huh.... hoe kan dat nou?![]()
Damn. Dacht ff dat het om een 'grapje' zou gaan als bij het bericht dat 'Michael Jackson' zou zijn overleden.![]()
Nou vreselijk inderdaad. En het ergste idee vind ik nog wel dat de kinderen er waarschijnlijk bij waren toen het gebeurdequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
Onder het eten, hartaanval. Kan er nog niet over uit en ik wil me gewoon niet voorstellen hoe vreselijk geschrokken en intens verdrietig Susan en de kinders moeten zijn...
Afschuwelijk als je je probeert te verplaatsen in de schoenen van zijn vrouw en knderen. Zit je gezellig te eten met het gezien, stopt je geliefde man/papa plots met leven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
Onder het eten, hartaanval. Kan er nog niet over uit en ik wil me gewoon niet voorstellen hoe vreselijk geschrokken en intens verdrietig Susan en de kinders moeten zijn...
Echt vreselijk jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afschuwelijk als je je probeert te verplaatsen in de schoenen van zijn vrouw en knderen. Zit je gezellig te eten met het gezien, stopt je geliefde man/papa plots met leven.
ril
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |