boekhouden*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:00 schreef Talleke het volgende:
administratie (éénjarig)
Dus naast lessen als "hoe neuk ik de schoonmaakster" hebben ze ook 1 uur per dag een hypnotiseur om jullie te brainwashen en zo jullie wijs te maken dat jullie cool zijn.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef Talleke het volgende:
[..]
Nee, dus niet boekhouden. Dat is voor mietjes. Administratie is voor coole mensen.![]()
lul niet zo uit je nek man. Niet iedereen op het MBO komt van het VMBO. ik heb na vwo bewust gekozen voor mbo omdat ik dat in een jaar kan afmaken. niet zo afgeven op anderen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dus naast lessen als "hoe neuk ik de schoonmaakster" hebben ze ook 1 uur per dag een hypnotiseur om jullie te brainwashen en zo jullie wijs te maken dat jullie cool zijn.....
gaaf man VMBO
Het heeft allebei te maken met inkomsten en uitgaven te maken maar toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef Talleke het volgende:
[..]
Nee, dus niet boekhouden. Dat is voor mietjes. Administratie is voor coole mensen.![]()
Wie kiest er bewust voor het MBO? Als je VWO kunt doen ga je toch geen MBO doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:07 schreef Talleke het volgende:
[..]
lul niet zo uit je nek man. Niet iedereen op het MBO komt van het VMBO. ik heb na vwo bewust gekozen voor mbo omdat ik dat in een jaar kan afmaken. niet zo afgeven op anderen!![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:07 schreef Talleke het volgende:
[..]
lul niet zo uit je nek man. Niet iedereen op het MBO komt van het VMBO. ik heb na vwo bewust gekozen voor mbo omdat ik dat in een jaar kan afmaken. niet zo afgeven op anderen!![]()
Ah, jij kiest er bewust voor om straks een laagbetaald baantje te hebben in plaats van een leuke stuk beter betaalde baan die je had kunnen krijgen als ze HBO/WO had gedaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:07 schreef Talleke het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon mijn werk doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:11 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ah, jij kiest er bewust voor om straks een laagbetaald baantje te hebben in plaats van een leuke stuk beter betaalde baan die je had kunnen krijgen als ze HBO/WO had gedaan?![]()
Eénjarig nog wel hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wie kiest er bewust voor het MBO? Als je VWO kunt doen ga je toch geen MBO doen?
Nee, wel met een MBO diplomaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:11 schreef Talleke het volgende:
Goh stom van mij! ow wacht nee, zonder diploma krijg je alleen kutbaantjes!
Waaruit blijkt dat dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef Yestuuur het volgende:
en weer blijkt: het VWO niveau is belachelijk laag in Nederland
Of dat domme mensen gewoon slecht kunnen liegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef Yestuuur het volgende:
en weer blijkt: het VWO niveau is belachelijk laag in Nederland
Omdat ik een tyfushekel heb aan leren/studeren. Plus dat ze tegenwoordig heel vaak mbo'ers vragen in een functie die werkervaring hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef Joppy het volgende:
[..]
Nee, wel met een MBO diploma
Maar zonder gekheid, waarom wil je zo graag zo snel gaan werken met een MBO-diploma?
omdat je erna kiest voor MBO....quote:
En waarom heb dan VWO gedaan en niet MAVO en dan MBO? Dan had je nu al een jaar gewerkt? Blijkbaar kostte het VWO dus niet zo heel veel moeite, dan is een HBO makkelijk te doen en kan je later een stuk meer verdienen. Ja, er worden ook heel veel hoger opgeleiden gevraagd hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:15 schreef Talleke het volgende:
[..]
Omdat ik een tyfushekel heb aan leren/studeren. Plus dat ze tegenwoordig heel vaak mbo'ers vragen in een functie die werkervaring hebben.
Hebben we zoveel domme mensen in NL?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de jongeren zit op het vmbo , niks raars aan dus![]()
Wilders heeft ook talloze kiezers, niks raars aan dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee, zoveel gemiddeldequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef Bierik het volgende:
[..]
Hebben we zoveel domme mensen in NL?
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:21 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
Wilders heeft ook talloze kiezers, niks raars aan dus?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
verkapt-ik-zit-op-het-vmbo-postquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja die nieuwe leerweg doet zijn werk goed .. ......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ben allang van schoolquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
verkapt-ik-zit-op-het-vmbo-post
.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ben allang van school![]()
Voor de vmbo zaten ook de meeste leerlingen op de mavo , dus dat is van alle tijden
Waar in je verhaal drinkt hij dan bier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:58 schreef Talleke het volgende:
Heb ik dus zo mijn eerste les op het leeuwenborgh: de leraar is ff t lokaal uit, trekt zo'n gast een blik heineken open. Komt die leraar binnen, flikkert hij die gast t lokaal uit.
klacht: mensen die denken dat ze ruig zijn omdat ze bier drinken in de les.
WOWOOOOOOOHHHhhhh jullie zijn echt kânkâhvet met jullie universitaire opleidingen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dus naast lessen als "hoe neuk ik de schoonmaakster" hebben ze ook 1 uur per dag een hypnotiseur om jullie te brainwashen en zo jullie wijs te maken dat jullie cool zijn.....
gaaf man VMBO
Heey, iemand die snapt wat ik bedoel! Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WOWOOOOOOOHHHhhhh jullie zijn echt kânkâhvet met jullie universitaire opleidingen!![]()
Shit hey, wat boeit dat nou, zolang je maar plezier in je werk hebt
(HBO)
Precies, als zij al vanaf haar 3e levensjaar iemand anders administratie heeft willen bijhouden, more power to her !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WOWOOOOOOOHHHhhhh jullie zijn echt kânkâhvet met jullie universitaire opleidingen!![]()
Shit hey, wat boeit dat nou, zolang je maar plezier in je werk hebt
(HBO)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |