Ripquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Nou, daar gaan we.
Hij lijkt ook op die zanger van Europe.....komt die look terug??? Wehehe..ik zie mn zoon al zwaar getoupeerd de deur uitgaan..quote:
Medusa had slangen als haar haar. Ik neem aan dat de gelijkenis gebaseerd is op zijn haar dat net zo wild zit als een bosje slangen als z'n haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wie of wat is Medusa?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:15 schreef _Surface het volgende:
Hopelijk is deze zichtbaar want het is echt een schitterende foto...
url'tje:
http://nl.netlog.be/pimps_up_hos_down/photo/photoid=7981130#body
en dan quasi-cool van die gare foto's van jezelf gaan nemen...quote:Op maandag 3 september 2007 16:44 schreef Schanulleke het volgende:
Je hebt gelijk Sjeen
[afbeelding]
Dat doet hij idd liever.
[afbeelding]
Overduidelijk in het huis van je pa & ma, gezien het meubilairquote:Op maandag 3 september 2007 16:53 schreef Serendips het volgende:
[..]
en dan quasi-cool van die gare foto's van jezelf gaan nemen...
Hoeveel make-up heeft die queer op ?quote:Op maandag 3 september 2007 16:44 schreef Schanulleke het volgende:
Je hebt gelijk Sjeen
[afbeelding]
Dat doet hij idd liever.
[afbeelding]
Het was je eerder nog niet opgevallen?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:14 schreef DarkElf het volgende:
ik kom net uit de stad
lekker geshopt
en...
het is waar
zo lopen ze er bij
Ik hoopte ergens nog dat het gewoon niet waar zou zijn maar helaas...
neequote:Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het was je eerder nog niet opgevallen?
Dat is vrouwen eigen hoor, totaal geen kijk op de omgeving. Ze zien niets, letten niet op..quote:Op donderdag 13 september 2007 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neeik heb nogal oogkleppen op als ik op straat loop....
ben meer bezig met: "ik moet daarheen, dit halen, dat doen.." etc dan met de mensen om me heen..
en ja dat resulteert ook vaak in near misses met fietsers enzo
Hoe vaak kom jij dan in de stadquote:Op donderdag 13 september 2007 13:14 schreef DarkElf het volgende:
ik kom net uit de stad
lekker geshopt
en...
het is waar
zo lopen ze er bij
Ik hoopte ergens nog dat het gewoon niet waar zou zijn maar helaas...
vaak genoeg maar zie uitleg ergens hierbovenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij dan in de stad, ze lopen er al maanden zo bij
.
Las het jaquote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vaak genoeg maar zie uitleg ergens hierboven![]()
quote:
Deze is vanuit de kinderlokkers perspectief genomenquote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef amaranta het volgende:
en al zoekende kom ikk er ook achter dat het hip is om met je rug naar de camera te gaan staan en dan peaceteken te doen
[afbeelding]
Ach..quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef Dibble het volgende:
waarom doet iedere normale nederlandse boerenkop nou een fuckin oorbel in? ok bij sommigen exotics *like me* past het gewoon maar bij die lui staat het zooooooooooooo nep
Mijn hemel!quote:
dat is kim holland vriendquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:01 schreef Hopey het volgende:
OMG, dit is te erg. Ik zie ze allemaal lopen op de plaatselijke vmbo school. Ik ben zo blij dat ik dit ontgroeid ben.
[afbeelding]
Geert Wilders toen ie 16 was?quote:
Die telefooncel doet 't 'm.quote:Op maandag 17 september 2007 22:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn hemel!![]()
Dit is wel een heel erg stoere gast!
lijkt me nu zo onhandig , hè, dat de hele tijd meeslepenquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:01 schreef DarkManta het volgende:
Dit soort barbapapa`s gaan straks ook stemmen
Burberryruitjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
vind deze ook wel vermeldingswaardig of moeten de petjes enkel alleen te klein zijn?
[afbeelding]
Nou, als iemand mij impotent krijgt is het Kim Holland wel. Daar laat je zelfs je hond nog niet opkruipen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:40 schreef popolon het volgende:
Damn it, Kim Holland ook in dit topic. Ik kom bijna klaar zeg!
Heeft hij lopen krassen in zijn hals??quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
vind deze ook wel vermeldingswaardig of moeten de petjes enkel alleen te klein zijn?
[afbeelding]
Het is MIJN topicquote:
Als Dean er later in het 2022 equivalent van deze kledij bij gaat lopen dan ga ik hem gewoon keihard uitlachenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef Pien85 het volgende:
Mijn moeder had trouwens NOOIT toegestaan dat ik er zo bij ging lopen
Nee man, das een zuigzoen, das stoerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft hij lopen krassen in zijn hals??![]()
En terecht. Ik kan een gniffel echt niet onderdrukken als ik zo'n flippo tegenkom op straatquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als Dean er later in het 2022 equivalent van deze kledij bij gaat lopen dan ga ik hem gewoon keihard uitlachen
Mijn zoontje Deanquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:14 schreef BonJovi het volgende:
James Dean is toch allang dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |