Gaaf! Door zulke verhalen wil ik ook weer maar ik wacht er nog ff mee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:18 schreef SickBitch het volgende:
yaaay k heb net mn tepel laten piercen
en t viel reuze mee qua pijnde klem was pijnlijker dan de naald ghehehe
hmmm vaag! al geprobeerd om met warm water met zeezout em schoon te maken? en ga anders ff naar een piercer in de buurt en vraag wat je er tegen kan doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mijn tepelpiercing volgens mij al een jaar, maar heb er nog steeds problemen meekomt prut uit, is echt réte gevoelig, kan er niet aan zitten, niks
neh k heb em vanmiddag pas laten zetten dus is nog heel normaal hihiquote:Op zondag 9 september 2007 02:11 schreef saaw het volgende:
nogsteeds korstjes?
raar dat ie zo lang zo blijft, bij mij was dat na 3 weken al over
zou toch even langs de piercer gaan als ik jou was
mag nog niet! dus je wacht maarquote:
kraakbeen van tragus, zwemmen in zwembadquote:Op zondag 9 september 2007 14:40 schreef Conekiller het volgende:
Welk kraakbeen en waar wil je gaan zwemmen (zembad, zee, meertje)
reken zowiezo voor de zekerheid op een maand of 2 minimaal
sommige websites zeggen dat je de piercing achteraf goed schoon moet maken en andere websites zeggen dat je pas weer mag gaan zwemmen/in bad mag gaan als het goed genezen is. maar zwemmen is de enige sport die ik kan, ander word ik helemaal zo rond als een tonnetjequote:Op zondag 9 september 2007 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mijn navelpiercing werd gezegd dat zwemmen gewoon mogelijk was, was een speciale spray voor voor na het zwemmen
als ik ga zwemmen, ga ik ook duiken, borstcrawl, dat soort dingenquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef Empathologica het volgende:
Als je onder water gaat, word aangeraden minimaal 6 weken niet te zwemmen.
Als je gewoon baantjes trekt, blijft dat gedeelte toch droog? D'r na gewoon goed schoonmaken.
Volgens mij word het afgeraden omdat er in zwembadwater chloor zit en in natuurlijk (meertjes enzo) vaak vanalles drijft.
Bij mannen schijnt ie veel pijnlijker te zijn dan bij vrouwenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef SickBitch het volgende:
[..]
mannen zijn kleinzerig![]()
maar ach k zie wel, als t veel pijn doet, tsja jammer danmaar k zal ontspannen!
idd dat zei mn piercer ook alquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bij mannen schijnt ie veel pijnlijker te zijn dan bij vrouwen![]()
Ach die van mij voelde ik wel, maar helse pijn... nee dat niet. Gewoon goed ontspannen!
Tepelpiercings![]()
wat had je dan verwacht, anderhalve euro voor de moeite?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:06 schreef DuTank het volgende:
Wajooo, krijg je dan een massage en een pijpbeurt erbij ofzo?![]()
Pff, ik vond het ook duur. Maar kwaliteit kost nu eenmaal wat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht, anderhalve euro voor de moeite?
jij zit blijkbaar graag voor een duppie op de eerste rij, is een normale prijs hoor, voor een tepelpiercing.
[onschuldige fluitmodus aan]quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bij mannen schijnt ie veel pijnlijker te zijn dan bij vrouwen![]()
Ach die van mij voelde ik wel, maar helse pijn... nee dat niet. Gewoon goed ontspannen!
Tepelpiercings![]()
Als je het echt goedkoop wilt doe je het gewoon zelf. Of je tepel er dan na een half jaar nog aan zit is een ander verhaalquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:06 schreef DuTank het volgende:
Wajooo, krijg je dan een massage en een pijpbeurt erbij ofzo?![]()
Foto?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
[onschuldige fluitmodus aan][/onschuldige fluitmodus]
Ja snap ik.. Maar paar meisjes willen het mij kado geven voor me verjaardag (over 3 weken ofzo) en ze zijn nu met 2, dus hopen dat er niet meer mee gaan doen, want dan willen ze het niet betalen.. Ik zeg allemaal wel heel stoer: "Ja die zet ik dan echt!!" Maaruh.. Ik weet het nog niet hoor..quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Pff, ik vond het ook duur. Maar kwaliteit kost nu eenmaal wat.
En dat heb ik liever dan een zwerende tepel.
Volgens mij heb k er geen.. iig geen fatsoenlijkequote:Op woensdag 12 september 2007 18:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Als je het echt goedkoop wilt doe je het gewoon zelf. Of je tepel er dan na een half jaar nog aan zit is een ander verhaal. Ik had er 2 voor 90, vond het best een oké prijs eigenlijk.
[..]
Foto?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |