abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52863159
Ik ben aangenomen

En kan woensdag gelijk al beginnen

Woensdag van 12-18 uur stage lopen, donderdag van 15-21 uur en zaterdag van 10-18 uur. Maar dat ik dan in het weekend moet ik vind ik niet zo erg, want dan moet Peter toch uit voetballen

Ben echt super blij dat ik nu eindelijk een plek heb

Zitten 11 kinderen tussen de 6 en de 12 jaar ( 8 jongens, 3 meisjes) en van de 11 zitten er 8 aan de Ritalin, oftewel, die hebben ADHD en verder hebben ze dus allemaal gedragsproblemen of nog een andere psychiatrische stoornis, zoals Autisme of Asperger. De kinderen waarbij het kan, gaan om het weekend naar huis te, dus in het weekend heb je maar de helft van de groep. Er wordt gewerkt met fases die ze doorlopen en elke dag wordt er een scorekaart ingevuld. Eigenlijk is het de bedoeling dat ze er 9 maanden zitten, maar in de praktijk is dat vaak zo'n 2 jaar.

Wat ook handig is, er wordt daar om 17 uur gegeten, dus ik hoef ook 3 dagen in de week zelf geen boodschappen te doen, en ik krijg een stagevergoeding van 190 euro per maand, dus dat is ook erg lekker
pi_52863164
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Dizer het volgende:

[..]

Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!
inderdaad niet te snel gaan he
het is ook beter als je langzaam afvalt dan komt het er ook niet zo snel weer aan
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:56:43 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52863212
Feli Sylvana . Dat is goed nieuws na alle stage-ellende, toch? (ik heb je andere topic gelezen).
Niet meer actief op Fok!
pi_52863239
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Feli Sylvana . Dat is goed nieuws na alle stage-ellende, toch? (ik heb je andere topic gelezen).
Ja zeker wel

Heeft echt een hoop gezeur en geregel opgeleverd nadat ik was afgewezen voor die andere plek, en ben echt blij dat ik daar nu vanaf ben en kan gaan stagelopen met de doelgroep die IK wil

En gezonderen of niet, Peter heeft wel tompoezen gekocht om het te vieren, dus die ga ik echt wel eten

Sport ik hem er volgende week wel weer af
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:59:53 #55
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52863247
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:53 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben aangenomen
Gefeliciteerd
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52863264
gefeliciteerd sylvana
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:01:03 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52863265
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

inderdaad niet te snel gaan he
het is ook beter als je langzaam afvalt dan komt het er ook niet zo snel weer aan
Nou jah.. ik heb al eeuwig afscheid genomen van de hamburgers en de patat. Ik heb deze week wel 1 groente pizza op, maar daar ben ik niet trots op .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52863277
Sylvana Wat heerlijk ... (ik las "ik ben aangekomen " ... moet ook nog wakker worden )

Enne Dizer, laat die weegschaal ff met rust, luister naar je moeder (niewe kleren kopen!) en naar het meetlint dat toch echt laat zien dat je strakker in je vel zit (wat boeit het om een 8 te zien als je er dan minder strak en gespierd uitziet dan bij een 9? )

... en ik heb geen spierpijn erbij Wel flink wat blauwe plekken haha
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52863286
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nou jah.. ik heb al eeuwig afscheid genomen van de hamburgers en de patat. Ik heb deze week wel 1 groente pizza op, maar daar ben ik niet trots op .
eeuwig is lang ookal kan ik ook makkelijk zonder dat soort eten
maar blijf je ook eeuwig zoveel sporten?
en je moet het jezelf niet te moeilijk maken he, een pizza een keer is niet erg (ookal kan het wel de reden zijn dat je nu niets bent afgevallen)
pi_52863310
Thnx iedereen

Dizer, ik merk het ook hoor, nu ik zoveel erbij sport en gezond eet kom ik ook amper aan. Alleen ik merk het nog niet aan mn kleding, mar dat komt hopelijk ook wel
pi_52863431
Gefeliciteerd sylvana Denk dat het best eens pittig kan worden, m'n broer heeft van z'n 14e tot 18e op zo'n soort groep gezeten (iets oudere doelgroep) en het lijkt me geen makkelijk werk maar wel erg interessant

Zelf ben ik helemaal doodop, les 27 uitgelopen net (inc. de minuut rust dat wel) maar gelukkig heb ik het wel gehaald, maandag weer proberen op eigen muziekjes.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52863465
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gefeliciteerd sylvana Denk dat het best eens pittig kan worden, m'n broer heeft van z'n 14e tot 18e op zo'n soort groep gezeten (iets oudere doelgroep) en het lijkt me geen makkelijk werk maar wel erg interessant

Zelf ben ik helemaal doodop, les 27 uitgelopen net (inc. de minuut rust dat wel) maar gelukkig heb ik het wel gehaald, maandag weer proberen op eigen muziekjes.
Thnx en jup, dat wordt het zeker hoor,maar dat vind ik dus juist de uitdaging En dit zijn kleine kinderen, denk dat dat idd wel iets makkelijker is dan pubers

En goed van je dat je les 27 hebt uitgelopen Hoeveel lessen zijn er eigenlijk van Evy?
pi_52863503
27, dit was de laatste Dat is 10 minuten lopen, 1 rust en weer 20. Was ook behoorlijk doorweekt!

Edit: je kan trouwens ook door naar de 10 km op die manier. Dat zijn nog 10 lessen dacht ik.
pi_52863537
ga je de lessen voor de 10km niet meer volgen?
pi_52863603
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
ga je de lessen voor de 10km niet meer volgen?
Hmm, toen ik net klaar was heb ik zelfs geroepen dat ik eraan dacht mee te doen met de 10 km loop 9 september Door vakantie ed. is het er niet van gekomen natuurlijk... 'k Kan nog even de mp3tjes doorspitten om te kijken of er geen 100x love generation, jealousy en de backstreetboys (...) inzitten, want dat vond ik dus het nadeel van de evy lessen Met eigen muziek had ik het ook al opgevoerd naar 40 minuten aan het eind, dus dat ga ik ook weer doen tot max. 1 uur.
pi_52863669
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
27, dit was de laatste Dat is 10 minuten lopen, 1 rust en weer 20. Was ook behoorlijk doorweekt!

Edit: je kan trouwens ook door naar de 10 km op die manier. Dat zijn nog 10 lessen dacht ik.
Zo, dat is idd behoorlijk lang achter elkaar zeg, goed hoor
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:31:26 #67
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52863702
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Dizer het volgende:

[..]

Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!
Dat komt wel. Ik heb dat zelf ook als ik af ga vallen door te sporten. Ik moet echt twee maanden bezig zijn voor mijn gewicht eindelijk eens omlaag gaat, maar als dat eindelijk gebeurd, gaat het ook als een speer naar beneden.

Sylvana, gefeliciteerd!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52863803
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Sylvana, gefeliciteerd!
dank je wel
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:44:33 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52863942
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:01 schreef Chicolate het volgende:
Sylvana Wat heerlijk ... (ik las "ik ben aangekomen " ... moet ook nog wakker worden )
hehe, dat las ik ook . Komt van dit topic natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_52864018
Aangekomen ben ik vast ook wel

Al heb ik me gisteren redelijk in kunnen houden met de profronde. Buiten waren alleen biertentjes, dus daar gewoon cola light gedronken, en pas toen we de kroeg in gingen 3 malibu-cola light gedronken, dus das weinig voor mijn doen En best knap om zelf de hele avond fris te drinken, terwijl Peter wel gewoon bier dronk

Vandaag wel een tompoes eten, maar verder geen ongezonde dingen eten bij Peter ( op brood weer lekker kaas met komkommer )
pi_52864323
Zo ik zit nu aan de yoghurt met muesli en straks naar de markt lekker veel groente halen, dus dat wordt weer goed gezond doen!
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:05:56 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52864366
Ik heb net twee boterhammen op en een glas vruchtensap en een glas optimel framboos . Straks even naar de winkel om boodschappen te doen, maar eerst even wat nieuwe recepten opzoeken die ik even kan uitproberen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:07:04 #73
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52864394
joehooeee... topic nr 100, laatik ook een duit in het zakje doen. Wel een calorie arme duit he.

@ dizer, nu 90 en je wilt richting de 80? Mag ik vragen waar bij jou de probleem zone's zitten? Heb ffkes in je foto boek zitten kijken, maar ik kan het er niet aan af zien:$.

Over 2 weken naar istrie, all inclusief, erg veel zin in, funest voor je gewicht.
En.. in oktober onder het mes, mocht van mijn trainer niet te veel kracht oeffeningen voor mijn bovenlijf doen, was fanatiek bezig met bankdrukken etc, borstspieren worden er toch afgesneden, en zijn redenatie: hoe meer borstspier, des te meer pijn.. fijn enzo.

@sylvana, gefeli met je baan,
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_52864414
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef DakDuuf het volgende:

@sylvana, gefeli met je baan,
thnx, maar het is geen baan hoor, maar een stageplek

al zou ik hier wel willen werken na mn studie denk ik, iig wel met deze doelgroep
pi_52864432
... ik moet vandaag een achterstand van een heel hoofdstuk natuurkunde inhalen, en wel het hoofdstuk dat bekend staat als het moeilijkste dat je krijgt in je hele middelbare school carriere. Ik keek even in het boek, snapte er niets van, en schrok daar zo van dat ik spontaan een halve reep chocola op heb gegeten ... en ik bedacht vanmorgen juist dat mn buik zo mooi slank en strak was

Nu flesje water erbij en er weer tegenaan
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')