inderdaad niet te snel gaan hequote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!
Ja zeker welquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Feli Sylvana. Dat is goed nieuws na alle stage-ellende, toch? (ik heb je andere topic gelezen).
Nou jah.. ik heb al eeuwig afscheid genomen van de hamburgers en de patat. Ik heb deze week wel 1 groente pizza op, maar daar ben ik niet trots opquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
inderdaad niet te snel gaan he
het is ook beter als je langzaam afvalt dan komt het er ook niet zo snel weer aan
eeuwig is lang ookal kan ik ook makkelijk zonder dat soort etenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou jah.. ik heb al eeuwig afscheid genomen van de hamburgers en de patat. Ik heb deze week wel 1 groente pizza op, maar daar ben ik niet trots op.
Thnx en jup, dat wordt het zeker hoor,maar dat vind ik dus juist de uitdagingquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gefeliciteerd sylvanaDenk dat het best eens pittig kan worden, m'n broer heeft van z'n 14e tot 18e op zo'n soort groep gezeten (iets oudere doelgroep) en het lijkt me geen makkelijk werk maar wel erg interessant
![]()
Zelf ben ik helemaal doodop, les 27 uitgelopen net (inc. de minuut rust dat wel) maar gelukkig heb ik het wel gehaald, maandag weer proberen op eigen muziekjes.
Hmm, toen ik net klaar was heb ik zelfs geroepen dat ik eraan dacht mee te doen met de 10 km loop 9 septemberquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
ga je de lessen voor de 10km niet meer volgen?
Zo, dat is idd behoorlijk lang achter elkaar zeg, goed hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
27, dit was de laatsteDat is 10 minuten lopen, 1 rust en weer 20. Was ook behoorlijk doorweekt!
Edit: je kan trouwens ook door naar de 10 km op die manier. Dat zijn nog 10 lessen dacht ik.
Dat komt wel. Ik heb dat zelf ook als ik af ga vallen door te sporten. Ik moet echt twee maanden bezig zijn voor mijn gewicht eindelijk eens omlaag gaat, maar als dat eindelijk gebeurd, gaat het ook als een speer naar beneden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!
dank je welquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Sylvana, gefeliciteerd!![]()
hehe, dat las ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:01 schreef Chicolate het volgende:
SylvanaWat heerlijk ... (ik las "ik ben aangekomen
" ... moet ook nog wakker worden
)
thnx, maar het is geen baan hoor, maar een stageplekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |