Bij mij zegt 'ie dan alleen dat het niet goed ging, maar daar onder staat gewoon mijn bericht nog, dus kwestie van nog een keer op 'invoeren' klikken en hoppaquote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Erg irritant ja dat Fok! zo traag is. Ik kopieer mijn posts in kladblok en als het dan niet goed gaat, ben ik ze iig niet kwijt.
komt hij ook hier posten?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Zo, m'n eten is op. Mark was zo slim om z'n lasagne in de vriezer te stoppen, dus dat is nu nog bevroren. Zal 'ie wel weer eten gaan halen. Hij is 4 kg aangekomen de laatste maanden.
In plaats van schaapjes tel ik altijd alle jongens waar ik ooit mee gezoend heb.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef mordradead het volgende:
Jeetje, gister en vandaag kwam m'n moeder met oranjekoeken op me af en nu weer met een ijsjenou, dat hoef ik niet meer
![]()
Iemand trouwens nog tips om goed de slaap te vatten? Voor de vakantie had ik wat slaapproblemen en in de vakantie dacht ik dat het wel afgelopen zou zijn maar deze week is het weer lekker bezig, gewoon op tijd op bed maar niet voor 3 uur kunnen slapen, opzich niet erg maar wel als je half 9 op school moet zijn
Thnx voor het aanbod, maar die heb ik zelf ook alquote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb je trouwens interesse in girlies van nirvana en deftones (heb ik uit een ver ver verleden nog in de kast liggen en zou ze toch niet meer aandoen, mss. is het wat voor jou aangezien je naar waldrock ging)?
als in: je wordt vastgebonden aan je stoel en pas weer losgemaakt als je je bord leeg hebt?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef Sylvana het volgende:
En ik ben dus verplicht om mee te eten...
dat laatste dusquote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als in: je wordt vastgebonden aan je stoel en pas weer losgemaakt als je je bord leeg hebt?.
Je bent toch niet verplicht om op te eten wat ze je voorzetten? Je kunt ook zelf brood meenemen ofzo. Of moet je het goede voorbeeld geven aan die kinderen? (als in: als jij je eten niet opeet, gaan zij ook zeuren dat ze geen eten hoeven / het eten vies vinden).
Om het goede voorbeeld te geven kan je natuurlijk wel heel veel groente opscheppen!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat laatste dus
staat zelfs in mn contract dat dat moet
Dat was ik ook wel van plan jaquote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef colette het volgende:
[..]
Om het goede voorbeeld te geven kan je natuurlijk wel heel veel groente opscheppen!![]()
Over satesaus gesproken:quote:Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat was ik ook wel van plan jaEn gister bij de bami bijvoorbeeld gewoon geen satesaus genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |