abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52964002
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Erg irritant ja dat Fok! zo traag is. Ik kopieer mijn posts in kladblok en als het dan niet goed gaat, ben ik ze iig niet kwijt.
Bij mij zegt 'ie dan alleen dat het niet goed ging, maar daar onder staat gewoon mijn bericht nog, dus kwestie van nog een keer op 'invoeren' klikken en hoppa
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52964235
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Zo, m'n eten is op. Mark was zo slim om z'n lasagne in de vriezer te stoppen, dus dat is nu nog bevroren. Zal 'ie wel weer eten gaan halen. Hij is 4 kg aangekomen de laatste maanden .
komt hij ook hier posten?

ik ga vanavond weer voor het eerst dansen, aan de ene kant heb ik er veel zin in omdat ik dansen leuk vind maar ben ook zenuwachtig vorig seizoen ging ik altijd met een vriendin maar omdat die nu in maastricht woont ga ik alleen
misschien dat een oud stage collega wel mee doet dus ben benieuwd
pi_52964904
Wie is Mark eigenlijk? Heb ik weer wat gemist?

.. Eten ging redelijk goed , die halve pizza was ook ruim voldoende om me een vol gevoel te geven. Misschien dat ik dit 'geintje' vaker zo moet doen, voorlopig ga ik nog voor de weg met de minste weerstand (ik blijf voorlopig nog wel thuis wonen, uit huis is zo duur)

Ik weet nog niet waar ik wil gaan studeren, waarschijnlijk Amsterdam omdat het in de buurt ligt en ik al vaker bij de uva ben geweest. (sciencepark opendag, kennissen van me werken daar) Studie: nog geen idee eigenlijk, iets exacts. Ik doe Natuur en Techniek met bio en latijn, dus moet die kant wel op Heb gelukkig nog een heel jaar om dat te bedenken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 5 september 2007 @ 19:16:04 #279
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52964919
Jeetje, gister en vandaag kwam m'n moeder met oranjekoeken op me af en nu weer met een ijsje nou, dat hoef ik niet meer
Iemand trouwens nog tips om goed de slaap te vatten? Voor de vakantie had ik wat slaapproblemen en in de vakantie dacht ik dat het wel afgelopen zou zijn maar deze week is het weer lekker bezig, gewoon op tijd op bed maar niet voor 3 uur kunnen slapen, opzich niet erg maar wel als je half 9 op school moet zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_52965080
Tips voor goed slapen (heb er zelf ook last van namelijk): ontspannen, dus minstens een uur voor je gaat slapen niets meer doen, niet lezen, computer of iets anders inspannends, tv kijken kan nog net, maar mag dan niet te spannend zijn. Glaasje warme melk (geen chocolademelk, daar zit dan weer caffeine en theobromine in). Geen planten op je kamer, dan zit er teveel zuurstof in de lucht ofzo, en blijft je lichaam te wakker. Verduisteringsgordijn. Warme voeten, dat hoeven geen sokken te zijn maar gewoon voeten onder warme kraan voor het slapen gaan, en dan direct erin gaan liggen. Muziekje luisteren, rustgevend en je hoort omgevingsgeluid niet. Niet te hard proberen in slaap te vallen xD

Maar de Gouden Tip blijft: ontspan je, maak je nergens zorgen over, maak je niet druk om morgen. Relax en je valt in slaap.

(dit is wat ik heb onthouden van mn moeders verhaaltje. Codeine werkt ook prima, maar dat is helaas een medicijn en een behoorlijk stevig middel. Heb ik hier nog wel liggen trouwens )
  woensdag 5 september 2007 @ 19:59:15 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52966062
Wat een tips van Chicolate . Een douche of een bad kan ook werken en dit klinkt misschien een beetje zweverig, maar wat ik zelf altijd doe als ik de slaap niet kan vatten: focussen op m'n ademhaling. Diep inademen, diep uitademen. Dan wordt m'n hoofd helemaal leeg en ben ik zo weg .
En warme voeten zijn idd ook erg belangrijk. Als ik koude voeten heb, moet ik altijd plassen en als ik ga plassen, krijg ik weer koude voeten etc . Ik ga zo eens hardlopen trouwens .

Mark is trouwens mijn huisgenoot / best friend en hij komt hier niet posten (hij heeft wel een Fok-account trouwens, maar hij heeft nog maar 1 keer iets gepost in een grijs verleden ).

[ Bericht 20% gewijzigd door Viking84 op 05-09-2007 20:04:30 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_52966139
Ik heb heel vaak slaapproblemen en dit zijn de dingen die wel eens gewerkt hebben
pi_52968300
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef mordradead het volgende:
Jeetje, gister en vandaag kwam m'n moeder met oranjekoeken op me af en nu weer met een ijsje nou, dat hoef ik niet meer
Iemand trouwens nog tips om goed de slaap te vatten? Voor de vakantie had ik wat slaapproblemen en in de vakantie dacht ik dat het wel afgelopen zou zijn maar deze week is het weer lekker bezig, gewoon op tijd op bed maar niet voor 3 uur kunnen slapen, opzich niet erg maar wel als je half 9 op school moet zijn
In plaats van schaapjes tel ik altijd alle jongens waar ik ooit mee gezoend heb.
pi_52968639
nou dansen ging niet door
ik en een meisje waren maar de enigste die kwamen opdagen
pi_52969194
Ik ben net naar Hairspray geweest, zo zou ik ook wel willen dansen, ik heb altijd de neiging om het te gaan nadoen als ik thuiskom
pi_52969209
Het lukt me gewoon niet meer om me in te houden op het gebied van zoetigheid (koekjes en chocola). Wie o wie helpt me van mijn suikerverslaving af? Ik weet dat ik het kán, ik moet alleen afkicken lijkt het wel. Gewenning enzo .
  donderdag 6 september 2007 @ 07:17:03 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52974271
Je kunt het beste in 1 keer stoppen, -Trinity-. Mijn ervaring is dat afbouwen niet werkt. Even de tanden op elkaar en direct in 1 keer stoppen. Dan heb je het misschien 2 weken moeilijk en daarna peins je er niet meer over om een rol koekjes op te eten. Als het even kan, moet je ze ook niet in huis halen. Ik haal zelf eigenlijk alleen chips, koek e.d. in huis als er visite komt en verder niet. Ik realiseer me dat sommigen moeten samenleven met iemand die lekker doorgaat met eten, maar ik heb het geluk dat Mark ook meedoet met het 'gezonderen'-plan . Ik bedacht me gisteren nog dat ik het 2 jaar geleden zo vanzelfsprekend vond om een zak chips en een bak ijs leeg te eten op zaterdagavond. Nu denk ik er niet eens meer aan om dat te doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_52974369
goedemorgen
vandaag eerst tot een uur of 12 naar school en daarna weer hardlopen
misschien ook wat fitness omdat dansen gister niet door ging
  donderdag 6 september 2007 @ 07:44:46 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52974410
Ik was toch eerder dan jij, Miss_S .
Net even gegeten, gedoucht en dadelijk ga ik in een heerlijk warme veel te grote slobbertrui op de bank zitten lezen voor het college van dinsdag. Kop thee erbij en ik ben helemaal blij .

Ik heb alleen steeds last van hoofdpijn de laatste dagen. Hopelijk houdt dat niet aan, want dat kan ik nu niet gebruiken .
Niet meer actief op Fok!
pi_52974499
Goedemorgen!
Vandaag druk dagje, moet allerlei experimenten gaan doen op stage, daarna naar een afscheidsreceptie, daarna een voor-vergadering met een groep studenten voor de faculteitsraad en daarna hoop ik nog even in de stad in te kunnen om iets leuks te kopen voor de bruiloft van mijn nicht a.s. zaterdag en daarna wil ik ook nog les 9 van Evy lopen.

Ow, en tussen door ook nog twee keer eten .

Bijna altijd als ik hoofdpijn heb heb ik te weinig gedronken of met de verwarming aan geslapen. Dus misschien helpt het om iets te drinken, Viking.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52974793
Ik was lekker nog eerder, maar ik had niks te melden

Ik had voor het eerst geen zin om te gaan zwemmen, maar ben toch gegaan en toen ik er eenmaal was, was het geweldig

Vandaag weer een saaie-artikelen-lezen-met-thee-dag
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52978067
Goeiemorgen

1e stagedag was echt super leuk Alleen ze eten er niet echt super gezond ofzo. Gisteren bami gegeten daar, vandaag wordt het gebakken aardappeltjes met slavink en rauwkost en zaterdag patat met cordon bleu en doperwtjes en worteltjes. En ik ben dus verplicht om mee te eten...

Gisteravond na stage echt geen puf om te sporten, en ben ik daarna weer naar Peter gegaan, dus kan alleen morgen sporten, dus dan maar extra hard mn best doen
pi_52978097
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Heb je trouwens interesse in girlies van nirvana en deftones (heb ik uit een ver ver verleden nog in de kast liggen en zou ze toch niet meer aandoen, mss. is het wat voor jou aangezien je naar waldrock ging)?
Thnx voor het aanbod, maar die heb ik zelf ook al
  donderdag 6 september 2007 @ 11:35:15 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52978309
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef Sylvana het volgende:
En ik ben dus verplicht om mee te eten...
als in: je wordt vastgebonden aan je stoel en pas weer losgemaakt als je je bord leeg hebt? .
Je bent toch niet verplicht om op te eten wat ze je voorzetten? Je kunt ook zelf brood meenemen ofzo. Of moet je het goede voorbeeld geven aan die kinderen? (als in: als jij je eten niet opeet, gaan zij ook zeuren dat ze geen eten hoeven / het eten vies vinden).
Niet meer actief op Fok!
pi_52978333
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als in: je wordt vastgebonden aan je stoel en pas weer losgemaakt als je je bord leeg hebt? .
Je bent toch niet verplicht om op te eten wat ze je voorzetten? Je kunt ook zelf brood meenemen ofzo. Of moet je het goede voorbeeld geven aan die kinderen? (als in: als jij je eten niet opeet, gaan zij ook zeuren dat ze geen eten hoeven / het eten vies vinden).
dat laatste dus

staat zelfs in mn contract dat dat moet
  donderdag 6 september 2007 @ 11:37:34 #296
177846 colette
kloon van conleche
pi_52978377
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat laatste dus

staat zelfs in mn contract dat dat moet
Om het goede voorbeeld te geven kan je natuurlijk wel heel veel groente opscheppen!
pi_52978394
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef colette het volgende:

[..]

Om het goede voorbeeld te geven kan je natuurlijk wel heel veel groente opscheppen!
Dat was ik ook wel van plan ja En gister bij de bami bijvoorbeeld gewoon geen satesaus genomen
  donderdag 6 september 2007 @ 11:44:13 #298
177846 colette
kloon van conleche
pi_52978559
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat was ik ook wel van plan ja En gister bij de bami bijvoorbeeld gewoon geen satesaus genomen
Over satesaus gesproken:
Ik was gisteren na mijn werk -en nadat ik het hondje had thuisgebracht- dus weer naar de stad gefietst om de vroege voorstelling van Hairspray te zien. Had dus geen tijd om te eten. Na thuiskomst had ik én niet veel honger én niet veel zin om te koken, dus ik bedacht me dat ik dan iets heel lekkers mocht. Ik heb een boterham geroosterd, sla opgedaan. wat kipfilet (die ik nog overhad) opgewarmd en daarover dus pindasaus. Héérlijk!!

Hé, de smiley met het tongetje naar boven is weg!!
pi_52978673
pi_52978705
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')