Chicolate, wat je kan doen is een halve pizza nemen en dan aanvullen met sla of andere groenten: de schade blijft dan heel erg beperkt. Het toetje zou ik dan vandaag wel laten staan.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb even een probleempje.Vanavond eten we pizza, van die kant-en-klare diepvries pizza. Ze gaan er vanuit dat ik wel een hele opkan, dat kon ik vroeger ook namelijk. Maar ik wil het nu helemaal niet meer! Ik wil niet dat ik zo'n 1000 kcal binnenkrijg door iets dat ik niet eens lekker vind
... Ik heb al tegen mn moeder gezegd dat ik het niet wil, en of ik gewoon een boterham mag nemen, maar ze werd woest. Ik moest maar eens leren mezelf aan te passen, ophouden met dingen niet eten en eten wat de pot schaft. Niet eten is geen optie daarbij. Dit omdat ik ook al geen frituurvoer meer wil.
Vorige keer dat zij pizza aten, heb ik alleen de sla gegeten, de pizza laten liggen en had ik rest van de avond best wel honger (maar mocht ik niets anders pakken, omdat ik mn eten niet ophad). Wat moet ik nu doen?Ze is echt kwaad op me, en ik wil het echt niet eten. Oh en dr zit ook een calorierijk toetje bij, dus aan mn kcal kom ik vast wel (magnum ofzo, mn broertje mocht het eten voor vandaag kiezen)
Ik wil geen verplichte diepvriespizza![]()
ja dat lijkt me inderdaad het slimste Chicolatequote:Op woensdag 5 september 2007 15:01 schreef colette het volgende:
[..]
Chicolate, wat je kan doen is een halve pizza nemen en dan aanvullen met sla of andere groenten: de schade blijft dan heel erg beperkt. Het toetje zou ik dan vandaag wel laten staan.
Ok, dank jequote:Op woensdag 5 september 2007 12:49 schreef teigan het volgende:
Viking84, Als het goed is, zijn ze nu door Groningen bezig met een graveer actie, kan je je fiets gratis laten graveren..
Ik zag ze gisteren bij Selwerd staan, er is vast wel ergens te vinden waar ze nog meer staan
Veeel, zeker in een studentenstad als Groningen!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:38 schreef Viking84 het volgende:
En weet iemand toevallig wat een fietsverzekering kost?
Wat is veel?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Veeel, zeker in een studentenstad als Groningen!
Tof dat je een leuk onderwerp hebt! Ik heb ook net een stage geregeld, ben er helemaal blij mee![]()
En mijn onderzoek gaat ook over taal en uiteraard psychologie, maar dan zonder literatuur (nou ja, wetenschappelijke literatuur natuurlijk)![]()
Ohja, ik zit een paar keer per maand in de trein tussen Groningen en Zwolle, dus wie weet![]()
Ik vind 99 euro behoorlijk wat voor een fiets van nog geen 200 euro, zeker als je na het eerste jaar niet eens meer de hele waarde terugkrijgt (en dat is meestal zo)..De waarde van geld leer je pas kennen als je geen geld hebtquote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat is veel?. Ik zie hier via internet bijv dat je hem kunt laten verzekeren voor 99 euro voor 4 jaar (alleen diefstal). Dat vind ik nog wel mee vallen. Dan zit ik wel relaxed op de fiets zonder bang te zijn dat 'ie gejat wordt en dat ik dan weer een kapitaal moet uitgeven. Ik overleg wel even met papa vrijdag
.
Volgens mij heb ik totaal geen idee van de waarde van geld, trouwens. Ik mag hopen dat ik straks een beetje fatsoenlijk verdien
.
Wat studeer jij ook alweer?
ik krijg morgen mijn eerste pshychologie lesquote:Op woensdag 5 september 2007 16:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik studeer psychologie, dit jaar masterEn ik ben ook wel van plan om veel te gaan verdienen als ik ben afgestudeerd, dat armoedige gedoe wordt ook vervelend
![]()
Leer je dan ook hoe je 'psychologie' schrijft?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik krijg morgen mijn eerste pshychologie leslijkt me wel interessant
oh, dus als ik een verzekering heb van 4 jaar en mijn fiets word na 3 jaar gestolen krijg ik niet de volledige nieuwprijs vergoed? Dan wordt het een ander verhaalquote:Op woensdag 5 september 2007 16:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind 99 euro behoorlijk wat voor een fiets van nog geen 200 euro, zeker als je na het eerste jaar niet eens meer de hele waarde terugkrijgt (en dat is meestal zo)..De waarde van geld leer je pas kennen als je geen geld hebt![]()
Ik kijk intussen nog eens naar de tandartsrekening: 55 euro voor een simpele controle!!![]()
Ik studeer psychologie, dit jaar masterEn ik ben ook wel van plan om veel te gaan verdienen als ik ben afgestudeerd, dat armoedige gedoe wordt ook vervelend
![]()
Ik praat hier alleen maar over mezelf vandaagquote:Op woensdag 5 september 2007 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb even een probleempje.Vanavond eten we pizza, van die kant-en-klare diepvries pizza. Ze gaan er vanuit dat ik wel een hele opkan, dat kon ik vroeger ook namelijk. Maar ik wil het nu helemaal niet meer! Ik wil niet dat ik zo'n 1000 kcal binnenkrijg door iets dat ik niet eens lekker vind
... Ik heb al tegen mn moeder gezegd dat ik het niet wil, en of ik gewoon een boterham mag nemen, maar ze werd woest. Ik moest maar eens leren mezelf aan te passen, ophouden met dingen niet eten en eten wat de pot schaft. Niet eten is geen optie daarbij. Dit omdat ik ook al geen frituurvoer meer wil.
Vorige keer dat zij pizza aten, heb ik alleen de sla gegeten, de pizza laten liggen en had ik rest van de avond best wel honger (maar mocht ik niets anders pakken, omdat ik mn eten niet ophad). Wat moet ik nu doen?Ze is echt kwaad op me, en ik wil het echt niet eten. Oh en dr zit ook een calorierijk toetje bij, dus aan mn kcal kom ik vast wel (magnum ofzo, mn broertje mocht het eten voor vandaag kiezen)
Ik wil geen verplichte diepvriespizza![]()
Dat was bij mij in ieder geval zo, het eerste jaar kreeg je 100%, tweede jaar 66% en derde jaar 33%, oid. Niet erg denderend dus. En erg duur. Maar misschien zijn er wel betere, alleen weet ik niet of het de moeite waard is voor een fiets van 200 euroquote:Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef Viking84 het volgende:
oh, dus als ik een verzekering heb van 4 jaar en mijn fiets word na 3 jaar gestolen krijg ik niet de volledige nieuwprijs vergoed? Dan wordt het een ander verhaal.
Master maar nog niet genoeg studiepunten? 2e studie?quote:En ik was al een half jaar master. Moet nog 30 ECTS (20 voor scriptie, 10 voor onderzoekscollege).
Nee, ik bedoel dus dat ik al een half jaar masterstudent benquote:Op woensdag 5 september 2007 16:38 schreef Alcarin het volgende:
Master maar nog niet genoeg studiepunten? 2e studie?![]()
Ik vrees dat ze bang zijn dat ik verwend begin te wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik praat hier alleen maar over mezelf vandaag, dus nu ga ik even op jou reageren
.
Ik vind het belachelijk dat je moeder zo reageert. Ze zou je juist moeten steunen in je beslissing om gezonder te gaan leven. Dat zou ik dan ook gewoon zeggen tegen haar. In het begin had ik ook nog wel eens gezeur over eten met m'n ouders, maar als je voet bij stuk houdt en uitlegt waarom je iets niet wilt eten, gaan ze uiteindelijk wel overstag.
En wat kinderachtig dat je niks anders mag pakken, omdat je je eten niet op had. Je bent toch geen 8 jaar meer?
Oh, ja zo kan ik het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik bedoel dus dat ik al een half jaar masterstudent ben.
Ik heb dan het voordeel dat ik altijd al verwend ben geweestquote:Op woensdag 5 september 2007 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Ik vrees dat ze bang zijn dat ik verwend begin te worden... eerst at ik altijd alles, nu heb ik steeds vaker dat ik dingen niet meer wil. Dat ik gezond eet voor de rest merken zij niet zo goed: zij zien het vooral als ik een inzinking heb en de droppot leeg eet. Hierom wil ik graag uit huis.
ik kan het heel goed schrijven alleen typte ik te vlug en nee volgens mij heet het boek iets met psychologie en ontwikkelingquote:Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leer je dan ook hoe je 'psychologie' schrijft?.
Welk boek gebruik je voor dat vak? 'Psychologie van de adolescentie' wellicht?
[..]
Ik denk dat het komt omdat ze met een nieuwe layout aan het testen zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 16:57 schreef colette het volgende:
Wat is er f*ckerdef*ck met Fok aan de hand? Al 3 dagen zo traag als wat en ook constant overbezette servers en nu ook weer bij het plaatsen van een post, dus post weg. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |