ik zat hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:36 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk heb ik honger maar ik ga ook zo op bed, zal ik nog een stukje ontbijtkoke eten'?![]()
Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereikenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:13 schreef Miss_S het volgende:
vandaag mijn eerste weegdag sinds de vakantie en weeg nu 72,5 dus 1,5 kilo aangekomen (volgens mij was dat wel meer maar is er al weer iets af)
dus eerst weer terug naar de 71 en dan echt onder de 70
Dat is echt zo!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereiken![]()
Ik ga mijn streefgewicht ook maar eens aanpassen, ik maak er wel 70 van, want een streefgewicht dat hoger is dan mijn gewicht motiveert niet echt![]()
Dat moet dan ook voor veiligheidsspeldje geldenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereiken![]()
Ik ga mijn streefgewicht ook maar eens aanpassen, ik maak er wel 70 van, want een streefgewicht dat hoger is dan mijn gewicht motiveert niet echt![]()
Klopt, maar je past je gewoon aan helaas. Nu denk ik niet meer 'yes, ik zit onder de 75', maar 'shit, ik blijf hangen rond de 74'...Ik ben ook nooit tevredenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om je streefgewicht gewoon al voorbij te zijn. Dat had je vast nooit durven dromen
.
BMI zegt niet zoveel, vind ik dan. Ik kan dan wel een gezond BMI hebben, maar ik heb nog steeds een buikje en ik ben nog steeds te dik. Ik had al even een gezond BMI, 3 maanden geleden ofzo, maar toen had ik nog steeds een buikjequote:Op woensdag 5 september 2007 08:33 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had ook nooit durven dromen om mijn streefgewicht voorbij te gaan! Eerst wilde ik minder dan 70 wegen, toen 65 en nu zit ik al te hopen in de richting van de 60 (maar ik merk wel dat dat echt moeizamer gaat).
M'n BMI is ook bijna weer 'echt gezond', en dat zie ik bij jou ook Viking84!
Wat ik bij m'n vorige fiets heb gedaan en die heb ik jaaaren gehad, (totdat ik een keer door de rem kneep), is: beschilderen. Dan jatten ze hem niet en het heeft nog een voordeel: als je je fietst ergens hebt geparkeerd tussen honderden andere fietsen, pik je hem er zo uitquote:Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi,
Maar nu durf ik er niet mee naar de stad uit angst dat 'ie gestolen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |