abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:36:57 #226
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52947648
Eigenlijk heb ik honger maar ik ga ook zo op bed, zal ik nog een stukje ontbijtkoke eten'?
Bernie en ik zijn tof.
pi_52947677
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:36 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk heb ik honger maar ik ga ook zo op bed, zal ik nog een stukje ontbijtkoke eten'?
ik zat hetzelfde te denken
maar doe het toch maar niet meer
pi_52952664
Goedemorgen!
* Alcarin gilt iedereen even vriendelijk wakker

Ik ga vandaag de hele dag leren met heel veel thee erbij, heerlijk dat ik weer iets nuttigs te doen heb!
En ik heb de weekendkilo's er ook alweer af
(toen ik zondagavond op de weegschaal stond gaf ie zomaar 77 aan, dat was pijnlijk!)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52952666
vandaag mijn eerste weegdag sinds de vakantie en weeg nu 72,5 dus 1,5 kilo aangekomen (volgens mij was dat wel meer maar is er al weer iets af)
dus eerst weer terug naar de 71 en dan echt onder de 70
  woensdag 5 september 2007 @ 08:17:43 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52952698
Goedemorgen ,

ik ben nog niet helemaal wakker, want ik heb twee verschillende schoenen aan .
Verder wilde ik even zeggen dat 2 kilo toch wel veel uitmaakt als je niet zoveel overgewicht meer hebt. Toen ik 80+ was, merkte ik weinig verschil van 2 kilo meer of minder, maar nu écht wel. Ik ben nu 2 kilo lichter dan vorige week en ik merk het aan m'n kleren, m'n buik is platter en ik voel me dus veel happier. Vanavond weer hardlopen en ik zit 3 kwartier tot een uur op de fiets vandaag. Ik krijg m'n portie beweging dus wel vandaag .

1,5 kg aangekomen, Saskia? Hoe kan dat? In Griekenland was je juist afgevallen. Ik was niets aangekomen in Parijs, maar ik heb dan ook heel veel gelopen .

Ga nu even eten (yoghurt met banaan) en dan naar de universiteitsbieb. Vanmiddag scriptieoverleg en ik wil nog één en ander voorbereiden .
Niet meer actief op Fok!
pi_52952700
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:13 schreef Miss_S het volgende:
vandaag mijn eerste weegdag sinds de vakantie en weeg nu 72,5 dus 1,5 kilo aangekomen (volgens mij was dat wel meer maar is er al weer iets af)
dus eerst weer terug naar de 71 en dan echt onder de 70
Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereiken

Ik ga mijn streefgewicht ook maar eens aanpassen, ik maak er wel 70 van, want een streefgewicht dat hoger is dan mijn gewicht motiveert niet echt
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52952767
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereiken

Ik ga mijn streefgewicht ook maar eens aanpassen, ik maak er wel 70 van, want een streefgewicht dat hoger is dan mijn gewicht motiveert niet echt
Dat is echt zo!
Mijn dieptepunt so far was 64 kg, maar het is echt heel moeilijk om daaronder te komen. Schommel er nu steeds tegen aan, dus mijn doel is ook een beetje om daar niet te veel boven te schommelen.

Ik ben vanmorgen weer vergeten te wegen .
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 5 september 2007 @ 08:26:06 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52952772
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat moet dan ook voor veiligheidsspeldje gelden . Wat moet het heerlijk zijn om je streefgewicht gewoon al voorbij te zijn . Dat had je vast nooit durven dromen . Ik ga nu eerst weer voor de 75 en dan op naar de 70 en dan hoop ik ergens tussen de 65 en de 70 te stranden, liefst vóór volgende zomer, maar dat zou op zich moeten lukken als ik geen gekke dingen doe .
Niet meer actief op Fok!
pi_52952832
Ik had ook nooit durven dromen om mijn streefgewicht voorbij te gaan! Eerst wilde ik minder dan 70 wegen, toen 65 en nu zit ik al te hopen in de richting van de 60 (maar ik merk wel dat dat echt moeizamer gaat).

M'n BMI is ook bijna weer 'echt gezond', en dat zie ik bij jou ook Viking84!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52952847
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om je streefgewicht gewoon al voorbij te zijn . Dat had je vast nooit durven dromen .
Klopt, maar je past je gewoon aan helaas. Nu denk ik niet meer 'yes, ik zit onder de 75', maar 'shit, ik blijf hangen rond de 74'...Ik ben ook nooit tevreden
pi_52952889
in griekenland was ik afgevallen omdat ik weinig at en weinig deed
nu heb ik veel gegeten en veel gedaan maar kennelijk werkt dat minder goed voor mij
maar goed ik kan me er niet druk om maken 1 week per jaar mag ik best alles eten wat ik wil

en 71 zal inderdaad makkelijker gaan dan 69,5 heb ik het idee
  woensdag 5 september 2007 @ 08:41:15 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52952903
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:33 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had ook nooit durven dromen om mijn streefgewicht voorbij te gaan! Eerst wilde ik minder dan 70 wegen, toen 65 en nu zit ik al te hopen in de richting van de 60 (maar ik merk wel dat dat echt moeizamer gaat).

M'n BMI is ook bijna weer 'echt gezond', en dat zie ik bij jou ook Viking84!
BMI zegt niet zoveel, vind ik dan. Ik kan dan wel een gezond BMI hebben, maar ik heb nog steeds een buikje en ik ben nog steeds te dik. Ik had al even een gezond BMI, 3 maanden geleden ofzo, maar toen had ik nog steeds een buikje .
Al heb ik wel sterk het idee dat het meeste wat er nu af gaat, van m'n buik af gaat. Als ik aan kom, zie ik dat meteen aan m'n buik. Dus misschien ben ik ook bij 70 al wel tevreden. Ik zie gewoon wel hoe het loopt .
Niet meer actief op Fok!
pi_52954205
Ik was eigenlijk de laatste tijd ook al aardig tevreden, met m'n gewicht. (Dat schommelt tussen de 65 en 66) ook al sta ik al máánden zo'n beetje stil. Maar gister probeerde ik een oude broek te passen en die zat toch nog echt te strak. (maat 29 van een miss sixty broek, met wijde pijpen, wilde even voor Alcarin een fotootje maken, om te laten zien dat ik nog zo'n broek had met hele wijde pijpen en strakke bovenkant, nou strák was die bovenkant!). Ik weet alleen niet zo goed wat ik verder nog kan doen om af te vallen; ik sport, ik eet tussen de 1300 en 1600 cal. per dag. Ik denk dat ik nog kan proberen om meer overdag te eten en minder 's avonds.
pi_52954749
Ondanks mijn niet-motivatie heb ik weer een historisch laag gewicht!!

Hoera! 66,2 Dat is echt heeel erg lang geleden!!

En nog even Conleche.. als je je best blijft doen dat kan je lichaam niet blijven vasthouden aan je huidige gewicht! En als je dan weer in je jaren 70 broek past, ben je meteen weer helemaal hip hihihi
pi_52954775
Goeiemorgen

Vandaag mn eerste stagedag, spannend Lunchen en avondeten doe ik daar, maar dat zal neem ik aan vast wel gezond zijn

Moet van 12-18 uur, ben dan rond half 8 thuis, en dan hoop ik dat ik nog puf heb om naar de sportschool te gaan. Zo'n eerste stagedag geeft wel veel nieuwe indrukken, dus als ik geen puf meer heb ga ik morgenochtend wel, en vrijdag, dus de 2 keer haal ik sowieso wel deze week
pi_52955324
Goedemorgen!!

Succes met de eerste stagedag sylvana, we duimen voor je Heb je trouwens interesse in girlies van nirvana en deftones (heb ik uit een ver ver verleden nog in de kast liggen en zou ze toch niet meer aandoen, mss. is het wat voor jou aangezien je naar waldrock ging)?

Vanochtend hardgelopen op stuiterende elektronica en het was op zich fijn, alleen wel zo veel harder gelopen dat ik op 22 minuten een pauze van een minuutje nodig had, daarna nog 10.

W.b. dat streefgewicht verlagen: ik ga nog tot hoogstens 58 verlagen, daarna ben ik bang dat ik een verkeerd zelfbeeld over mezelf zou gaan ontwikkelen ofzo (geneeskundeziekte nr. 1 is nou eenmaal hypochondrie ). (ik bedoel dus: ik blijf mezelf en vnl. m'n buik wel te vadsig vinden, dat heb ik nu wel ondervonden, daarom is mijn doel niet meer echt een platte buik maar gewoon gezond eten en hardlopen blijven volhouden en geen veelvraterij meer...)
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 5 september 2007 @ 11:57:22 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52956951
Hoi ,

studeer jij geneeskunde, veiligheidsspeldje?

Ik heb een nieuwe fiets . Kreeg toch nog 50 euro voor m'n oude en hoefde 'maar' 140 euro voor een nieuwe te betalen. Dat is echt een schijntje en het is een prachtige fiets. Maar nu durf ik er niet mee naar de stad uit angst dat 'ie gestolen wordt . Heb er iig een extra slot bij gekocht, dus hopelijk valt het mee. M'n huisgenote heeft iig ook een vrij nieuwe fiets en die is ook nog nooit gejat.
Het was eigenlijk mijn bedoeling om mijn oude fiets in te ruilen voor een tweedehandsje met terugtraprem, maar navraag bij twee speciaalzaken leerde dat die kennelijk schaars zijn. En ik wilde toch per se een terugtraprem, aangezien ik altijd met volle tassen boodschappen fiets en dat niet heel handig is met handremmen . Ben iig heel blij. Straks mag ik er weer op fietsen als ik naar de uni en de aclo ga . Eindelijk kan ik weer hard fietsen en hoef ik niet bang te zijn dat mijn achterwiel er eens uit vliegt.

Mark heeft net college Nederlandse taalkunde gehad van een Duitse docent die zelf het Nederlands onvoldoende beheerst . Dat is dus het effect van de bezuinigingen aan de faculteit letteren hier in Groningen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 september 2007 @ 12:06:00 #243
177846 colette
kloon van conleche
pi_52957138
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi ,

Maar nu durf ik er niet mee naar de stad uit angst dat 'ie gestolen wordt .
Wat ik bij m'n vorige fiets heb gedaan en die heb ik jaaaren gehad, (totdat ik een keer door de rem kneep), is: beschilderen. Dan jatten ze hem niet en het heeft nog een voordeel: als je je fietst ergens hebt geparkeerd tussen honderden andere fietsen, pik je hem er zo uit Ik had hem eerst met een spuitbus wit gespoten toen met een gouden spuit bus een soort streepjes gemaakt en daarna met een zwarte Edding de gouden streepjes weer omlijnd. Het was dus mijn "Gouden Zebra"
pi_52957226
Dat beschilderde fietsen niet gestolen worden weet ik zo net niet hoor, ben veel te bang dat ik 'm veel te mooi ga vinden als ik m ga verven... heb 'm al sinds groep 7, maar begint nu toch behoorlijk verrot te worden. Probeer iig. tot m'n studie (GNK ja, mag dus nog even) klaar is er nog mee te doen Mijn herkenningspunt is een paarse bel met roze bolletjes eromheen als een soort bloemetje vreselijk kinderachtig, maar wel erg herkenbaar
pi_52957300
vandaag wezen winkelen in den bosch, blijkt dat ze de panties van esprit niet meer verkopen
wel nog een paar leuke lingeriesetjes gekocht
  woensdag 5 september 2007 @ 12:31:09 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52957665
Verven doe ik echt niet, vind ik zonde van een spiksplinternieuwe fiets . Ik heb al wel eens een geverfde fiets gehad (wit met zwarte stippen --> dalmatiërfiets ). Denk idd dat een geschilderde fiets niet zo snel gestolen wordt + je herkent hem idd snel. Maar goed, ik heb nooit zoveel moeite met m'n fiets terug te vinden, al loop ik nu nog met een plaatje van m'n oude fiets in het hoofd rond .

Om ook nog even iets OT te zeggen : ik ben nu aan het eten. Volkorenbrood met snijworst. Ja, ik weet het, ik kan beter ander beleg nemen, maar jullie kunnen de boom in . Verder een glas optimel. Vanavond weer saai aardappeltjes met stukje vlees en Mark krijgt de restanten van de lasagne. Dan voor morgen nog even iets verzinnen en vrijdag eet ik weer bij m'n ouders, dus dat zal wel opgebakken aardappelen of spaghetti worden oid.
Niet meer actief op Fok!
pi_52957967
Tof, een nieuwe fiets! Alleen jammer dat je 'm bijna niet kunt gebruiken, omdat 'ie anders wordt gejat...
Tip ter voorkoming van diefstal: graveer je postcode erin Met een dremel of de nepversie daarvan gaat het prima, dan een leuk contrastkleurtje lak erin smeren en hij is voor altijd van jou (nou ja, dat hoop ik dan). Goede sloten werken natuurlijk ook, maar het blijft eng...Mijn fietsje is zo lief, hij is al 6 jaar van mij en hij glimt me nog elke dag tegemoet
En ik doe er altijd 2 sloten op, ergens aan vast, en ik durf 'm niet eens lang bij het metrostation te laten staan, en al helemaal niet langer dan een half uur in de stad alleen te laten...

Fietsendieven moeten omwaaien
pi_52958085
Viking84, Als het goed is, zijn ze nu door Groningen bezig met een graveer actie, kan je je fiets gratis laten graveren..
Ik zag ze gisteren bij Selwerd staan, er is vast wel ergens te vinden waar ze nog meer staan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52958108
Zet 'm ook nooit zowel voor als achter CS! De keren dat ik dat deed was steeds geprobeerd het slot open te breken.
Ontopic: tot nu toe dubbele boterham halvajam, beetje yoghurt, stukje mango (50 cent/stuk bij bas ) en een boterham met kipfilet (heb er nog een). Vanavond stoomgroenten met rundertartaar en aardappeltjes. Komt goed dus, want er is niets slechts meer in huis (tenzij supermarkt natuurlijk )
pi_52958360
als we het toch over eten hebben
ik heb vanmorgen 2 plakjes ontbijtkoek op en vanmiddag een broodje bij de subway, wat we vanavond eten weet ik nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')