Oh nee mallerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:36 schreef Biogarde het volgende:
Je bent een latente homo. Hoofdpijn van koffie
![]()
quote:
als je weet wat goed voor je is wel jaquote:
HELDquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:49 schreef karr-1 het volgende:
Ik zuip de hele dag door koffie, ook in de weekenden en vakanties.
he.ja....wrijf jij het ons nog maar ff lekker in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:53 schreef werkeend het volgende:
kansloze rukkers... zonder koffie gewoon niet normaal kunnen functioneren is echt te dieptriest
Senseo.......dit topic ging toch over koffie.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik ken het, heb het ook. Eén kopje is genoeg om die hoofdpijn ook weer weg te krijgen. Gewoon een Senseo of zoiets kopen.
Verstandiger is gewoon om minder koffie te gaan drinken.
kansloze rukkers... zonder koffie gewoon niet normaal kunnen functioneren is echt te dieptriestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef E-Z-R-A het volgende:
[..]
he.ja....wrijf jij het ons nog maar ff lekker in.
thanks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
kansloze rukkers... zonder koffie gewoon niet normaal kunnen functioneren is echt te dieptriest![]()
Wacht maar tot je groot bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:53 schreef werkeend het volgende:
kansloze rukkers... zonder koffie gewoon niet normaal kunnen functioneren is echt te dieptriest
Nee niet zo doen, dan vind ik het zielig en moet ik me excuses aanbiedenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:53 schreef werkeend het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |