^^quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:19 schreef PrinceLu het volgende:
Twintig jaar geleden noemden ze dat nog gewoon aanstellerietus.
Een glaasje (rode) wijn per dag is erg gezond voor je, goed voor hart en bloedvaten. Elke dag 3 flessen niet neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:59 schreef michiel5 het volgende:
Wat een gezuer, zit gewoon tussen je oren, duh![]()
Met een beetje positief denken en je niet aanstellen en blijven zwelgen in zelf medelijden ben je er zo vanaf.
Het stoppen met drinken (koffie en alcohol) en meer wandelen zijn trouwens tips waar iedereen wat aan heeft, van alcohol wordt je gewoon depressief en koffie wordt je hyper van.
BIj wandelen (of elke andere vorm van bewegen) komt serotonine vrij waar jel kker happy van wordt.
Er lopen genoeg dokters rond op fok, maar ik zie ze niet hierbovenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:12 schreef QWERTYLINK het volgende:
ik ben blij dat er zoveel dokters op Fok! rondlopen, ik voel me al stukken beter
![]()
Zelfs de psycholoog is geen dokterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:15 schreef simmu het volgende:
goh, hoe aardig, meelevend en vriendelijk toch weer allemaal![]()
ts: neem mee wat die dokter zegt, maar neem het met een korrel zout hoor! laat je niet nog zieker praten!![]()
Nee, geen zout!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:15 schreef simmu het volgende:
goh, hoe aardig, meelevend en vriendelijk toch weer allemaal![]()
ts: neem mee wat die dokter zegt, maar neem het met een korrel zout hoor! laat je niet nog zieker praten!![]()
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef Tique3 het volgende:
vraag eens rond wie een goede psycholoog is, vraag een second opinion, en luister niet naar al die idioten die meteen schreeuwen dat je depressief bent.
Als je zelf al zegt van dat klopt absoluut niet, waarom het meteen geloven?
Ze zijn heel goed in ziektes aanpraten...
Dit laatste is dus heel vaak niet waar. Hoogstens als je al een paar keer eerder depressief geweest bent, of het veel meegemaakt hebt in je omgeving. Maar bosjes mensen die depressief zijn hebben het van zichzelf niet door.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef Talleke het volgende:
Je moet je idd niks laten aanpraten, je lichaam geeft zelf wel aan als er iets mis is. Als je depressief bent, weet je dat.
quote:Daar heb je geen psycholoog voor nodig.
Ik zou wel idd voldoende rust nemen als je lichaam aangeeft dat je overspannen bent.
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dit laatste is dus heel vaak niet waar. Hoogstens als je al een paar keer eerder depressief geweest bent, of het veel meegemaakt hebt in je omgeving. Maar bosjes mensen die depressief zijn hebben het van zichzelf niet door.
[..]
Het is ook vaak meer een "kwartje dat moet vallen" dan een heftig bewustwordingsproces. En dan nog moet degene die depressief is maar net willen accepteren dat het zo isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:41 schreef Talleke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ben zelf ook depressief geweest en ik wist het eigenlijk al voordat de psycholoog het mij vertelde. D8 dat het in de meeste gevallen zo was.
Dat is in principe mijn opzet ook, om hier dus een discussie over te krijgen... hoe weet je dat je depressief bent? Ik mag dan wel neerslachtig zijn en liever in mijn bed liggen dan rondjes door Den Helder hobbelen, maar dat ik op basis daarvan een indicatie krijg van je bent depressief vind ik nogal wat om te behapstukken. Daarnaast is er niet over anti depressiva gesproken, daar ik al onder de oxazepam zit. Ik heb aangegeven liever niets te slikken. Mijns inzien wordt je door die zooi nog neerslachtiger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:44 schreef TR08 het volgende:
[..]
Het is ook vaak meer een "kwartje dat moet vallen" dan een heftig bewustwordingsproces. En dan nog moet degene die depressief is maar net willen accepteren dat het zo is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |