quote:
Gastquote:
Concludeer je dat uit onze aanwezigheid of puur doordat Bart je p0wnedquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
Wat een kuttopic is dit ook eigenlijk heh
Bier maakt meer kapot dan je lief is.quote:
daarom wijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bier maakt meer kapot dan je lief is.
Tieten ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bier maakt meer kapot dan je lief is.
Zeur nietquote:
quote:
Nah, zo voelt het nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef m-kay het volgende:
Hallo, is het soms vrijdagmiddag?
Die vind ik altijd wel lachenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alleen van die jetsers die je in je bek meppen![]()
Depriquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vertel Bart, waarom zo depri? Nog steeds ziekjes?![]()
komt omdat ik hem virtuele kippensoep met een vleugje salmonella heb gebrachtquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vertel Bart, waarom zo depri? Nog steeds ziekjes?![]()
Nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt omdat ik hem virtuele kippensoep met een vleugje salmonella heb gebracht![]()
Jij vuige heksquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt omdat ik hem virtuele kippensoep met een vleugje salmonella heb gebracht![]()
Zoals ik kippensoep maak heb je nieteens maggi nodigquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:48 schreef Nachtdier het volgende:
Oe, lekker!
Ik wil ook virtuele kippensoep, maar dan met wat Maggi in plaats van Salmonella
Kipnuggets is ook goed trouwens![]()
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef Ienepien het volgende:
Tjezus hebben jullie het nu alweer over chickies?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |