Ach... aangezien er meerdere mannen last hebben van dramatiek momenteel... kun je ons onze observaties moeilijk kwalijk nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu zijn verstand nog.
Kan ik voor deze uitspraken eigenlijk een ban krijgen?
Ja ja ja... ik ga alquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je er op staat!
Hey luitjes........slaap lekker en Leandra, huppekee, jij ook het bed in!!![]()
Truste wijze manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je er op staat!
Hey luitjes........slaap lekker en Leandra, huppekee, jij ook het bed in!!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach... aangezien er meerdere mannen last hebben van dramatiek momenteel... kun je ons onze observaties moeilijk kwalijk nemen![]()
Geniaal BSOL, jammer ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Inmiddels zijn m'n caps en kijkcijfergrafieken verwijderd.
Heel aardig van je, echt waarquote:
Fuck dat meen je niet?? Damn.. doe eens ff 10 tellen nadenken voor je iets uit een rijdende auto flikkertquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel aardig van je, echt waar![]()
Maar alle caps en grafieken zijn echt weg in dit forum ...... Jammer van een archief met 14.000+ caps.
Toch kun je met zo'n uitspraak dat je "gek" zou zijn meer dan met een uitspraak als "je bent veranderd", denk ik dan maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn ex kon er absoluut niet mee overweg, volgens hem was ik 'gek'. Maar hij wel volgens mij... ik denk alleen dat het soms wat irritant of vaag is.
Ja, dat meen ik wel. Ik heb zelfs tot 20 geteld ....... Vooralsnog is geen cap of grafiek van mij meer op FOK! te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
[b]Fuck dat meen je niet?? [/b ]Damn.. doe eens ff 10 tellen nadenken voor je iets uit een rijdende auto flikkert![]()
Mannen![]()
![]()
Verman jezelf nou eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel aardig van je, echt waar![]()
Maar alle caps en grafieken zijn echt weg in dit forum ...... Jammer van een archief met 14.000+ caps.
Oeh damn... zou ik t zo weer vergetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
slaap lekker meis, nu echt hè?![]()
Als de persoon zou kunnen vertellen in welk opzicht je bent veranderd, is het al wat overzichtelijker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch kun je met zo'n uitspraak dat je "gek" zou zijn meer dan met een uitspraak als "je bent veranderd", denk ik dan maar![]()
True...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch kun je met zo'n uitspraak dat je "gek" zou zijn meer dan met een uitspraak als "je bent veranderd", denk ik dan maar![]()
Bsol heeft ook buien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verman jezelf nou eensKomaan hee.
Natuurlijk jammer ...... (Maar wat is daat zo geniaal aan ? .........)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geniaal BSOL, jammer ook"Drijf je niet een beetje over?"
Alleen maar omdat er 1 de COS loopt te verstieren?? Sjezus, ga dan eerst een week in staking ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik wel. Ik heb zelfs tot 20 geteld ....... Vooralsnog is geen cap of grafiek van mij meer op FOK! te zien.
Wodka en bloed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh damn... zou ik t zo weer vergeten![]()
![]()
En ik moet morgen nota bene naar de stad om een ander matras te kopen... ik wil m'n bed niet in dus![]()
Hmmz.. ik zit net te denken..... het bed van zoonlief ligt geweldig... en jr slaapt niet thuis vannacht...
Ik denk dat ik dat maar eens ga testen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh damn... zou ik t zo weer vergeten![]()
![]()
En ik moet morgen nota bene naar de stad om een ander matras te kopen... ik wil m'n bed niet in dus![]()
Hmmz.. ik zit net te denken..... het bed van zoonlief ligt geweldig... en jr slaapt niet thuis vannacht...
Ik denk dat ik dat maar eens ga testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |