Je hebt goot gelijk, als er één kan janken, is hij het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.quote:
PumaStreamer is emotioneel en draagt het hart op de tong, maar hij is oprecht en ik mag hem wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt goot gelijk, als er één kan janken, is hij het wel.
Ik steek de hand in deze gaarne in eigen boezem, ik heb hier gepost dat hij "leuke foto's van zijn hond in de COS plaatste", en dat was cynisch van mijn kant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.
Dat gezeur als "ik heb vrijheid van meningsuiting" ben ik in de COS inmiddels ook wel beu. Daarom kap ik maar nog deel te nemen aan de COS. Morgen (dan ben ik weer thuis) zal ik m'n caps (ongeveer 14.800 stuks) verwijderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden hier![]()
Thera je doet jezelf echt tekort nu![]()
en buien hebben we allemaal toch?
Ik heb hem weleens te keer zien gaan tegen andere users, daar lusten de honden geen brood van...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
PumaStreamer is emotioneel en draagt het hart op de tong, maar hij is oprecht en ik mag hem wel.
Dacht dat jij naar bed wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeld
En nogmaals........ ze zeiden niet dat je zat te stoken...
Ocharme, allemaal gekwetste mannen ineensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, als man voel ik mij natuurlijk wel aangesproken door de woorden "emotioneel armoedige wezens". Ik gooi het stokje er dan maar bij neer en ga de ogen sluiten mijn best emotionele puinhoopjes![]()
![]()
![]()
Kun jij mijn PM's lezen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeld
En nogmaals........ ze zeiden niet dat je zat te stoken...
Ga eerst maar eens lekker slapenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gezeur als "ik heb vrijheid van meningsuiting" ben ik in de COS inmiddels ook wel beu. Daarom kap ik maar nog deel te nemen aan de COS. Morgen (dan ben ik weer thuis) zal ik m'n caps (ongeveer 14.800 stuks) verwijderen.
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ocharme, allemaal gekwetste mannen ineensHee, slaap lekker
![]()
Heb ik ook, en mijn vriendjes kunnen daar vrij aardig mee overweg..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
En ja, maar ik weet niet hoe ver die buien bij anderen gaan en of het normaal is... ik kan echt 'onmogelijk' zijn, van blij naar boos, etc..
Tuurlijk wel... primitieve driften. Jantje huilt, Jantje lachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bent![]()
Nou nou, je maakt het er allemaal niet beter op voor de mannelijke soort zeg.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... primitieve driften. Jantje huilt, Jantje lacht![]()
Ja, hij is enorm heftig, maar niet boosaardig. Een beetje een rollercoaster qua gevoelens, geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens te keer zien gaan tegen andere users, daar lusten de honden geen brood van...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |