Balen! Schrale troost, het komt geheid terug in misschien een iets andere, maar net zo aangename vorm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Drie maanden of zo... maar wel heel intensief, het leek veel langer.

Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemd, het klinkt alsof het een keuze van zijn kant is, klopt dat? Heeft de aanloop misschien te lang geduurd?

Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Balen! Schrale troost, het komt geheid terug in misschien een iets andere, maar net zo aangename vorm.

Hoelang is het 'over'?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.

Neem nu maar eens van een ouwe grijsaard aan dat het gewoon wel terug komt. Alles komt iedere keer weer terug, net iets anders, maar niet minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.

Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik denk omdat ik niet leuk ben als je me beter leert kennen of zo.

Jammer dat Pietje niet beter kan duiden wat hij vindt dat er mis is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje schrik van een aanlooperiode van 3 maandenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik denk omdat ik niet leuk ben als je me beter leert kennen of zo.

Als je een verklaring zoekt, zoek je nog niet per sé naar een schuldige.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is inderdaad dat mensen altijd een verklaring zoeken waarom iets fout gaat. Meestal dan ook nog in de spiegel kijken en denken dat het hun fout wasNiets is minder waar, dingen gaan gewoon zo ze gaan en niemand is schuldig.

Drie weken of zo... nog wel wat leuke dingen gebeurd, maar lang niet meer zó.quote:

Toen ik het uitmaakte na de lange relatie met mijn ex dacht ik dat er nooit meer iets moois zou komen, en toen kwam het wel, en nu loopt het weer verkeerd af...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nu maar eens van een ouwe grijsaard aan dat het gewoon wel terug komt. Alles komt iedere keer weer terug, net iets anders, maar niet minder.

Nou, dan zie ik nog wel hoop. Laat je slechte gevoel nu geen loopje met je nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Drie weken of zo... nog wel wat leuke dingen gebeurd, maar lang niet meer zó.

Nou... ik kan me behoorlijk naar gedragen denk ik... niet als in gemeen, maar... buien en zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=lyjq9RJ-_yM&mode=related&search=
Een maf lief liedje voor een maf en waarschjnlijk zo nu en dan ook lief meisje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |