Avonne, ik waardeer je en respecteer je. Ongeacht of je wel of niet hoeft te piepen om assistentie te krijgen. Op het moment dat je zelf schrijft "ik heb een off day en ben niet zo alert vandaag." weet je voor jezelf al dat -ongevraagd- assistentie op vrijwillige basis welkom zou zijn. Waar was die 'hulp' ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:29 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, nou, hou mij er even buiten.
Ik hoef maar te piepen en Petre, SF en paddy komen aangesneld. En ze vinden dat ik goeie beslissingen neem.
Ik voel me wel machteloos, maar dat is mede omdat er nog steeds niet iets concreets uit de grote "discussie" is gekomen. Het is blijkbaar onmogelijk om op een rijtje te krijgen wat er schort op het forum.
Hier sluit ik me heel erg graag bij aan !!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mocht Avonne dat willen is er vast wel een andere mod te vinden, desnoods wil ik wel moddereren.
Ik vind dat Avonne alle lof verdient![]()
![]()
En ik ben geen modlikkermaar het is lastig zat
![]()
Avonne wilt ook dat je blijft![]()
Neenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
NeenIk niet meer, ongezonde rommel
ik ga lekker slapie doen, welterusten Angelina
Niet teveel omkijken, sterkte
![]()
Heel mooi gezegd, ik waardeer het dat je geen uitspraak laat onlokken. Natuurlijk wachten we allemaal tot je collega's uit zichzelf iets zeggen. Maar tot dat moment laten ze jou wel heel erg alleen staan. Zouden we het ooit over een DGK situatie hebben, dan was dat bijna een 6-1 situatie (alleen en zonder backup).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Over Gert en Day mag ik niks zeggen, omdat Fok policy zegt dat je niks over fokkers mag zeggen "wat ze zelf niet kenbaar hebben gemaakt"
Afwachten dus, tot ze zich zelf weer melden.
Ja, dank je! Jij ook welkom!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi! Welkom in het fotoboek!
Háááááquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, dank je! Jij ook welkom!
Als je vragen hebt, schroom niet deze stellen![]()
Is het een lieve kaart of..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
Ik wens iedereen ook welterusten
Ik hoop dat morgen (vrijdag) mijn kaart aan Dennis aan komt.
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het waarschijnlijk ga missen. Ik moet om 16 uur ergens zijn.
Ik hoop dat iemand het filmt (als het doorgelaten wordt)
Gert heeft hier al op het forum gemeld dat hij een lelijk ongeluk heef gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel mooi gezegd, ik waardeer het dat je geen uitspraak laat onlokken. Natuurlijk wachten we allemaal tot je collega's uit zichzelf iets zeggen. Maar tot dat moment laten ze jou wel heel erg alleen staan. Zouden we het ooit over een DGK situatie hebben, dan was dat bijna een 6-1 situatie (alleen en zonder backup).
Weltrusten blauwequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het waarschijnlijk ga missen. Ik moet om 16 uur ergens zijn.
Het is een giller.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is het een lieve kaart of..?
Welterusten!
Vertel je het dan wel als 'ie niet doorkomt? Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is een giller.
Ik geloof nooit dat ie door komt.
Welterusten ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
morgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vertel je het dan wel als 'ie niet doorkomt? Ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welterusten ook![]()
Zal ik nog ff een nieuwtje verklappen : Ik heb Dennix een kaart gestuurd.
- Op de voorkant een foto van een paar 'mooi-boys'
- Op de achterkant de tekst :
[i]Ik zag jouw foto's in een gay-club waar ik laatst was. Ze waren helemaal verliefd op je. In onze club heb ik jouw foto's ook opgehangen, je bent een topper. Wij zouden het heel leuk vinden als je -na DGK- bij ons komt zingen. Dat wordt een super 'frambozen'-avond".
En dan te bedenken dat ik nog nooit in een gay-club ben geweest ...... Benieuw of de kaart zal aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |