quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef Neleos het volgende:
En ik heb ook geen tijd om me er druk over te maken, LadyBlack, want vanaf morgen zit ik 3 weken in Mexico.
Wat ken je mij toch goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef wyccie het volgende:
Zuipen natuurlijk. Texaanse dames bespringen.
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat ga je doen, vakantie vieren?
Ik quote helemaal niet verkeerd wyccie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie er zelf ook wel 2/3 leuke jassen tussen eigenlijk
Of ik het ook aandurf zonder ze te passen is een tweede
Jij. Jij wil Sheep wél bespringen, hè?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:11 schreef Neleos het volgende:
Wie wat hoe?!/
Zeer juist. Mexico City naar Cancun in 3 weken. De vakantie boeken als de vakantie eigenlijk al is afgelopen kan ik iedereen aanraden.. de vakantie periode wordt er veel langer door.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tof man! Lekker niks doen, beetje rondtrekken enzo?
Ik wil ook naar Meggicoooo
Kipburger. Mmmmmmmm! Weet je wat ook lekker is...en Feboburger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik verhuis naar de bank. Biertje erbij, broodje kipburger, ik red het wel ff
Ik snap er niks van. Maar nee. Ik wil Sheep helemaal niet bespringen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij. Jij wil Sheep wél bespringen, hè?
Jawel, dat wil je wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:14 schreef Neleos het volgende:
Ik snap er niks van. Maar nee. Ik wil Sheep helemaal niet bespringen.
HUH?!
Ja, sheep bespringen.quote:
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:19 schreef Neleos het volgende:
Ja, sheep bespringen.![]()
Ik zou toch ook nooit zeggen dat jij LadyBlack wil bespringen.. hetsss..
Proficiat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Kolonisten van Catan maar weer eens gewonnen net
Oke, cool, ik ben zelf zwaar anti-homo eigenlijk. Voor mezelf dan he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef Neleos het volgende:
Oke, cool, ik ben zelf zwaar anti-homo eigenlijk. Voor mezelf dan he.
Zeker, ik heb niks tegen homo's, maar ze moeten zich niet als van die flikkers gedragen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Je bent er toch niet eentje die zegt dat hij homoskesualiteit tolereert 'als ze maar bij mij uit de buurt blijven'?
Prettige vakantiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef Neleos het volgende:
3 weken lang mexiticaanse meisjes bespringen. Hoera![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |