quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Het maakt mij niet uit trouwens hoor. Een beetje leedvermaak is altijd leuk
Blijft leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het zielig hoor MaJo
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
quote:"Girls are like horny dogs. If you treat them like shit they'll still try to hump you over and over again"
Beetje jammer dat ze deze ook hebben danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Volgende week pasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe laat is je sollicitatie MaJo?
De dag had je op zich goed, je zit er alleen een week naastquote:
Dat is het halve werk hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
De dag had je op zich goed, je zit er alleen een week naast
Vooral dat laatste is wel lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:28 schreef iamredleader het volgende:de druk is eraf op werk
nu nog wat opruimwerkzaamheden, en misschien kan ik vandaag een uurtje eerder naar huis.
Zijn wadlopers niet meer wat voor de provincies aan zee, en dus niet Gelderland of Brabant?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:04 schreef B.ertha het volgende:
In de krant staat een stuk over die nieuwe Veolia-treinen. Zo hebben we wadlopers, over 3 maanden de meest luxueuze van heel Nederland
Koop de lelijkste stropdas die je kan vinden, als waarschuwing om de volgende keer wel duidelijk iets te vragenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet vandaag een cadeautje gaan kopen en ik heb geen flauw idee wat
Iemand anders kwam al op het lumineuze idee van een concertkaartje. Maarja, dat is dus al gekocht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koop de lelijkste stropdas die je kan vinden, als waarschuwing om de volgende keer wel duidelijk iets te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |