Ik krijg spontaan zangneigingen! Let it be, let it behe, let it be let it be! Whisper words of wisdom, let it beeeequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Lady-night het volgende:
De kaart is mogelijk van ene Wilma va VOL, gericht aan Huub
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=37977&sess=2832
ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zangneigingen! Let it be, let it behe, let it be let it be! Whisper words of wisdom, let it beeee
Nadia houdt hem wakkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha geloof je het zelf, hij is dronken, die valt gewoon in slaap.
Ik hoor Huub piano spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Vandaag... het volgende:
waarom geen stream op Huub, di eis nog wakker. En Jaap misschien ook wel.
mother Mary come to mequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zangneigingen! Let it be, let it behe, let it be let it be! Whisper words of wisdom, let it beeee
Heeft Huub al nagekeken of die kaart van hem weg is ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Lady-night het volgende:
De kaart is mogelijk van ene Wilma va VOL, gericht aan Huub
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=37977&sess=2832
Zou Huub dan een nummering of zo bijhouden? Nee, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Heeft Huub al nagekeken of die kaart van hem weg is ?
Dat lijkt me iets eenvoudiger dan die kaart als een puzzel weer inelkaar te zetten.![]()
heeft ie geprobeerd maar hij kwam er niet uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Heeft Huub al nagekeken of die kaart van hem weg is ?
Dat lijkt me iets eenvoudiger dan die kaart als een puzzel weer inelkaar te zetten.![]()
Hij zal wel niet onderop liggen, en als je het zeker wilt weten kijk je het even na.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou Huub dan een nummering of zo bijhouden? Nee, toch?
In ieder geval zijn de berichten op VOL onduidelijk
Wilma heeft nog geen cap of filmpje gezien, dus is nog niet zeker.
Scofield vertelt gezien te hebben dat Dennis deze kaart bij de post ontving.
Dus... helaas, vrees ik.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
verdomme, ik word hier niet goed van !!!!!!
Beste winnaar,
Gefeliciteerd: je hebt twee vrijkaartjes voor de voorpremiere van de korte interactieve film Millionaire gewonnen. Mail mij je voor- en achternaam door, dan zorg ik ervoor dat je op de gastenlijst komt. Hieronder staat alle informatie die je verder nodig hebt.
Datum: 31 augustus 2007
Parkeren: gratis, in Parkeergarage P1, direct voor Mercurius.
Dresscode: feestelijk, be-a-millionaire (bling bling mag!)
Programma
20.30 – 21.15 uur: Ontvangst
21.15 – 21.25 uur: Vertonen van Millionaire
21.25 – 22.30 uur: Receptie
22.30 uur: Einde
IEMAND DIE HIER HEEN WIL?
misschien op VOL proberenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Beste winnaar,
Gefeliciteerd: je hebt twee vrijkaartjes voor de voorpremiere van de korte interactieve film Millionaire gewonnen. Mail mij je voor- en achternaam door, dan zorg ik ervoor dat je op de gastenlijst komt. Hieronder staat alle informatie die je verder nodig hebt.
Programma
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Beste winnaar,
Programma
oh, zo bedoel je nakijken...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:05 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij zal wel niet onderop liggen, en als je het zeker wilt weten kijk je het even na.
Zo druk hebben ze het daar niet tenslotte.![]()
Waar heb je dat gewonnen???quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Beste winnaar,
*knip*
Programma
Nee, bij die 5 is het veel woorden maar geen daden, ik blijf er niet voor op tenminste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Op zich is het wel grappig dat niemand hier eigenlijk verwacht dat er ook maar iets van de grootste terrorplannen uitgevoerd zal worden vannacht.
Aan deze cap te zien heeft Scofield gelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou Huub dan een nummering of zo bijhouden? Nee, toch?
In ieder geval zijn de berichten op VOL onduidelijk
Wilma heeft nog geen cap of filmpje gezien, dus is nog niet zeker.
Scofield vertelt gezien te hebben dat Dennis deze kaart bij de post ontving.
Dus... helaas, vrees ik.
nehquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Op zich is het wel grappig dat niemand hier eigenlijk verwacht dat er ook maar iets van de grootste terrorplannen uitgevoerd zal worden vannacht.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan deze cap te zien heeft Scofield gelijk
[afbeelding]
Het is wel mogelijk dat sommige bewoners dezelfde kaart hebben ontvangen, hoop doet leven!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan deze cap te zien heeft Scofield gelijk
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |