Off topic:quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh ja, dan vraagt hij aan iedereen of ze nog wat willen drinken en dan haalt hij Jaap.
Nope... Ik ben Steven en ik ben een kloon vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij bent toch een kloon van lobaska ? ?( weet de naam niet precies )
Nee, natuurlijk niet. Als iemand anders het doet heeft hij wel het lef om op gepaste afstand 'kwaak kwaak' te roepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
durft hij ook niet
What go's around coms around zullen we maar zeggen
en hij wil niet dat de dekens van hem worden afgetrokken
dus dat mag JAAP doen
Ik voel meer voor meppenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Off topic:
Soort paintball, maar dan echter...lekker je frustratie eruit schieten.
Pardon?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij bent toch een kloon van lobaska ? ?( weet de naam niet precies )
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Door wie.Ik zal hem....
![]()
edit: Meppen!![]()
Iemand had hier een kloon die zogenaamd een Dennix fan was, ik dacht dat jij het was.quote:
Dat is Disana... Die heeft een stuk of 120 persoonlijkheden en een stuk of 40 clowns !!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:46 schreef neehe het volgende:
[..]
IIemand had hier een kloon die zogenaamd een Dennix fan was, ik dacht dat jij het was.
Dan had ik het verkeerd, sorry.
Vandaar dat er vraagtekens bij stonden.![]()
Ik heb d'r vanavond ( de laatste uren) niet gezien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is Disana... Die heeft een stuk of 120 persoonlijkheden en een stuk of 40 clowns !!!
(Pas op voor 'BOZE DISANA' die is wat minder lief !!)
Clowns??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is Disana... Die heeft een stuk of 120 persoonlijkheden en een stuk of 40 clowns !!!
Sorry, 't is toch al bedtijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
Slow Chat is elders lieverds !
Zit Bassie ook bij die clowns, die vindt ik wel leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
zijn ze al uitgezongen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:50 schreef NG het volgende:
Wat een terror zeg, beetje zingen en slapen maar?
Komt nog! Hij gaat straks water halen voor iedereen en dan roept hij Jaap om Lieke en Huub te zieken. (ps, zelf durft hij nl niet...ssssssst)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:50 schreef NG het volgende:
Wat een terror zeg, beetje zingen en slapen maar?
Ha geloof je het zelf, hij is dronken, die valt gewoon in slaap.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Komt nog! Hij gaat straks water halen voor iedereen en dan roept hij Jaap om Lieke en Huub te zieken. (ps, zelf durft hij nl niet...ssssssst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |